| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 16

  1. #1

    الصورة الرمزية فاروق

    رقم العضوية : 3188

    تاريخ التسجيل : 14Nov2007

    المشاركات : 51

    الاقامة : مصر حبى انا

    الحالة : فاروق غير متواجد حالياً

    افتراضي راى مفيد فى السوزوكى التو - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    انا بفكر فى العربية التو 1100 بالنسبة للتقفيل والكماليات وهى احسن ولا سبارك الجديدة وهل تنفع لعائلة


  2. #2

    الصورة الرمزية فاروق

    رقم العضوية : 3188

    تاريخ التسجيل : 14Nov2007

    المشاركات : 51

    الاقامة : مصر حبى انا

    الحالة : فاروق غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا لاحظت ان فى ناس شافوا الموضوع بتاعى بس محدش رد عليا ارجو الرد بسرعة لان موضوع مهم جدا بالنسبالى.شكرا :!:


  3. #3

    الصورة الرمزية أبو عبدالله

    رقم العضوية : 97

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 11,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : ManSOuRa

    السيارة: coRoLLa 06

    السيارة[2]: siRiOn 07

    دراجة بخارية: ان شاء الله

    الحالة : أبو عبدالله غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    متهيألي الألتو احسن

    عن أبي هريرة قال :
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :
    إذا قال الرجل لأخيه :جزاك الله خيرا ، فقد أبلغ في الثناء


  4. #4

    الصورة الرمزية ecybrarian

    رقم العضوية : 241

    تاريخ التسجيل : 26Apr2007

    المشاركات : 4,325

    النوع : ذكر

    الاقامة : المقطم

    السيارة: SPARK LITE

    السيارة[2]: Tiggo FL

    دراجة بخارية: NA

    الحالة : ecybrarian غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عموما الألتو أحسن شكلا ومضمونا...بس خللي بالك في نوعين من الألتو..أنت قصدك انهي فيهم؟؟؟؟؟

    لا حول ولا قوة إلا بالله..متى سيموت الإهمال في مصر


  5. #5

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا أ/ فاروق بالراحة شوية، مش كل موضوع حضرتك هتسأل فيه المفروض انه يترد عليه فى خلال نصف ساعة، اللى بيرد بيكون متطوع للأجابة و أكيد أغلبنا مش قاعد قدام النت طول النهار، فياريت حضرتك تصبر شوية.

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  6. #6

    الصورة الرمزية فاروق

    رقم العضوية : 3188

    تاريخ التسجيل : 14Nov2007

    المشاركات : 51

    الاقامة : مصر حبى انا

    الحالة : فاروق غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ممعلش يا استاذ Hossam Hassan
    انا كنت مستعجل فعلا على الرد وارجو انى مكنش ضايقت حد اصلى عضو جديد وماعنديش خبرة فى المسائل دى اخوكم فاروق


  7. #7

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مفيش مضايقة لا سمح الله، أحنا كلنا هنا اخوات و نصيحتى الشخصية انك تعمل بحث على اى موضوع علشان هتلاقى مواضيع كتيرة مفيدة جدا و لو ملقتش، كلنا تحت امرك.

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  8. #8

    الصورة الرمزية ibrahimsaad

    رقم العضوية : 3105

    تاريخ التسجيل : 10Nov2007

    المشاركات : 1,884

    النوع : ذكر

    الاقامة : Kafr El-Sheikh

    السيارة: Nissan Sunny 2014

    السيارة[2]: 128- اكسيل - فيرنا

    الحالة : ibrahimsaad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hossam Hassan
    مفيش مضايقة لا سمح الله، أحنا كلنا هنا اخوات و نصيحتى الشخصية انك تعمل بحث على اى موضوع علشان هتلاقى مواضيع كتيرة مفيدة جدا و لو ملقتش، كلنا تحت امرك.
    والله انا ايضا محتار وبقالى اكثر من 6 شهور عمال ابحث وادور واقارن علشان اشترى عربيه زيرو قسط بمقدم 15 الف ولايزيد سعرها النهائى عن 48 الف علشان الاقساط ولغايه دلوقت برده لسه محتار رغم انى قررت اجيب لادا 2107 ورغم ان كثير مش بيحبها لكن على رأى المثل اللى تعرفه احسن من اللى ماتعرفوش


  9. #9

    الصورة الرمزية ibrahimsaad

    رقم العضوية : 3105

    تاريخ التسجيل : 10Nov2007

    المشاركات : 1,884

    النوع : ذكر

    الاقامة : Kafr El-Sheikh

    السيارة: Nissan Sunny 2014

    السيارة[2]: 128- اكسيل - فيرنا

    الحالة : ibrahimsaad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حد عنده معلومات عن سوزوكى زن وماالفرق بينها وبين التو

    على فكره ياأخ فاروق

    انا شفت الالتو فى المصريه

    بصراحه جميله جدا وممتازه وشيك وحديثه وواسعه من جوه تنفع لعيله كمان لكن عيبها الوحيد الشنطه تكاد تكون معدومه مثلها مثل اى عربيات صغيره وطبعا تعتبر الشنطه مهمه جدا للعائله مثلى ايضا ابحث عن سياره بنفس المواصفات التى تبحث عنها انت


  10. #10

    الصورة الرمزية MoToRiZeR

    رقم العضوية : 2780

    تاريخ التسجيل : 24Oct2007

    المشاركات : 4,837

    النوع : ذكر

    الاقامة : beneath the sky

    السيارة: Renault Clio 2007

    السيارة[2]: Daihatsu Sirion XL 2008

    الحالة : MoToRiZeR غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    السبارك 1000 سي سي بس

    الألتو 1100 سي سي

    السوزوكي عربية ياباني .. السبارك هي الماتيز القديمة بس بدل ما بقت دايو بقت شيفروليه و اسمها سبارك .. و بتتجمع و تتقفل في مصر

    اذا يهمك الشكل .. هات سبارك


    Leadership is based on inspiration, not domination



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. سعر السوزوكى التو
    بواسطة asd7778 في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 16-03-2010, 12:15 AM
  2. ارجو المساعده والافاده بخصوص السوزوكى التو
    بواسطة tamtoma في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 09-09-2009, 11:32 AM
  3. السوزوكى التو 800 سى سى و لا شيفورلية سباراك
    بواسطة y_omran في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 23-06-2008, 12:53 PM
  4. السوزوكى التو 2008
    بواسطة caty476 في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 29-02-2008, 02:43 PM
  5. اللادا 2107 و لا السوزوكى التو
    بواسطة amratef25 في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 14-12-2007, 12:25 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2