السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...

معروض عليا سيات ايبيزا مو 1999 - 1000 سي سي كااامله (باور، تكييف شغال ، سنتر، انزار ومفتاح بريموت اصلي بس بايظ بس الانزار شغال ، اربعه زجاج كهرباء، مرايات كهرباء، كاسيت الفابريكه، جنوط ، دواخل فابريكه، رشه بره نظافه)

مطلوب في السياره 36000 نهائي .... السياره من الخارج حالتها نظيفه و العداد عامل 145000كم ، هيا بس من جوا تحس انها متبهدله شووويه (يعني مثلاً الجراب الجلد بتاع عصايه الفتيس جربان ومقشر وكذلك الطاره جربانه ومقشره .... فتحات التكييف فيها ريش مكسوره/ والبلاستيك الاسود اللي في التابلوه الوسطاني مشروخ فا مخليه مش ثابت كله "الجزء الاوسط فقط") بس الفرش والابواب كويسيين.

فيها حاجه لاحظتها لما جربتها ان الموتور بيوطي اول ما اشغل التكييف بس السحب مقبول مش مخنوق، هل وطي الموتور دا عادي ولا عيب؟

حاجه كمان ... في صوت جاي من الموتور زي مايكون في بليه خشنه، صوت حديد في حديد كدا ... هوا الصوت جاي من ناحيه السيور اللي هيا في جنب الموتور علي الشمال ... والغريب ان الصوت راح اول ما شغلت التكييف ... وبيرجع لما بطفيه ... عندكوا فكره دا ايه ؟؟؟

بالنسبه للعفشه حسيت لما جربتها انها كويسه جداً ... مفيش اصواات غريبه او تخبيط او او ... والمساعدين كويسين. جدا في المطبات ... بالبلدي شايلين العربيه تمام في المطبات

انا اسف اني طولت عليكوا في العيد انا عايز رأيكوا في السعر مع كل اللي انا ذكرته هل دا مناسب ولا غالي .... انا حسيت انه كتير بس انا بصراحه مش خبره في الايبيزا فياريت اراكوا علشان لو كويسه ممكن اخلص فيها بعد العيد ان شاء الله ...

شكراً للمساعده وكل عام وانتم بخير