| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 28

  1. #11

    الصورة الرمزية OilMan

    رقم العضوية : 43788

    تاريخ التسجيل : 21Jul2009

    المشاركات : 861

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-REHAB CITY

    السيارة: Corolla Adv. 09

    السيارة[2]: Yaris 2015

    دراجة بخارية: مش باحبها

    الحالة : OilMan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اجدع حاجه الكلام بس انما نتابع المشكلة واتحلت ولا لا وكان ايه سببها ابدا
    حضراتكم لو متابعين العربية من زمان وحكاية الدواسة وبتقروا ما نتج عن التحقيق متهيالى ما كانشى حد فيكم كتب كلمه واحده بس عادى هو ده زمن الكلام وكلنا بنحب نتكلم بس واحد يقولك سمعت ده واحد قاللى ده بيقولوا ده بيقولك.......
    مع احترامى للموضوع وصاحبة ياريت انت بنفسك تجيب كل المشاكل ونتيجة التحقيقات بنفسك وتحطها ده اقل اعتذار
    واللى عنده مشكله وعنده شكوى من العربية يتفضل يتوجه للتوكيل مباشرة مش لناس متخفيه خلف كى بورد وشاشه
    والحمد لله العربية بقالها معايا سنتين وباقول تستاهل كل قرش دفعته فيها ويمكن اكتر كمان والسلبية الوحيده اللى فيها انى لما اجى اغير اعتقد مش حلاقى حاجه بنفس المستوى ممكن اركبه تانى وده مش راى شخصى لوحدى ده راى كثير من الملاك القادرين على دفع مهر العروسة وعامة لو اى حد عنده حساسية من علامة تويوتا يغمض عيه عنها افضل من الافتراء والتهويل

    الحمد لله رب العالمين ربنا اكفنا شر الطريق وشر انفسنا واحسن خاتمتنا يارب


  2. #12

    الصورة الرمزية superb

    رقم العضوية : 82865

    تاريخ التسجيل : 05Dec2010

    المشاركات : 350

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: classified

    السيارة[2]: classified

    دراجة بخارية: DUCATI

    الحالة : superb غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اجدع حاجه الكلام بس انما نتابع المشكلة واتحلت ولا لا وكان ايه سببها ابدا
    حضراتكم لو متابعين العربية من زمان وحكاية الدواسة وبتقروا ما نتج عن التحقيق متهيالى ما كانشى حد فيكم كتب كلمه واحده بس عادى هو ده زمن الكلام وكلنا بنحب نتكلم بس واحد يقولك سمعت ده واحد قاللى ده بيقولوا ده بيقولك.......
    مع احترامى للموضوع وصاحبة ياريت انت بنفسك تجيب كل المشاكل ونتيجة التحقيقات بنفسك وتحطها ده اقل اعتذار
    واللى عنده مشكله وعنده شكوى من العربية يتفضل يتوجه للتوكيل مباشرة مش لناس متخفيه خلف كى بورد وشاشه
    والحمد لله العربية بقالها معايا سنتين وباقول تستاهل كل قرش دفعته فيها ويمكن اكتر كمان والسلبية الوحيده اللى فيها انى لما اجى اغير اعتقد مش حلاقى حاجه بنفس المستوى ممكن اركبه تانى وده مش راى شخصى لوحدى ده راى كثير من الملاك القادرين على دفع مهر العروسة وعامة لو اى حد عنده حساسية من علامة تويوتا يغمض عيه عنها افضل من الافتراء والتهويل
    رد متوقع من راكب تويوتا .. :) ربنا يباركلك فيها


  3. #13

    الصورة الرمزية medo_msmsa

    رقم العضوية : 7000

    تاريخ التسجيل : 06Mar2008

    المشاركات : 450

    النوع : ذكر

    الاقامة : AL Riyadh

    السيارة: Mazda 3 2010

    السيارة[2]: Lanos

    دراجة بخارية: not found

    الحالة : medo_msmsa غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oilman مشاهدة المشاركة
    اجدع حاجه الكلام بس انما نتابع المشكلة واتحلت ولا لا وكان ايه سببها ابدا
    حضراتكم لو متابعين العربية من زمان وحكاية الدواسة وبتقروا ما نتج عن التحقيق متهيالى ما كانشى حد فيكم كتب كلمه واحده بس عادى هو ده زمن الكلام وكلنا بنحب نتكلم بس واحد يقولك سمعت ده واحد قاللى ده بيقولوا ده بيقولك.......
    مع احترامى للموضوع وصاحبة ياريت انت بنفسك تجيب كل المشاكل ونتيجة التحقيقات بنفسك وتحطها ده اقل اعتذار
    واللى عنده مشكله وعنده شكوى من العربية يتفضل يتوجه للتوكيل مباشرة مش لناس متخفيه خلف كى بورد وشاشه
    والحمد لله العربية بقالها معايا سنتين وباقول تستاهل كل قرش دفعته فيها ويمكن اكتر كمان والسلبية الوحيده اللى فيها انى لما اجى اغير اعتقد مش حلاقى حاجه بنفس المستوى ممكن اركبه تانى وده مش راى شخصى لوحدى ده راى كثير من الملاك القادرين على دفع مهر العروسة وعامة لو اى حد عنده حساسية من علامة تويوتا يغمض عيه عنها افضل من الافتراء والتهويل
    ربنا يبارك لك فيها
    احمد ربنا لو كان فعلا عندك مشكلة الفتيس كان كلامك اتغير 100% انا ركبتها يوم واحد بس الفتيس ده جابلي العصبي


  4. #14

    الصورة الرمزية Eng_Mostafa_89

    رقم العضوية : 40362

    تاريخ التسجيل : 15May2009

    المشاركات : 3,393

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة/الاسماعيلية

    السيارة: قاهرة التروسيكلات الصينى

    السيارة[2]: كانت 128 واتسرقت :(

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Eng_Mostafa_89 غير متواجد حالياً

    سبحان الله ... الحمد لله ... لا اله الا الله ... الله اكبر


  5. #15

    الصورة الرمزية OilMan

    رقم العضوية : 43788

    تاريخ التسجيل : 21Jul2009

    المشاركات : 861

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-REHAB CITY

    السيارة: Corolla Adv. 09

    السيارة[2]: Yaris 2015

    دراجة بخارية: مش باحبها

    الحالة : OilMan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    وانا اعرف ملاك راكبينها ومبسوطين منها جدا جدا
    عامة ديه اراء والاجمل انها عن تجربه وليست عن طريق ده بيقولى والحق ده بيقولك وهكذا
    وبعد الشر عليك من العصبى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_msmsa مشاهدة المشاركة
    ربنا يبارك لك فيها
    احمد ربنا لو كان فعلا عندك مشكلة الفتيس كان كلامك اتغير 100% انا ركبتها يوم واحد بس الفتيس ده جابلي العصبي

    الحمد لله رب العالمين ربنا اكفنا شر الطريق وشر انفسنا واحسن خاتمتنا يارب


  6. #16

    الصورة الرمزية ahmzd

    رقم العضوية : 32091

    تاريخ التسجيل : 04Feb2009

    المشاركات : 1,700

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: نيسان سنترا 2015 من فضل الله

    الحالة : ahmzd غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة albasha مشاهدة المشاركة
    من ساعة منزل الموديل ده والواحد بيسمع عنه كلام كتير لدرجة إن مبيعات تويوتا في الشرق الأوسط إتأثرت بالكلام ده جداً
    مره الواحد يسمع الفتيس فيه مشكله
    التانيه دواسة البنزين فيها مشكله
    ضيف لكده إن ناس إشتكت من الإتزان بتاعها يعني لو ماشي علي السريع وعديت جنب عربيه نقل تلاقي العربيه تخف معاك
    ده غير موضوع الشكل وديه أزواق ما عجبشي ناس كتير وقالوا تويوتا بالموديل ده بتنزل مش بتطلع
    كلام كتير إتسمع عن الموديل ده علشان كده هتلاقي إنتقادات كتير وللأسف التوكيل هنا مش قادر يثبت عكس كده إعتماداً علي إسم تويوتا وبس
    أنا أؤمن بالمثل الذي يقول: مفيش دخان من غير نار
    أنا أحترم في الياباني الهوندا وأعتبرها ( مرسيدس اليابان )
    أحترم التويوتا أيضا ولكنها تحتاج لعمل الكثير في موديلاتها الجديدة من دقة تصنيع وعملية وجودة مع سعر منافس!! وعلى فكرة تحقيق السيارات اليابانية لهذه المعادلة على مدار 3 أو عقود مضت هو - بالأساس - ما كفل للسيارات اليابانية عموما ( وتويوتا خصوصا ) كل هذا النجاح!!
    وإلا فإن السيارات الكورية وبعض السيارات الأوروبية ستكتسح بقوة بسبب سعيها الدؤوب لتحقيق هذه المعادلة الصعبة!!!
    هذا رأيي وشكرا


  7. #17

    الصورة الرمزية MOUSTAFA_SAAD

    رقم العضوية : 82574

    تاريخ التسجيل : 02Dec2010

    المشاركات : 5,207

    النوع : ذكر

    الاقامة : جده - السعوديه

    السيارة: الحمد لله

    السيارة[2]: FORD FOCUS 2012

    دراجة بخارية: nothing

    الحالة : MOUSTAFA_SAAD غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    المشكله لو نقارن التويوتا والكروز كمان بالاوروبى اللى زى الفلوينس والفنتازيا حنلاقى ان اسعارهم قربت لبعض يعنى بنفس سعر الفلوينس وقريب جدا من الفنتازيا
    يبقى انهى الاحسن

    [sor2]http://img266.imageshack.us/img266/2162/f04g.jpg[/sor2]


  8. #18

    الصورة الرمزية zidaneelwaly

    رقم العضوية : 40814

    تاريخ التسجيل : 21May2009

    المشاركات : 478

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: كرولا 2007

    السيارة[2]: افيو 2008

    دراجة بخارية: noo

    الحالة : zidaneelwaly غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    و ممكن بردو عشان ماتتسرقشي (تخيل) زمان كان يكتيبلك علي العربيه احزر الكلب!!!!!!!!

    بس بجد خساره كبيره للمصنع العملاق و لو تفتكرو صاحب الشركه تويودا لما طلع في التليفزيون بكا من شده الخسائر بعد ما كانو رقم 1 في العالم في عدد السيارات المنتجه و المباعه سنويا

    [mtohg=null]http://img339.imageshack.us/img339/9739/sigpic635107gif.jpg[/mtohg]
    chevrolet club member no 16


  9. #19

    الصورة الرمزية shahen

    رقم العضوية : 53798

    تاريخ التسجيل : 24Nov2009

    المشاركات : 195

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: lanos200

    السيارة[2]: نيواكسنت 2010

    دراجة بخارية: no

    الحالة : shahen غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اعتقد تويوتا اصابها الغرور وتركيزهم على السوق الامريكى واليابانى


  10. #20

    الصورة الرمزية wwaeel

    رقم العضوية : 8805

    تاريخ التسجيل : 12Apr2008

    المشاركات : 292

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: toyota

    السيارة[2]: toyota

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : wwaeel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الراجل ده انا اعرفه وفعلا التوكيل بيستهبل يهمه انه يكسب علي حساب العميل وقعد ينيم الناس ويصلحلهم العيبو المتكرره في فتره الضمان لحد ما خلص الضمان ويقولك ادفع بقي ومن اهم عيوب العربيه ناقل الحركه mmt اقل عيب فيه بتدفعله في التوكيل لو بره الضمان 3000 جنيه تخيل بقي كل شويه تدخل العربيه تدفعلها مبلغ زي ده سياسه شركه تويوتا انها تنيم العميل لحد ما يخلص ضمانه بعد كده هتكسب من العميل كتير بسبب عيوب الصناعه برجاء اننا نقف ايد واحده وننضم مع الراجل ده لان مينفعش المستهلك المصري يضحك عليه تاني ولازم كل الناس تعرف ان تويوتا مبقتش اسم زي زمان وان التوكيل وسياسته الفاشله مبقوش يهتمو بجوده العربيه



 
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. إعفاء سيارة صغيرة من الجمارك للمصريين بالخارج
    بواسطة smsm_cato في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 05-07-2011, 02:43 PM
  2. كيف تشتري سيارة جديدة
    بواسطة Marwanelbendary في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 08-09-2009, 11:34 AM
  3. مشاركات: 22
    آخر مشاركة: 16-05-2009, 12:40 PM
  4. ايهما تشتري كيا سيراتو ام تويوتا ياريس
    بواسطة ahmedarafa في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 36
    آخر مشاركة: 23-02-2009, 07:57 PM
  5. قبل ما تشتري سيارة لازم تشتري الخاتم دة
    بواسطة bimmeraddict في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 23
    آخر مشاركة: 19-11-2007, 02:52 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2