تقرير تركيب فرش جلد هوندا سيتى 2012 "جينزكار"
--------------------------------------------

الحمدلله ركبت فرش لعربيتي هوندا سيتى بشركة "جينز كار" و بصراحة الفرش طلع خطير و فعلا معمول بطريقة احترافية و خصوصا التفاصيل في الاداء و عدم الاحساس بإنك في عربية بفرش تفصيل او تركيب كسوة .. احساس جديد جدا بإنك شاري العربية بفرشها الاصلي و ده لقمة الدقة في تفصيل الفرش كما هي نازلة بفبريكة العربية بل و اجمل بكثير من الفابريكة و طبعا الصور هتوضح مقصدي من كلامي .



واجب شكر وتقدير..


احب في الاول ان اشكر المهندس المحترم مدير الشركة الاستاذ / احمد مشعل علي محبته الغير متناهية و طبعا بشكر جميع العاملين بالشركة و بصراحة مفيش حد قابلني الا ووجدت ابتسامة علي وجهه و الكل يعمل في نشاط و ايضا ً المهندس يوسف مشعل و الحاجه فاطمه اللي بيتمتعوا بروح محبة غير عادية و استضافة و روح نقية و تعامل راقي جدا مع العملاء ..

الشغل الجامد اللي اتعمل في العربية ..


اولا ً : في الشركة يوجد الكثير و الكثير من الاختيارات لتحديد اللي تحب تركبه في عربيتك اذا كان جلد او قماش او جلد مع قماش و اللي فعلا عايز ياخد قرار الشراء يبقي لازم تروح الشركة بنفسك و تعاين الوضع لأن يوجد الكثير من الخامات و الموديلات و قصات و خياطات و الوان يعني ممكن تركب جلد لون واحد في العربية او تداخل لونين مع بعض .


ثانيا ً : بالنسبة للتكلفة .. انت اللي هتختار الخامة و القصة و الخياطة لأن في كذا طريقة للخياطة و الجودة في الاختيارات السابقة و طبعا علي كل ده بيوضع السعر و تأكدوا ان اي اختيار هتختاروه هتخدوا الشغل في كل الاحوال 100% و طبعا ضمان 4 سنوات .



ثالثا ً: لعروض الشركة ..
تفصيل الفرش بالشركة يبدأ من 900 جنيه حتي 2200 جنيه للهوندا سيتي .


فرش للابواب و ده عبارة عن تغليف فرش الابواب بالجلد للمناطق اللي فيها قماش فقط و يتكلف الباب الواحد من 80 جنيه حتي 125 جنيه.



يتحكم في السعر عاملين :

1- حجم و قصة و خياطة السيارة خيط من النوع البلاستيك المطاط و ليس قطن و يتكون من ثلاث خيوط و كل خيط من الثلاث يتكون من ثلاث خيوط أخريين يعني تسعة خيوط في خيط واحد.

2- الخامة المختارة من قبل العميل


.. و طبعا مش هننسي التخفيض الجميل لنايل موتورز للي معاه الاستيكر
.. و الهدايا الجميلة و هي فرش لشنطة العربية و المعطر و فوط تلميع رائعة
.. و طبعا الاستضافة من قبل جميع عاملين الشركة المحترمين




ندخل على الصور :) ..


طبعا الصور هتوضح مقارنة صريحة بين الفرش الجديد و الفرش القديم اللي كان موجود بالعربية و ايضا مقارنة الجديد بفبريكة العربية و طبعا انتوا هتشوفوا الصور و انتوا اللي هتقولوا رأيكوا ايه.


























































































يتبع ....