| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 10 من 10

  1. #1

    الصورة الرمزية mr_sese

    رقم العضوية : 148113

    تاريخ التسجيل : 04Sep2013

    المشاركات : 254

    النوع : ذكر

    الاقامة : الزقازيق

    السيارة: فزبة

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : mr_sese غير متواجد حالياً

    افتراضي موضوع ياريت تشاركونى فيه - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    انا فاتح مشروع و كان بيشتغل عندى بنات فقرا و كان لما البنت منهم تتخطب و تتيجى تتجوز كنت بشارك فى معظم جوازها كان جزء من معايا و من اصحابى و عائلتى و الموضوع دة اتعمل والى 3 مرات

    المهم فى واحد فاتح جنبى مشروع و عندة بنت شغالة و عاوزة تتجوزة و حالتهم هى كمان وحشة جدا جدا
    و طبعا البنات اللى قبلها قالوللها عليا انى ممكن اساعدها

    و انا بساعدها مش من معايا بس و انا فعلا الموضوع بقى صعب قوى عليا

    ابوها جابلى 3000 جنية و بيقولى اللى انت تعملة اعتبرها اختك و انا تعبت قوى
    انا مش غنى قوى انا متسوط الحال خالص

    [sor2]http://im85.gulfup.com/q5cRVC.jpg[/sor2]

    [blur]يسقط تجار الدين و الدم[/blur]


  2. #2

    الصورة الرمزية sonaeg

    رقم العضوية : 45684

    تاريخ التسجيل : 29Aug2009

    المشاركات : 548

    النوع : ذكر

    الاقامة : Tanta

    السيارة: corolla 2012,logan

    السيارة[2]: toyota carina 1983

    دراجة بخارية: no

    الحالة : sonaeg غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ربنا يجعله ف ميزان حسناتك بس ﻻ يكلف الله نفسا اللي وسعها عشان بيتك


  3. #3

    الصورة الرمزية mr_sese

    رقم العضوية : 148113

    تاريخ التسجيل : 04Sep2013

    المشاركات : 254

    النوع : ذكر

    الاقامة : الزقازيق

    السيارة: فزبة

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : mr_sese غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sonaeg مشاهدة المشاركة
    ربنا يجعله ف ميزان حسناتك بس ﻻ يكلف الله نفسا اللي وسعها عشان بيتك


    الواحد تعب و المثل بيقول السيط ولا الغنى

    [sor2]http://im85.gulfup.com/q5cRVC.jpg[/sor2]

    [blur]يسقط تجار الدين و الدم[/blur]


  4. #4

    الصورة الرمزية dodo2000

    رقم العضوية : 76731

    تاريخ التسجيل : 01Aug2010

    المشاركات : 445

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: no

    السيارة[2]: 128

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : dodo2000 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ربنا هيبعتلك الرزق طول ما فى ناس بترزق منك

    الموضوع ده أى حد يخليه مبدأ فى حياته


  5. #5

    الصورة الرمزية mohamedbook

    رقم العضوية : 26900

    تاريخ التسجيل : 05Dec2008

    المشاركات : 2,549

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: nissan sunny 2010

    السيارة[2]: فولكس بورا 2002

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : mohamedbook غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اصبر شوية السيسي .................................................. .......................
    .................................................. .................................................. ...............
    تنبيه : رجاء مراجعة قوانين المنتدي وعدم تحويل اي نقاش الى خلافات سياسيه
    6ب مشرف القسم
    25\4\2015

    [rmade]http://img215.imageshack.us/img215/3925/23438488.jpg[/rmade]


  6. #6

    الصورة الرمزية mr_sese

    رقم العضوية : 148113

    تاريخ التسجيل : 04Sep2013

    المشاركات : 254

    النوع : ذكر

    الاقامة : الزقازيق

    السيارة: فزبة

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : mr_sese غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مهما تعملو .................................................. .......................
    .................................................. .................................................. ...............
    تنبيه : رجاء مراجعة قوانين المنتدي وعدم تحويل اي نقاش الى خلافات سياسيه ومراعاة اداب الحوار
    6ب مشرف القسم
    25\4\2015

    [sor2]http://im85.gulfup.com/q5cRVC.jpg[/sor2]

    [blur]يسقط تجار الدين و الدم[/blur]


  7. #7

    mk3

    الصورة الرمزية mk3

    رقم العضوية : 44650

    تاريخ التسجيل : 08Aug2009

    المشاركات : 2,222

    النوع : ذكر

    الاقامة : jjjjjjjjjjjjjjjj

    السيارة: k

    السيارة[2]: jjjjjk

    دراجة بخارية: iiiiiii

    الحالة : mk3 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ربنا معاك وحط للناس دى الاوليه حتى لو مش مبلغ كبير هتلاقى ربك وسعها عليك اوى خصوصا انك عمل حر مش موظف بتاخد مرتب يعنى ممكن تلاقى لو بتصفى 10 تصفى 1000 ودارى على اعمال الخير

    الانفرتر الهندى من البدايه للنهايه
    http://www.nilemotors.net/Nile/430457-a.html


  8. #8

    الصورة الرمزية Karim Alaa

    رقم العضوية : 152976

    تاريخ التسجيل : 10Dec2013

    المشاركات : 603

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهره

    السيارة: انشاء الله اكسنت

    السيارة[2]: اسبيرانزا A516

    الحالة : Karim Alaa غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedbook مشاهدة المشاركة
    اصبر شوية السيسي هيخلي الدنيا زي الفل والي مش متجوز هيتجوز والي عيان وبيموت في المستشفي هيقوم يجري زي الحصان والبنزين هيرخص علي اول يوليو تقريبا والغاز هيبقي ببلاش وكله هيبقي زي الفل
    حقا و صدقا و راضى ضمير اى حد ايه لازمه الكلمتين دول فى الموضوع ؟؟ هو ام اى موضوع لازم يتقلب ام سيسى على ام الاخوان ؟؟

    ياريت بقى الاداره تشيل اى رد خارج سياق اى موضوع بعد كده الى هيكتب بطنى بتوجعنى واحد هيقوله معلش اصل السيسى و التانى يقولو السبب الاخوان


  9. #9

    الصورة الرمزية lonedoctor

    رقم العضوية : 3737

    تاريخ التسجيل : 16Dec2007

    المشاركات : 1,830

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo-makkah

    السيارة: byd L3 Auto 2015

    السيارة[2]: Ford explorer 2008

    دراجة بخارية: i don't have

    الحالة : lonedoctor غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    .................................................. .......................
    .................................................. .................................................. ...............
    تنبيه : رجاء مراجعة قوانين المنتدي وعدم تحويل اي نقاش الى خلافات سياسيه
    6ب مشرف القسم
    25\4\2015

    لعمرك مـا الإنسـان إلا بدينـه فلا تترك التقوى اتكالاً على النسب
    فقد رفع الاسلامُ سلمـانَ فـارسٍ وَقَدْ وَضَعَ الشِّرْكُ الشَّرِيْفَ أَبَا لَهَبْ


  10. #10

    الصورة الرمزية A.Saad

    رقم العضوية : 25216

    تاريخ التسجيل : 15Nov2008

    المشاركات : 14,019

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram & My mobile phone

    السيارة: New Accent 08

    السيارة[2]: Picanto 09

    دراجة بخارية: no

    الحالة : A.Saad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    فيه ناس اتباع .................................................. .......................
    .................................................. .................................................. ...............
    تنبيه : رجاء مراجعة قوانين المنتدي وعدم تحويل اي نقاش الى خلافات سياسيه مع مراعاة اداب الحوار والتنويه
    6ب مشرف القسم
    25\4\2015

    A.Saad



 

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 19-02-2011, 06:56 PM
  2. مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 13-06-2010, 03:18 PM
  3. انا شاكك فى الموتور بتاع الكروز - ياريت تشاركونى فى الموضوع دا
    بواسطة Hosam_Optrawy في المنتدى شــيفـرولــيه
    مشاركات: 135
    آخر مشاركة: 21-01-2010, 04:59 AM
  4. ياريت تشاركونى التفكير
    بواسطة the-hero في المنتدى بيــــجو
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 28-06-2009, 11:57 AM
  5. ممكن تشاركونى الفرحة
    بواسطة sarwatata في المنتدى شــيفـرولــيه
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 19-08-2008, 02:08 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2