اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro-drive مشاهدة المشاركة
لا طبعا عندهم حق , بعد ما بذلو كل غالي و نفيس في سبيل تسهيل حركه المرور علي المواطن المصري و بكل ايمانهم من ان المواطن و مصالحه لازم متتعطلش لأن "الوزاره اللي وراه حتضيع" , و اداره المرور قالت سمعتنا كأسرع بلد بتوصل فيها من اي مكان لأخر حتبوظ !!!

يوووووم لما يبقي مفيش في تشريفات علي الاقل , يبقي كلام حضرتك علي الشارع الحيوي منطقي :)

بعدين اساسا لو حتضرتك تركز في الفيديو , مفيش عربيات اساسا واقفه !!! و دا طبعا راجع للدور المحوري و الرائع لظباط المرور في انهم انتبهو بسرعه و نقلو خط السير "للنيل" عشان قريب :)
حضرتك لو دورت شوية علي يوتيوب هتلاقي احداث شبيه بكده او يمكن افظع كمان في مظاهرات في امريكا و اوروبا و استراليا، و لو كمان تلاحظ ان الاوروبيين او الامريكان "اللي بذلوا الغالي و النفيس" هم في الاصل فلسطينيين او عرب ذوي جنسية مزدوجة،، بس دخلوا بالجنسيات الامريكية و الاوروبية علشان يخلقوا حالة من الوهم ان مواطني الدول الغربية هم اصحاب هذا الموقف، في حين انها ورقة حماس الاخيرة كنوع من الفرفصة قبل سقوطهم الموشك بعد اغلاق الانفاق..... علي العموم إن كنت الوم علي الشرطة المصرية، فألومهم عدم ترحيل هولاء الغوغاء فوراً بعد القيام بالواجب المصري في قسم الترحيلات، حيث ان كلهم يعتبروا مخالفين لشروط تأشيرة السياحة التي دخلوا بها