| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 17

الموضوع: سيارات بورسعيد

  1. #1

    الصورة الرمزية Karim_Mohy

    رقم العضوية : 17822

    تاريخ التسجيل : 03Sep2008

    المشاركات : 2,037

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: .

    السيارة[2]: .

    دراجة بخارية: .

    الحالة : Karim_Mohy غير متواجد حالياً

    افتراضي سيارات بورسعيد - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم

    كان ليا استفسار عن السيارات اللي بتيجي من بورسعيد

    مش بتكلم عن سيارات المعاقين............الفكرة ان في عربيات بتتباع علي قناة اوتو موتو من بورسعيد بس مش كاتبين غير سعرها.......وده ارخص كتير جدا من سوقها

    مثال :
    دايو نوبير 1 1998 كاملة ب 20 الف.......الفكرة بأه ( هايدفع عليها قد ايه جمارك وكده ) ؟

    kkkkkk_kkkkkk سابقا


  2. #2

    الصورة الرمزية abokoko

    رقم العضوية : 59513

    تاريخ التسجيل : 20Jan2010

    المشاركات : 5,480

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر المحروسه

    السيارة: يا رب ميكروباص ملاكى

    السيارة[2]: لادا 2107 مصري

    دراجة بخارية: no

    الحالة : abokoko غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    غالبا هى منطقه حره جوه بور سعيد وليها قوانينها مثلا لا تتواجد خارج بورسعيد الا فترات معينه 3شهور خلال العام كله والا دفع جماركها


  3. #3

    الصورة الرمزية ابوهاشم

    رقم العضوية : 2602

    تاريخ التسجيل : 14Oct2007

    المشاركات : 3,896

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo new

    السيارة: volks beetle

    السيارة[2]: LANSER -1999.GLX

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ابوهاشم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اناكنت سألت عن الموضوع ده
    انى اشترى عربيه من هناك وادفع الجمارك
    لقيت ماينفعش هناك ياما منطقه حره
    او للمعاقين فقط

    ابـــــو هــــــــــاشـــــــــم [sor2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13674136111.jpg[/sor2]


  4. #4

    الصورة الرمزية هيثم

    رقم العضوية : 39205

    تاريخ التسجيل : 30Apr2009

    المشاركات : 1,241

    النوع : ذكر

    الاقامة : SAN ANTONIO TX

    السيارة: نوبيرا 2005

    السيارة[2]: جولييت 2 1500 سى سى

    دراجة بخارية: bjkhkhg

    الحالة : هيثم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hashem1999 مشاهدة المشاركة
    اناكنت سألت عن الموضوع ده
    انى اشترى عربيه من هناك وادفع الجمارك
    لقيت ماينفعش هناك ياما منطقه حره
    او للمعاقين فقط

    وحاليا معاقين فقط

    سبحانك اللهم و بحمدك استغفرك و اتوب اليك


  5. #5

    الصورة الرمزية nomercy22

    رقم العضوية : 31493

    تاريخ التسجيل : 29Jan2009

    المشاركات : 2,040

    النوع : ذكر

    الاقامة : elmohandseen

    السيارة: shahin

    السيارة[2]: لوجان 1.6 F/O M/T 2010

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : nomercy22 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معاقين فقط او داخل بورسعيد ماكنش حد غلب


  6. #6

    الصورة الرمزية eino666

    رقم العضوية : 28890

    تاريخ التسجيل : 31Dec2008

    المشاركات : 1,005

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: اسبيرانزا A 620

    السيارة[2]: النترا اوتوماتيك 2008

    دراجة بخارية: no

    الحالة : eino666 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لسه واحد قريبى شارى عربية من بورسعيد عن طريق واحد معوق نوبيرا 1 موديل 97 ب 23500 جنيه والمعوق اخد 5000 جنيه وتم ترخيص السيارة فى مرور الاسكندرية نظام معوقين ثم حدثت الكارثة بتطبيق قانون عدم دفع الجمارك الخاصة بها (9000 جنيه)الا بعد 5 سنولت من تاريخ الترخيص وطبعا السيارة مشرفة تحت باب البيت فى انتظار انتهاء مدة ال5 سنوات وكما يقول المثل الشعبى
    (طمعنجى بنى له بيت و فلسنجى سكن له فيه)
    ............................*8
    محمود عينو


  7. #7

    الصورة الرمزية shiko85

    رقم العضوية : 19173

    تاريخ التسجيل : 16Sep2008

    المشاركات : 4,876

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: __________

    السيارة[2]: __________

    دراجة بخارية: ______________

    الحالة : shiko85 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eino666 مشاهدة المشاركة
    (طمعنجى بنى له بيت و فلسنجى سكن له فيه)
    ههههههههههههههههههه

    [sor2]http://s8.postimg.org/y3vj7185h/new5115.png[/sor2]
    سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم


  8. #8

    الصورة الرمزية mr_sameh

    رقم العضوية : 48080

    تاريخ التسجيل : 28Sep2009

    المشاركات : 3,879

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 اكتوبر

    السيارة: مفيش

    السيارة[2]: مرسيدس

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : mr_sameh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ههههههههههههههههههههههه

    سامح البقري
    المحامي


  9. #9

    الصورة الرمزية Karim_Mohy

    رقم العضوية : 17822

    تاريخ التسجيل : 03Sep2008

    المشاركات : 2,037

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: .

    السيارة[2]: .

    دراجة بخارية: .

    الحالة : Karim_Mohy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههههههههههههههههه.. .........جااامدة يا حودة

    وفعلا قالوا كده علي نفس القناة في رسالة حد كان بيسال نفس السؤال

    kkkkkk_kkkkkk سابقا


  10. #10

    الصورة الرمزية beeboo2005

    رقم العضوية : 44091

    تاريخ التسجيل : 28Jul2009

    المشاركات : 268

    النوع : ذكر

    الاقامة : جمهورية مصر العربية

    السيارة: لا توجد حاليا

    السيارة[2]: فولكسفاجن جيتا 2008

    دراجة بخارية: No

    الحالة : beeboo2005 غير متواجد حالياً

    افتراضي بجد حلوة -

    hasad">

    (طمعنجى بنى له بيت و فلسنجى سكن له فيه)
    [/quote] بجد حلوة و ملعوبة. أول مرة أسمع المثل ده !!



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. عايز أعرف أسعار سيارات المعاقين في بورسعيد ؟!
    بواسطة LACOSTE في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 09-08-2012, 01:33 AM
  2. سيارات المعاقين اوتو ماتيك فى بورسعيد فى حدود 19 الف
    بواسطة Blader في المنتدى هـــــــوندا
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 12-02-2012, 11:20 AM
  3. معروض عليا عربيه سيقيك من سيارات تخليص الجمرك فى بورسعيد
    بواسطة ahawit في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 29-12-2008, 10:59 AM
  4. شراء سيارات من جمارك بورسعيد
    بواسطة Mohamed A S في المنتدى قســم خاص لطلـبات شــراء الســـيارات و متعلقاتها فقـــط
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 09-09-2007, 09:16 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2