| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 24

  1. #1

    الصورة الرمزية QaTaR

    رقم العضوية : 63440

    تاريخ التسجيل : 26Feb2010

    المشاركات : 376

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: toyota

    السيارة[2]: mits.

    دراجة بخارية: cbr 1000rr

    الحالة : QaTaR غير متواجد حالياً

    افتراضي فيديو : مش حادثه واحد ولا اتنين ولا تلاته لا عد انت d: - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    لا تعليق وربنا يحفظنا جميعا

    وعلى راي المثل القائل (قال يا قاعدين يكفيكوا شر الجايين)

    ياترى عديت كام سياره ؟

    مش عارف ايه الي حصل لو حد بيعرف يترجم صيني يترجم

    بس انا حسيت انها لعبه من لعب الصين مين يعمل اكبر سكور هههههههههههههه

    والراجل متوصي عمل سكور جامد


    YouTube - Video Car Crash


  2. #2

    الصورة الرمزية 2faster

    رقم العضوية : 57300

    تاريخ التسجيل : 29Dec2009

    المشاركات : 1,045

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: F16 معدلة لـــF22

    السيارة[2]: bmw 316i coupe modified to m3 بأذن الله

    دراجة بخارية: yamaha R1 or R6 بأذن الله

    الحالة : 2faster غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههه


    هاتلي بس انتا اتوبيس وانا اعملك اسكور اكبر من كده وشقلبة في الهوا كمان



    مشكور ع الفيديو



    a 5 o k

    mohamed

    [img2]http://www.zercustoms.com/news/images/BMW/2008-HR-BMW-M3-Coupe-3.jpg[/img2]
    soooooooooooooon


  3. #3

    الصورة الرمزية Ahmed Samy

    رقم العضوية : 1716

    تاريخ التسجيل : 12Aug2007

    المشاركات : 12,834

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egy

    السيارة: ex polo ex lancer

    السيارة[2]: Kia Cerato

    الحالة : Ahmed Samy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ده كان بيوقف بالعربيات

    زي الي بيحط رجله على الأرض كده

    بش شوفت العكروت اللي لحق نفسه و جري في حارة الطوارىء ههههههههه


  4. #4

    الصورة الرمزية N.a.j.d

    رقم العضوية : 35093

    تاريخ التسجيل : 10Mar2009

    المشاركات : 12,753

    النوع : ذكر

    الاقامة : JorDan egypt

    السيارة: Corsa 2007 1.4

    السيارة[2]: Astra 2003 2.0

    دراجة بخارية: no

    الحالة : N.a.j.d غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ايه دا حقيقي ولا لعبه هههههه

    soon 2011
    [img3]http://img103.herosh.com/2010/03/17/929079106.jpg[/img3]
    لا اله الا الله محمد رسول الله


  5. #5

    الصورة الرمزية د.محمود صلاح

    رقم العضوية : 1435

    تاريخ التسجيل : 14Jul2007

    المشاركات : 14,773

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا

    السيارة[2]: اوبترا

    الحالة : د.محمود صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الكاميرات اللي لقطت الفيديو دي رهيبة


  6. #6

    الصورة الرمزية omar-saad

    رقم العضوية : 56262

    تاريخ التسجيل : 19Dec2009

    المشاركات : 1,965

    النوع : ذكر

    الاقامة : Damanhour

    السيارة: ____________

    السيارة[2]: ____________

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : omar-saad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اكيد دى جتا accedents


  7. #7

    الصورة الرمزية lanos_power

    رقم العضوية : 53867

    تاريخ التسجيل : 25Nov2009

    المشاركات : 422

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo,egypt

    السيارة: daewoo lanos 2006 m/t f/o

    السيارة[2]: fiat regata

    الحالة : lanos_power غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    دة لو كان دخل فى العربية الكبيرة كان اخد بونس و خلص المرحلة


  8. #8

    الصورة الرمزية QaTaR

    رقم العضوية : 63440

    تاريخ التسجيل : 26Feb2010

    المشاركات : 376

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: toyota

    السيارة[2]: mits.

    دراجة بخارية: cbr 1000rr

    الحالة : QaTaR غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2faster مشاهدة المشاركة
    هههههههههه


    هاتلي بس انتا اتوبيس وانا اعملك اسكور اكبر من كده وشقلبة في الهوا كمان



    مشكور ع الفيديو



    a 5 o k

    mohamed
    هههههههههه حتعمل بونس بس بعدها الله يرحمك من كمية الناس الي حتنزل عليك ضرب في مصر d:

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed samy مشاهدة المشاركة
    ده كان بيوقف بالعربيات

    زي الي بيحط رجله على الأرض كده

    بش شوفت العكروت اللي لحق نفسه و جري في حارة الطوارىء ههههههههه
    لحق نفس واخد خبطه خفيفه ههههههههههه

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة n.a.j.d مشاهدة المشاركة
    ايه دا حقيقي ولا لعبه هههههه
    حقيقي الناس ديه مش بتهظر

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.محمود صلاح مشاهدة المشاركة
    الكاميرات اللي لقطت الفيديو دي رهيبة
    فعلا وانا لاحظت ان اغلب التريلات برا مصر بيبقى فيها كاميرا زي ديه بتسجل

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo_sunny مشاهدة المشاركة
    اكيد دى جتا accedents


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lanos_power مشاهدة المشاركة
    دة لو كان دخل فى العربية الكبيرة كان اخد بونس و خلص المرحلة
    هههههههههههه ملحقش يكمل للأسف


  9. #9

    الصورة الرمزية bateka555

    رقم العضوية : 24007

    تاريخ التسجيل : 03Nov2008

    المشاركات : 236

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: BYD f3 R

    السيارة[2]: 131

    دراجة بخارية: don't have

    الحالة : bateka555 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    البانجو وصل للصين خلاص هههههههههههههه

    NO PAIN NO GAIN


  10. #10

    الصورة الرمزية osama.m

    رقم العضوية : 5416

    تاريخ التسجيل : 09Feb2008

    المشاركات : 1,940

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: was: Nubira II-lanos 1-regata-128-124

    السيارة[2]: Peugeot 301

    دراجة بخارية: nop

    الحالة : osama.m غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الكاميرات فيها صوت كمااان
    بس في تيوتا في نص المعمعة محصلهاش حاجة كانت على اليمين
    لو دوروا على اصول السواق دا هيلاقوة مصري .. يا اما متجوز مصرية

    انا معارضة على فكرة



 
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. واحد اتنين ممدوح وطارق فين ؟
    بواسطة more_try2 في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 19-12-2011, 12:06 PM
  2. عايز اغير بوجهات العربيه شمعه ولا اتنين ولا تلاته
    بواسطة mahamedaraby في المنتدى أوبـــــل
    مشاركات: 39
    آخر مشاركة: 08-12-2011, 02:12 AM
  3. بوجيه واحد شمعة ولا اتنين
    بواسطة danash في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 03-08-2010, 02:43 PM
  4. واحد ... اتنين ... الجيش العربى فين ...؟
    بواسطة م/محمد صلاح في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 36
    آخر مشاركة: 01-01-2009, 03:39 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2