اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة inspiron مشاهدة المشاركة
@lanos2004

يا باشا أنا مش سبق وقولت لسيادتك إن الأوكتافيا عربية ملهاش أي 30 لازمة قصاد مهارات لانوس سيادتك!! وإن اللانوس هي المعني الحقيقي لفخافة السيارات علي كوكب الأرض والمريخ بعد ما تنتقل عليه الحياه !!

لزومه إيه بقه تسخين الموضوع والخروج عن سياقه ؟؟؟؟ أنا واحد رافع فيديو لتسارع عربيتي عشان أفيد بيه الناس اللي يهمهم الأمر !! إيه دخل اللانوس وفراملها في الموضوع !!

وإزاي أساساً تحط مقارنة فرامل اللانوس مع فرامل الأوكتافيا !!!!!!!!!!!!!!!!!! مش كفاية ساكتين علي مقارنة قوة الموتور ومش عاوزين نتكلم عشان لا داعي من إثارة بلبلة في القسم !! كمان فرامل !!

لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم

زي ما الأخ الكريم قالك عاوز تجري إجري مع بي إماية مسقطة مكنة محترمة..أو أوكتافيا مسقطة مكنة محترمة..أو تستني تنزل الشكل الجديد وتروق نفسك معاها..

أقولك بلااااااااااااااااااش كل دول...عاوز تجري..تعالي وأنا أوريك الجري علي أصول أصوله بعربيتي الـ s وصدقني..ما هتشوف علامتها قصادك
ههههه حلو المًريخ دا بعد ما تقوم حرب العربيات والترانسفورمرز ولن يبقي علي الكوكب من السيارات غير اللانوس بماتورها الجبار الذي تحدي الصعاب وبسرعته الفائقه هرب من الدمار كلنا هنري لانوس علي المريخ هههههههه
طبعا محدش يزعل مني انا بهز معاكو علشان الموضوع ما يسخنش زي كل مرة