| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 3 من 3

  1. #1

    الصورة الرمزية MTAK

    رقم العضوية : 604

    تاريخ التسجيل : 12May2007

    المشاركات : 3,344

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر المحروسة-السويس

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: الحمد لله Tiida 07 auto

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : MTAK غير متواجد حالياً

    افتراضي الامريكان اشتروا الـkakaa - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    الحاقا بموضوع http://www.nilemotors.net/Nile/246031-recycle-kaka.html
    و للناس اللى كانت قرفانه منه اهدى هذا الموضوع
    ------------------------------------------
    طبعا كلنا نحب نستعمل الحاجة الاصلى
    كوتشى نايك اصلى
    قميص تمبرلاند اصلى
    وندوز اصلى
    او بمعنى اخر GENUINE
    طيب تعمل ايه لو فى عيد ميلادك واحد جابلك
    علبه شيك و بداخلها (بعرة جمل )
    و لما تبص له و تقوله انت عبيط
    يقولك لا اوى دى اصليه حتى شوف مكتوب عليها
    GENUINE CAMEL SHETS

    هذا ما حدث بالفعل
    و ان كان المقصد من رواية القصه هو عن فن البيع

    المهم ايام حرب الخليج الاولى كان هناك صاحب محل هدايا و كانت تمر بالقرب منه قوات الامريكان
    و لم يجذبهم شئ من محله لكونها هدايا تقليديه
    عمل ايه

    راح فى الصحرا و جاب بعرة الجمل (اللى هى الكاكا بتاعته ) و حطها فى كيس و حطه فى علبه
    و كتب عليها GENUINE CAMEL SHETS
    و الناحية التانيه كتب ترجمه لبيت شعر يقول
    لا أحب أن أهديك أساور في يدك و لكن لتكن هديتي مميزة
    و لفهم على شكل هديه



    الراجل ده كسب مكاسب
    على حد قوله مفيش بعرة جت قدامى الا و بعتها
    -----------------------------
    على فكرة منقوله بتصرف من مدونة محمد بدوى (انصح الجميه بزيارتهم لها)
    ط·ط±ط§ط¦ظپ ظˆ ط؛ط±ط§ط¦ط¨ ظپظ† ط§ظ„طھط³ظˆظٹظ‚ « ظ…ط.ظ…ط¯ ط¨ط¯ظˆظٹ

    كيميائى / محمد طه
    ------------------
    بسم الله الرحمن الرحيم
    وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ
    صدق الله العظيم
    التوبة 105


  2. #2

    الصورة الرمزية abogogo

    رقم العضوية : 49702

    تاريخ التسجيل : 12Oct2009

    المشاركات : 3,421

    النوع : ذكر

    الاقامة : om el donya

    السيارة: - suzuki maruti - lanos

    السيارة[2]: chevroletspark

    دراجة بخارية: CBR 250 FIRE

    الحالة : abogogo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههه صدق المثل القائل " البعرة تدل على البعير "

    [mshosh2]http://www7.0zz0.com/2013/05/08/17/903528565.jpg[/mshosh2]


  3. #3

    الصورة الرمزية Mzeid

    رقم العضوية : 7360

    تاريخ التسجيل : 12Mar2008

    المشاركات : 5,819

    النوع : ذكر

    الاقامة : EGYPT - TANTA

    السيارة: LOGAN 2011

    السيارة[2]: nothing now

    دراجة بخارية: no

    الحالة : Mzeid غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abogogo مشاهدة المشاركة
    هههههههههه صدق المثل القائل " البعرة تدل على البعير "
    البعرة تدوخك و تخليك على الشعرة

    http://imageshack.com/a/img838/5746/61n6.jpg



 

المواضيع المتشابهه

  1. إلى الإخوة الذين اشتروا النيسان جوك
    بواسطة حاتم في المنتدى نيـــــــــسان
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 13-09-2012, 07:21 PM
  2. استبيان لعدد الاعضاء اللى اشتروا سيارات فيات
    بواسطة damasry في المنتدى فــــيات
    مشاركات: 85
    آخر مشاركة: 25-07-2010, 11:55 AM
  3. سؤال للناس اللى اشتروا السيمبول
    بواسطة maxayma في المنتدى ريــــنو
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 26-03-2010, 09:50 PM
  4. عايزين نعرف من الاخوه اللي اشتروا frv مراكز الصيانه
    بواسطة ahmedhamdy في المنتدى بريليانس
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 15-11-2008, 03:38 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2