| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 65

  1. #1

    الصورة الرمزية samo9992003

    رقم العضوية : 12291

    تاريخ التسجيل : 05Jun2008

    المشاركات : 446

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: no 2

    السيارة[2]: Vectra b1 2000cc AT/T

    دراجة بخارية: cbr

    الحالة : samo9992003 غير متواجد حالياً

    افتراضي للاخ اللى كان بيقول ان شرم مش بلد العرى والزنا - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ياراجل دول عملوا مسابقه عالميه للقمار عاوز ايه تانى اكتر من كده
    http://www.redseapokercup.com/en/com...1-19-2010.html


  2. #2

    الصورة الرمزية أشرف العدوي

    رقم العضوية : 10089

    تاريخ التسجيل : 04May2008

    المشاركات : 2,939

    النوع : ذكر

    الاقامة : أول فيصل ( مصنع الرجال و عرين الأبطال )

    السيارة: تغـور من وش منصـور

    السيارة[2]: Chevrolet Aveo 2008

    دراجة بخارية: Non

    الحالة : أشرف العدوي غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مين هو الأخ ده ياريت تقول أسمه
    و على فكرة فنادق القاهرة و الأسكندرية و اسوان و معظم الفنادق الـ 5 نجوم تقريباً فيها قمار بردو
    يعني الموضوع مش مقتصر على شرم و بس
    على فكرة اللينك الي انت حاطه مش شغال عندي


  3. #3

    الصورة الرمزية FunnyMickey

    رقم العضوية : 57297

    تاريخ التسجيل : 29Dec2009

    المشاركات : 5,411

    النوع : ذكر

    الاقامة : مدينه نصر

    السيارة: 01009779970

    السيارة[2]: لانسر كريستاله 2000

    دراجة بخارية: قريبا ان شاء الله

    الحالة : FunnyMickey غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هوا مقالش بلد العري والزنا هوا بيقول انها مليانه فساد ولو احنا فعلا في دوله اسلاميه عربيه في المقام الاول المفروض شرم دي تبقي حاجه تانيه خالص
    ومصر كلها مش شرم بس يعني
    كباريهات وحاجات كتير

    لما بلدنا ينتشر فيها الكلام ده
    لازم نبتلي باللي احنا فيه ده

    يارب هون علينا مصائب الدنيا ولا تجعل مصيبتنا في ديننا


  4. #4

    الصورة الرمزية M.Yahia

    رقم العضوية : 71688

    تاريخ التسجيل : 27May2010

    المشاركات : 322

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: كفاية واحدة

    السيارة[2]: optra 2011 AT

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : M.Yahia غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    موضوع القمار دا موضوع عادى جدا من زمان دلوقتى فى مواضيع اكتر من كدا مركزة فى شرم و اسوان و الاقصر ربنا يتولانا برحمته


  5. #5

    الصورة الرمزية samo9992003

    رقم العضوية : 12291

    تاريخ التسجيل : 05Jun2008

    المشاركات : 446

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: no 2

    السيارة[2]: Vectra b1 2000cc AT/T

    دراجة بخارية: cbr

    الحالة : samo9992003 غير متواجد حالياً


  6. #6

    الصورة الرمزية samo9992003

    رقم العضوية : 12291

    تاريخ التسجيل : 05Jun2008

    المشاركات : 446

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: no 2

    السيارة[2]: Vectra b1 2000cc AT/T

    دراجة بخارية: cbr

    الحالة : samo9992003 غير متواجد حالياً


  7. #7

    الصورة الرمزية تامر.محمد

    رقم العضوية : 5118

    تاريخ التسجيل : 01Feb2008

    المشاركات : 11,185

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Megane II 2010

    السيارة[2]: كانت دايو لانوس1 99 - وزة :)

    دراجة بخارية: none

    الحالة : تامر.محمد غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مصر كلها فعلا , بس اماكن معينة هي اللي بيبقى باين فيها اوي

    ناس كتير مش في ثقافتها خالص مفهوم ان مافيش حد ممكن يكون حجة عليا الا اذا انا كنت مأيده على طول الخط و متبعه , و انا لا مؤيد حد على طول الخط ولا متبع حد

    [sor2]http://imageshack.us/a/img838/2058/8l0n.jpg[/sor2]


  8. #8

    الصورة الرمزية SHNORY

    رقم العضوية : 4703

    تاريخ التسجيل : 21Jan2008

    المشاركات : 17,465

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: none

    السيارة[2]: lada samara 1990

    دراجة بخارية: none

    الحالة : SHNORY غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ماهي كل البلاد فيها عري وزنا
    ايه مشكله شرم يعني ؟؟؟
    ولا هما كاتبين علي باب المدينه( اقلع فانت في شرم الشيخ )
    فيه هناك برضه جوامع وناس بتصلي
    بجانب ان اللي عاوز يلعب قمار مش مستني نوادي قمار شرم
    انت ممكن تطلع جنيه معدن وتلعب ملك ولا كتابه علي فلوس وحيبقي قمار برضه


    لا تحزن إذا فاتك قطار الزواج، فلأن يفوتك القطار خير من أن يدهسك..
    ---------------------------------


  9. #9

    الصورة الرمزية mohabelnegm

    رقم العضوية : 35395

    تاريخ التسجيل : 13Mar2009

    المشاركات : 498

    النوع : ذكر

    الاقامة : Sharm Elsheikh

    السيارة: New Accent2006

    السيارة[2]: V.W

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mohabelnegm غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shnory مشاهدة المشاركة
    ماهي كل البلاد فيها عري وزنا
    ايه مشكله شرم يعني ؟؟؟
    ولا هما كاتبين علي باب المدينه( اقلع فانت في شرم الشيخ )
    فيه هناك برضه جوامع وناس بتصلي
    بجانب ان اللي عاوز يلعب قمار مش مستني نوادي قمار شرم
    انت ممكن تطلع جنيه معدن وتلعب ملك ولا كتابه علي فلوس وحيبقي قمار برضه
    الله يفتح عليك..... و الله أنا قريت عنوان الموضوع و قاعد متضايق فعلا لأن عنوان الموضوع يحمل سب لمدينة كاملة بأهلها و الناس اللى شغالة فيها بما يرضى الله .


  10. #10

    الصورة الرمزية kimo-nubira

    رقم العضوية : 3343

    تاريخ التسجيل : 21Nov2007

    المشاركات : 2,166

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-Dokki

    السيارة: lanos II 2008

    السيارة[2]: Daewoo Nubira II - 2001

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : kimo-nubira غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    كل بلد فيها الحلو وفيها الوحش ولو مسكنا عيوب كل بلد مش هانخلص وبعدين مش شرم ديه حته من مصر ولا ايه ؟

    [img3]http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic3343_6.gif[/img3]
    لــــــو لـــــم أكــن مصريـــــــــــــــآ لأرتــــحـــت نفسيـــــــــــــآ



 
صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. خلاصة القول اللى بيقول منصور شيفروليه توكيل سيئ يمدنا بدلائل
    بواسطة medo2_0 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 15-11-2012, 11:01 AM
  2. يعنى ايه اشتغل عشان البلد تمشى ياريت حد من اللى بيقول الجمله دى يفهمنى معناها
    بواسطة misoalex في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 34
    آخر مشاركة: 18-05-2011, 12:50 PM
  3. مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 09-05-2011, 03:08 PM
  4. المثل بيقول اللى بيته من قزاز ورغم كده واحد عمل .....
    بواسطة azmeralda في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 29-07-2010, 02:19 PM
  5. ياجماعة اللى كان بيقول عاوز اتجوز اتفضل بشرط لايتعدى 25 سنة
    بواسطة Mohamed.Ramah في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 22-12-2009, 09:26 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2