روح لميكانيكي بيفهم المشكله عندك في البوابه
رقم العضوية : 156559
تاريخ التسجيل : 25Feb2014
المشاركات : 5
النوع : ذكر
الاقامة : مصر
السيارة: لا يوجد
السيارة[2]: بريليانس جالينا
الحالة :
رقم العضوية : 24178
تاريخ التسجيل : 05Nov2008
المشاركات : 470
النوع : ذكر
الاقامة : ksa
السيارة: clio
السيارة[2]: toyota
دراجة بخارية: ما\ون
الحالة :
روح لميكانيكي بيفهم المشكله عندك في البوابه
رقم العضوية : 164494
تاريخ التسجيل : 26Aug2014
المشاركات : 780
النوع : ذكر
الاقامة : في الدنيا الواسعه
السيارة: chev lanos
السيارة[2]: lancer EX
دراجة بخارية: have not
الحالة :
حساس tps والله اعلي واعلم
رقم العضوية : 19752
تاريخ التسجيل : 21Sep2008
المشاركات : 857
النوع : ذكر
الاقامة : cairo
السيارة: بريليانس جالينا
السيارة[2]: رينو ميجان 2
الحالة :
اولا الايدل كنترول ب ٢٥٠ جنيه في التوفيقيه وعلشان متلفش كثير لان بتسأل على الجالينا متلاقيش فهو هو اسبرانزا A620 لان الموتور الراكب فيهم هو موتور ميتسوبيشي جالنت ..
نيجي للمشكله بتاعت حضرتك غالبا موش ايدل لان الايدل شغله في السلانسيه ومسؤل عن الار بي ام بيسبب تذبذب فيه بين طلوع وهبوط ويرعش فدي اسباب الايدل .
هو لمبه المتور منوره ولا لا ..... لو منوره موش هنخرج عن tps و الاير ماس ..
لو موش منوره يبقى بسيطه.... بس بلغنا وانا هتابع مع حضرتك..
المفضلات