| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 33

الموضوع: آخر نكتة بجد!

  1. #11

    الصورة الرمزية hesham22822

    رقم العضوية : 43722

    تاريخ التسجيل : 20Jul2009

    المشاركات : 444

    النوع : ذكر

    الاقامة : Maadi , Assiut

    السيارة: نيسان صنى اتوماتيك 1600

    السيارة[2]: لانسر 1600 اتوماتيك اسبورت 2009

    دراجة بخارية: no

    الحالة : hesham22822 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazoom2006 مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههه

    هو فى رئيس بيموت !!!

    يارب اشوف الخبر قريب
    يا عم هتضيع الراجل هوة حد جاب سيرة الريس ولا انت متلكك

    ENG : HESHAM MOHAMED ANWER


  2. #12

    الصورة الرمزية mikho83

    رقم العضوية : 71407

    تاريخ التسجيل : 24May2010

    المشاركات : 1,379

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: ربنا يسهل

    السيارة[2]: النترا 2000

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : mikho83 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طويل العمر يطول عمره ويزهزه عصره وينصره علي من يعاديه هاي هئلا


  3. #13

    الصورة الرمزية م.احمد زكريا

    رقم العضوية : 3144

    تاريخ التسجيل : 12Nov2007

    المشاركات : 2,126

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Citroën Xsara II

    السيارة[2]: PEUGEOT 308

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : م.احمد زكريا غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حلوة قوي

    بس انا فاكر اني قريتها في كتاب للكاتب محمود السعدني

    بس كان قصده واحد تاني

    فرق كبير جدا بين انك تكون شعب متحضر
    أو تكون شعب "مدعي حضارة"


  4. #14

    الصورة الرمزية amarakl

    رقم العضوية : 29118

    تاريخ التسجيل : 03Jan2009

    المشاركات : 309

    النوع : ذكر

    الاقامة : GIZA

    السيارة: Maruti

    السيارة[2]: FRV

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : amarakl غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههههههههه للصبح


  5. #15

    الصورة الرمزية Eng_Mostafa_89

    رقم العضوية : 40362

    تاريخ التسجيل : 15May2009

    المشاركات : 3,393

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة/الاسماعيلية

    السيارة: قاهرة التروسيكلات الصينى

    السيارة[2]: كانت 128 واتسرقت :(

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Eng_Mostafa_89 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_nubira مشاهدة المشاركة
    كله الا الموت...متتمناش الموت لحد مهما كان
    مش دة المقصود يا باشا
    انا قصدى ياريت انها تحصل فى عهدنا احنا بدل ميفضل يرازى فى اولادنا واحفادنا

    سبحان الله ... الحمد لله ... لا اله الا الله ... الله اكبر


  6. #16

    الصورة الرمزية mohamed132

    رقم العضوية : 80056

    تاريخ التسجيل : 12Sep2010

    المشاركات : 4

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: لانسر بوما

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : mohamed132 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياترى هيجي اليوم اللي نقول فيه ولا يوم من ايامك يا........

    ونمشي بالمثل اللي بيقول اللي نعرفه احسن من اللي منعرفوش

    ولا احنا بنتكلم وخلاص نقول تغيير ومحدش عارف التغيير ده هيكون لايه كلام وبس

    انا مش ضده بس لما يكون مدروس المشكلة في اللي مش عايز يدي الفرصه واللي عايز ينتزع الفرصه

    وكله اللي اقدر اقوله ربنا يسترها معانا عشان احنا شعب طيب


  7. #17

    الصورة الرمزية ghazy12

    رقم العضوية : 17999

    تاريخ التسجيل : 05Sep2008

    المشاركات : 4,235

    النوع : ذكر

    الاقامة : El-Haram, Giza

    السيارة: Mercedes C200 K 09

    السيارة[2]: Kia Cerato High Line 09

    الحالة : ghazy12 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه... لأ حلوه فعلا و ملعوبه

    Eng. Mohammed Ghazy

    The New Mercedes-Benz C 300


  8. #18

    الصورة الرمزية Tarek Gen 2

    رقم العضوية : 65708

    تاريخ التسجيل : 20Mar2010

    المشاركات : 1,731

    النوع : ذكر

    الاقامة : agoza + 6 october

    السيارة: Kia Cerato 2010 Ex Red

    السيارة[2]: Gen 2 2010 Blue

    دراجة بخارية: no

    الحالة : Tarek Gen 2 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بيقولك مرة مصرى و صومالى و امريكى اتفسحوا مع بعض فى ادغال افريقيا و دخلوا كهف وراحت عليهم نومة 300 سنة و لما صحيوا كل واحد فيهم فتح الراديو اللى كان معاه و الصومالى سمع " الصومال تفوز بحقها الشرعى فى انجلترا بعد هزيمة ساحقة لغانا محتلة انجلترا السابقة " و الامريكانى سمع " امريكا تتسلم معونة دولية من دول الخليج لمقاومة الفيضانات و الحرائق التى تجتاحها " اما بقى عمنا المصرى سمع " اخترناه اخترناه و عشان كده احنا بايعنااااااااااااه "

    ريح نفسك و انسى بقى


  9. #19

    الصورة الرمزية hazemhany

    رقم العضوية : 46067

    تاريخ التسجيل : 03Sep2009

    المشاركات : 500

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: البلد دي مينفعهاش غير فيرنا ولانوس!

    السيارة[2]: Chevrolet Lanos 2013

    دراجة بخارية: kkk

    الحالة : hazemhany غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek Gen 2 مشاهدة المشاركة
    بيقولك مرة مصرى و صومالى و امريكى اتفسحوا مع بعض فى ادغال افريقيا و دخلوا كهف وراحت عليهم نومة 300 سنة و لما صحيوا كل واحد فيهم فتح الراديو اللى كان معاه و الصومالى سمع " الصومال تفوز بحقها الشرعى فى انجلترا بعد هزيمة ساحقة لغانا محتلة انجلترا السابقة " و الامريكانى سمع " امريكا تتسلم معونة دولية من دول الخليج لمقاومة الفيضانات و الحرائق التى تجتاحها " اما بقى عمنا المصرى سمع " اخترناه اخترناه و عشان كده احنا بايعنااااااااااااه "

    ريح نفسك و انسى بقى
    ههههههههههههههههههههههههه هه واحنا معاك لمشاء الله ههههههههه


  10. #20

    الصورة الرمزية M.Radwan

    رقم العضوية : 44557

    تاريخ التسجيل : 06Aug2009

    المشاركات : 1,515

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: None

    السيارة[2]: KIA Cerato ُEX 2011

    دراجة بخارية: 1

    الحالة : M.Radwan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    ههههههههههههههه
    لا جامدة فعلا،

    “في الوقت اللى نص شوارع البلد زبالة..سبحان الله محدش بيسيب عربيته تتخربش وكل المستعمل بيبقى راشش نظافة
    [img2]http://s28.postimg.org/myt8ifkrh/Untitled_1_copy.png[/img2]



 
صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. اخر نكتة
    بواسطة atala في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 02-10-2012, 10:52 AM
  2. اخر نكتة :d
    بواسطة zangry في المنتدى نيـــــــــسان
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 23-09-2012, 03:23 PM
  3. خد نكتة وهات نكتة
    بواسطة nour_nrc في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 16-01-2011, 12:59 AM
  4. نكتة
    بواسطة osama في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 19-05-2008, 05:34 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2