| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 22

الصورة الرمزية edodahab

النوع : ذكر

الاقامة : القاهرة

السيارة: Sunny 2014

السيارة[2]: Lanos 2011

الحالة : edodahab غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toty_305 مشاهدة المشاركة
    -بدون تعقيب على اللي مكتوب فوق ....أنا أكتر حاجة غاظتني واحد بيقله لون ضوء الفرامل في الفوانيس مش أحمر قوي يعني برتقالي رد عليه واحد يقله الاوروبي كده عشان ميتعبش عين السواق اللي وراه
    ههههههه اه والله قريتها و قعدت اضحك بردو و مرديتش ارد عليه
    اصلها اول عربية اوروبى تنزل مصر ههههه
    ده على اساس انها نازله اوروبا اصلا

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية 2CODE

الاقامة : na

السيارة: NA

السيارة[2]: BMW X1 Sport

دراجة بخارية: na

الحالة : 2CODE غير متواجد حالياً

افتراضي -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toty_305 مشاهدة المشاركة
    -بدون تعقيب على اللي مكتوب فوق ....أنا أكتر حاجة غاظتني واحد بيقله لون ضوء الفرامل في الفوانيس مش أحمر قوي يعني برتقالي رد عليه واحد يقله الاوروبي كده عشان ميتعبش عين السواق اللي وراه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة edodahab مشاهدة المشاركة
    ههههههه اه والله قريتها و قعدت اضحك بردو و مرديتش ارد عليه
    اصلها اول عربية اوروبى تنزل مصر ههههه
    ده على اساس انها نازله اوروبا اصلا
    هههههههههههههههههه

يخرب عقلك موتني من الضحك هههههههههههههه

وعندك حق والله عربية نازلة للدول النامية فقط يعني دي بقايا العربيات بس بذوق شويه !!!!!!!!

معلش عمرنا ما شوفنا عربية اوروبي اما بقى الكوكب الالماني (وانا لما اقول الماني اقصد BMW و Mercedes فقط!!!!) دي بقى لو عرفناها هنطلع القمر !!!!

ارحمونا يا جماعة النور لون الفانوس مش احمر يقوله علشان اوروبي !!!!!!!!!!!!

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية hamaka

الاقامة : Giza

السيارة: Citroen C4

السيارة[2]: Honda City

الحالة : hamaka غير متواجد حالياً

افتراضي -

أحلى تحية لأحلى ناس سواء بتوع الصنى اللى هما أول ناس عارفين عربيتهم فيها ايه بس هو العند و المكابرة ، أو الجماعة بتوع "الكورى بقى برقبة الأوروبى" عشان شايفين ال 301 بدأت تزاحم الريو و الأكسنت فى المبيعات عشان بيتباعوا بقيمة أعلى 20000 على الأقل من قيمتهم الحقيقية...

واحد منهم عدد المرات اللى اتوقف فيها أكتر من عدد التكاتك اللى فى مصر عشان كل شوية يغلط فى حد دفاعاً عن شوية حديد و كل شوية يقولك نفس الجملة اللى بيشتم بيها المنتدى (أعتقد ال Keyboard عنده بقت بتكتب الجملة دى لوحدها بعد أول حرفين من كتر ما كتبها) و الغريب انه عمل مرة موضوع اسمه "وداعاً يا منتدى" و قال فيه انه ميشرفوش انه يكون فى المنتدى و اتوقف أسبوع و سبحان الله راجع يشارك من جديد بعد ما نسى كلامه أو تناساه.....

أنا ولا معايا صنى ولا 301 و لا بفكر أجيب حاجة منهم حالياً (بالرغم انى لو فكرت أكيد مش هتكون عربية قطع غيارها الأصلية أقل جودة من قطع غيار تقليد فى عربيات كورى و شركتها متحولة للنيابة من حماية المستهلك)

بس بعيداً عن العربيات خالص و كل واحد ربنا يباركله فى عربيته ، بس أهالينا علمونا زمان ان الراجل لما يقول كلمة يبقى قدها.....

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية medo-312

السيارة: شيفروليه كروز 2015

السيارة[2]: كيا سيراتو

الحالة : medo-312 غير متواجد حالياً

افتراضي -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamaka مشاهدة المشاركة

أحلى تحية لأحلى ناس سواء بتوع الصنى اللى هما أول ناس عارفين عربيتهم فيها ايه بس هو العند و المكابرة ، أو الجماعة بتوع "الكورى بقى برقبة الأوروبى" عشان شايفين ال 301 بدأت تزاحم الريو و الأكسنت فى المبيعات عشان بيتباعوا بقيمة أعلى 20000 على الأقل من قيمتهم الحقيقية...

واحد منهم عدد المرات اللى اتوقف فيها أكتر من عدد التكاتك اللى فى مصر عشان كل شوية يغلط فى حد دفاعاً عن شوية حديد و كل شوية يقولك نفس الجملة اللى بيشتم بيها المنتدى (أعتقد ال Keyboard عنده بقت بتكتب الجملة دى لوحدها بعد أول حرفين من كتر ما كتبها) و الغريب انه عمل مرة موضوع اسمه "وداعاً يا منتدى" و قال فيه انه ميشرفوش انه يكون فى المنتدى و اتوقف أسبوع و سبحان الله راجع يشارك من جديد بعد ما نسى كلامه أو تناساه.....

أنا ولا معايا صنى ولا 301 و لا بفكر أجيب حاجة منهم حالياً (بالرغم انى لو فكرت أكيد مش هتكون عربية قطع غيارها الأصلية أقل جودة من قطع غيار تقليد فى عربيات كورى و شركتها متحولة للنيابة من حماية المستهلك)

بس بعيداً عن العربيات خالص و كل واحد ربنا يباركله فى عربيته ، بس أهالينا علمونا زمان ان الراجل لما يقول كلمة يبقى قدها.....
    أولا زى مانت قلت بتوع الصنى عارفين فيها ايه .. ايه اللى يخصك فى الموضوع !!! ثانيا الموضوع ده ماحدش اتكلم عن الكورى واللا ال Keyboard عندك بيكتب اى حاجة وخلاص !! الكلام كان على ال 301 الأوروبى اللى صدعتونا بيها هنا فى منتدى نيسان وهى مليانة عيوب واوروبى !! ومع ذلك مافيش واحد من نيسان دخل منتدى بيجو وجاب سيرة اى عيوب من باب الادب .. وبعدين انت ايه اللى مضايقك نيسان اتحولت للنيابة واللا للمفتى !! هو نيسان مثلا هاتفلس لو حضرتك مافكرتش تشترى منها عربية !! ياعم الحاج والله والله نيسان على قلبنا زى العسل وكلنا عارفين قيمة العربية ( سلعة مقابل سعر ) وبخصوص العضو الفاضل اللى انت بتغلط فيه هاسيبوا يرد عليك الرد اللى تستاهلوا وهو قادر على ده .. أهدى بقى وصلى ع النبى

[mshosh2]http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic147360_19.gif[/mshosh2]

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية ibrahimsaad

الاقامة : Kafr El-Sheikh

السيارة: Nissan Sunny 2014

السيارة[2]: 128- اكسيل - فيرنا

الحالة : ibrahimsaad غير متواجد حالياً

افتراضي -

ياجماعه والله انا مش عارف انتم ليه شادين اعصابكم وانتم بتتناقشوا

وكلامى لملاك الصنى او الساده الضيوف على حد السواء

انا من ملاك الصنى بس مش بزعل من انتقاد اى شخص لها من حقه يقول اللى هو عايزه طالما فى حدود النقاش البناء بس انا ليا رجاء لملاك الصنى ياجماعه روقوا شويه مش كل انتقاد تردوا عليه بحساسيه

انا مقدر طبعا تاثير ذلك عليكم وانا شخصيا جربت ده وعمل لى وسوسه رغم انى لم اصادف اى مشكله بالعربيه

بس بعد فتره لقيت كل ده شئ عادى جدا فعمليا وحسابيا لو حسبنا عدد السيارات الصنى التى فى مصر وحسبنا كام سياره بها مشاكل هتطلع كام يعنى ؟

لو عربيتين ثلاثه بس كان فيهم مشاكل وتم فتح موضوع لهم فى المنتدى هيديلك ايحاء ان كل الصنى كده

برغم انك لو نزلت الشارع هتلاقى السياره منتشره بصوره رهيبه انا يوميا بشوفها بزيد كثير جدا وبتنتشر وانا عارف ان ده مش مؤشر انها ممتازه علشان ماحدش يقول مش مؤشر على ذلك

لكن العربيه مقارنه بغيرها مش وحشه زى مابتوصف بيه

الخلاصه انت مقتنع بعربيتك وبتغنيك عن غيرها وبتخدمك خلاص كبر دماغك وسيب اللى يقول يقول الكلام مش بفلوس واحنا مش هنخسر بعض علشان عربيه فى الاخر

وربنا يسترها معانا جميعا ده اهم شئ

Dr Ibrahim Saad

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية edodahab

افتراضي -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamaka مشاهدة المشاركة
    :ta_clap[1]::ta_clap[1]::ta_clap[1]::ta_clap[1]::ta_clap[1]::ta_clap[1]::ta_clap[1]:

واحد منهم عدد المرات اللى اتوقف فيها أكتر من عدد التكاتك اللى فى مصر عشان كل شوية يغلط فى حد دفاعاً عن شوية حديد و كل شوية يقولك نفس الجملة اللى بيشتم بيها المنتدى (أعتقد ال keyboard عنده بقت بتكتب الجملة دى لوحدها بعد أول حرفين من كتر ما كتبها) و الغريب انه عمل مرة موضوع اسمه "وداعاً يا منتدى" و قال فيه انه ميشرفوش انه يكون فى المنتدى و اتوقف أسبوع و سبحان الله راجع يشارك من جديد بعد ما نسى كلامه أو تناساه.....

معلش بس مع انى عارف انى هتوقف برده

.............................................
    .............................................

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية edodahab

افتراضي -

.................................................. ..........................

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية edodahab

افتراضي -

اصل انا عارف عشان اشتكيت مرتين .................................................. ...........
    .................................................. .................................................. ...........................
    بس قبل ما امشى انا واخد بالى انك مركز اوى معايا .
    .................................................. .................
    .................................................. ....................

تم إيقاف العضويه نهائيا بسبب ارتكاب مخالفات مشينه .
    م.ع 5
    08/04/2014
    10:38am

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية lanos2004

الاقامة : النزهه الجديدة

السيارة: اتباعت

السيارة[2]: lanos 1.5 16 v

دراجة بخارية: لا يوجد

الحالة : lanos2004 غير متواجد حالياً

افتراضي -

الحل اشتروا تويوتا 2001

مشاركة محذوفة

الصورة الرمزية medo-312

السيارة: شيفروليه كروز 2015

السيارة[2]: كيا سيراتو

الحالة : medo-312 غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

معلش بس مع انى عارف انى هتوقف برده
    ..............................................
    .................................................. .
    ..............................................
    اصل انا عارف عشان اشتكيت مرتين .................................................. .................................................. ..................
    عامة هو فعلا وداعا المرة دى عشان انا جبت اخرى
    .................................................. ........................................
    .................................................. .........................................
    باشا هو داخل وهدفه يوصلك لكده ياريت بس مكانش يبقى ده ردك كان ممكن تستفزه زى ماهو مستفز لكن أنا أسف ماكنتش احب توجه ليه الكلام ده هو او اى عضو فى المنتدى الأمور ماتوصلش لكده ابدا وطلب للأدارة تحذف الموضوع بعد اذنكم

[mshosh2]http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic147360_19.gif[/mshosh2]

مشاركة محذوفة

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة