السلام عليكم و رحمة الله و بركاتوا

اخواني اعضاء المنتدى الجميل .. كنت من فترة طويله و اللي كانت بالتحديد اول رمضان اللي فات قلت اني مش هشارك تاني و فضلت اني اكون بس مشاهد ، و من الوقت اللي قررت فيه القرارا ده و انا طبعا كنت بدخل اشوف الموضوعات الجديده و المشاكل اللي بتواجه اصدقائي في المنتدى و ما كنتش بشارك برأي ولا حاجه
كنت بصراحه مقرر اني احتفظ بمعلوماتي لنفسي لسببين .. و السببين دول هما العامل الرئيسي اللي خلوني مشاركش
1- معظم مشاركاتي كنت بحس ان في هجوم شوية و اني بدل ما اكون - من وجهة نظر زميلي اللي بيشركوني بالرد في نفس الموضوع - صح على الاقل بنسبة 90% الاقي الناس مقيمة مشاركتي بكلامهم بنسبة 20% فا بحس ان كلامي مالوش اي قيمة ... يعني بالمعنى الصريح انت رايك خليه لنفسك لاننا مش مقتنعين .. اذاً اشارك ليه ؟؟

و الكلام ده يا جماعه كنت بشوفه بردوا مع ناس تانية بيبقا عندها معلومه و عاوزه تساعد القي ناس بردوا بتهاجمه لمجرد ان نص كلامه مش ماشي مع اللي يعرفوه .

2- كان فيه مشاركة من المشاركات و هي دي بقا اللي بصراحه خلتني اخد قرار ما اشاركش ، كانت مشكله في زيت باور بيسرب و الراجل طلب المساعدة من المنتدى كله و لقيت نفسي انا لوحدي اللي عمال ارد عليه مع اني طلبت من الناس الخبيرة تشارك ولا حد عبرني ولا حد عبره مع ان الموضوع كان ظاهر للناس كلها بالخط العريض في المنتدى .

المهم انا طبعاً لما بكون فاضي بتابع الموضوعات لاني بحب المنتدى ده جدا و اللي خلاني ارجع تاني ان كان فيه ناس بيبقا عندها مشاكل و انا ببقا عارف حلها و ما كنتش بشارك .
طبعاً عيب عليا !!!... اعزروني كنت واخد على خاطري .


حقكوا عليا يا شباب

دي بقا هدية بسيطه و اتمنى انها ماتكونش متكررة لاني بصراحة مش حافظ كل موضوعات القسم و ارجوا التثبيت بمعرفة الادارة و ياريت الادارة تنسقه هي بمعرفتها بعيد عن الرغي اللي انا كاتبه فوق يعني يكون في موضوع منفصل (ده لو ينفع)
ده برنامج جميل جدا من شركة جنرال موتورز اكيد انتوا ممكن تكونوا سمعتوا عنه هو برنامج خرافي بصراحة فيه جميع موديلات الدايو و قطع الغيار بأرقمها و بدل ما تدور في الكتالوجات الورقية اللي اصدقائنا رفعينه في المنتدى البرنامج بيوفر عليك و فيه كل ما لذ و طاب و فيه جميع الموديلات الدايو مش هطول عليكما .. حملوا البرنامج و اللي عنده مشكله فيه يبعتلي
الروابط :
http://uploading.com/files/993d4af5/daewoo_200.part1.rar/
http://uploading.com/files/bm918fmc/daewoo_200.part2.rar/
http://uploading.com/files/344f1289/daewoo_200.part3.rar/
ملحوظة الروابط شغال 21 يوم فقط تقريبا