| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 9 من 9

  1. #1

    الصورة الرمزية shooda2020

    رقم العضوية : 41625

    تاريخ التسجيل : 01Jun2009

    المشاركات : 440

    النوع : ذكر

    الاقامة : assuit

    السيارة: verna

    السيارة[2]: verna

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : shooda2020 غير متواجد حالياً

    Angry الي خبراء اجهزه الساوند سيستم - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    يا جماعه خلاص انا هاروح مستشفي الامراض العصبيه علشان التقفيل بتاع غبور
    مشكتي تتلخص في ان الكاسيت السي الدي الكينوود الجاي مع الفيرنا الفول اوبشن صوته جميل ماقولناش حاجه بس اكيد بعد لما تغير السماعات الرديئه بتاعه جولدي
    المشكله بقي صوت تكتكه كده جاي من صوت الكاسيت و انت ماشي بالعربيه تحس ان الكاسيت مش راكب كويس لما بشيل الوش بتاعه بلاقي في مستطيله سوده الفرام بتاع الكاسيت دي بقي مهزوزه مش واغده مقاس الفرام بتاع كاسيت العربيه نفسه ايه الحل جربت اللحام لفيت بيه الفراغات برضه مش نافع يا ريت حد يدلني و لو كان حد واجهته المشكله دي ايه
    اكيد انتو هاتقولي غير الكاسيت الكاسيت جميل علي فكره لا هو رخيص و لا غالي
    ايه انسب حل يا جماعه
    ياريت اليدخل يقولي التجربه و ايه الحل


  2. #2

    الصورة الرمزية macdiv

    رقم العضوية : 53367

    تاريخ التسجيل : 18Nov2009

    المشاركات : 666

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt , Cairo

    السيارة: Linea T .Jet

    السيارة[2]: 127.128,Siena.Blazer,Sonata

    دراجة بخارية: ل يوجدا

    الحالة : macdiv غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لو الجزء اللي بيتهز و عامل الصوت انت شايفه و متاكد انه الفريم ،،،، انزل الروعي عند بتوع الديكور او شارع ذكي عند بتوع الاكسسوار و هات الدبل سيد ربر باد ،،، هوه عباره عن شكرتون سميك ٤ ملي تقريبا و بيلزق من التاحيتيين ،، اقطع منه و الصق في الفراغات اللي مطلعه الصوت الي منفزك ده و ان شاء الله ينفع معاك


  3. #3

    الصورة الرمزية shooda2020

    رقم العضوية : 41625

    تاريخ التسجيل : 01Jun2009

    المشاركات : 440

    النوع : ذكر

    الاقامة : assuit

    السيارة: verna

    السيارة[2]: verna

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : shooda2020 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طب تعمل ايه لو اكتشفت ان الصوت ماطلعش منه يا باشا و الصوت طلع من الحته السوده الجنب الكاسيت الحز الواخد من الساعه الحتي السوده دي
    ايه الحل كده
    هل ينفع افك التابلوه و اشوف ايه الحته الوراه دي او لما يتفك يتركب زاي الفل احسن من الاول
    ولا ده خطر كده


  4. #4

    الصورة الرمزية macdiv

    رقم العضوية : 53367

    تاريخ التسجيل : 18Nov2009

    المشاركات : 666

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt , Cairo

    السيارة: Linea T .Jet

    السيارة[2]: 127.128,Siena.Blazer,Sonata

    دراجة بخارية: ل يوجدا

    الحالة : macdiv غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معتقدشي الموضوع محتاج فك للتابلوه ... روح للتوكيل و اكيد هتلاقي عندهم حل ،،دي عربيتهم و المفروض انهم عارفين كل مسمار فيها و رربنا يوفأك


  5. #5

    الصورة الرمزية hazemhassan

    رقم العضوية : 37774

    تاريخ التسجيل : 10Apr2009

    المشاركات : 1,585

    النوع : ذكر

    الاقامة : عين شمس

    السيارة: شيفورلية لانوس

    السيارة[2]: 128 فيات

    دراجة بخارية: no

    الحالة : hazemhassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    تتبع الصوت كويس لاحسن ميكونش من الكاسيت
    ولو هوة فعلا فكة وركبة انتا صح

    [img3]http://www10.0zz0.com/2012/05/27/20/121831504.jpg[/img3]
    يا رب عديها على خيرر وينصلح حالها


  6. #6

    الصورة الرمزية shooda2020

    رقم العضوية : 41625

    تاريخ التسجيل : 01Jun2009

    المشاركات : 440

    النوع : ذكر

    الاقامة : assuit

    السيارة: verna

    السيارة[2]: verna

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : shooda2020 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مش كاسيت ياجماعه
    ده التابلوه نفسه من جوه صوت رخم كده
    تكتكه رخمه موت جايا من ورا التابلوه عايز اعملها و مش عارف ازاي
    يا ريت يا جماعه تفيدوني


  7. #7

    AMA

    الصورة الرمزية AMA

    رقم العضوية : 35810

    تاريخ التسجيل : 17Mar2009

    المشاركات : 2,111

    النوع : ذكر

    الاقامة : أسكندرية

    السيارة: جزمة geox

    السيارة[2]: مقضيها بلطجة

    الحالة : AMA غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    غبور المشاكل كل يوم و التانى تزيد منه أضعاف الأضعاف
    و على رأى المثل تغور من وش غبور

    [img3]http://img46.imageshack.us/img46/4245/1867717134copy.jpg[/img3]
    تحت رعاية
    أقوى جروب لحمايه المستهلك من السرقة


  8. #8

    الصورة الرمزية YHYAKOTB

    رقم العضوية : 10674

    تاريخ التسجيل : 14May2008

    المشاركات : 1,108

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: sandiro

    السيارة[2]: verna

    دراجة بخارية: no

    الحالة : YHYAKOTB غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياباشا اصبر للصيانة الجاية وقولهم عليها فى التوكيل هيعملوهالك ان شاء الله

    http://img546.imageshack.us/img546/6030/sh36.jpg


  9. #9

    الصورة الرمزية Electric

    رقم العضوية : 71556

    تاريخ التسجيل : 26May2010

    المشاركات : 150

    النوع : ذكر

    الاقامة : giza

    السيارة: golf 5

    السيارة[2]: verna

    الحالة : Electric غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    علي ما اظن انو مش صوت كاست ده صوت تاتاه كده و ده في العربيه من جوه و علي ما اطن انو في البلاستك و كده و الهيونداي كله كده اصل انا معايا فيرنا



 

المواضيع المتشابهه

  1. ساعدوني في فهم الساوند سيستم
    بواسطة abo_lamar في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 14-01-2011, 09:42 PM
  2. ايه راي خبراء الساوند سيستم إلى انا حاتطه بالصور؟
    بواسطة dj_bex في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 05-04-2010, 03:07 PM
  3. هل فى متخصص فى الساوند سيستم هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بواسطة SMSMRACE في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 06-02-2010, 09:00 PM
  4. اساسيات الساوند سيستم
    بواسطة osamaelshreef في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 06-01-2010, 10:08 PM
  5. تم تركيب الساوند سيستم
    بواسطة HNaga في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 12-05-2008, 11:05 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2