| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: معنى الصداقه

  1. #1

    الصورة الرمزية محمد ابراهيم 1

    رقم العضوية : 530

    تاريخ التسجيل : 08May2007

    المشاركات : 3,300

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: nissan

    السيارة[2]: بيجو 406

    دراجة بخارية: مالها

    الحالة : محمد ابراهيم 1 غير متواجد حالياً

    افتراضي معنى الصداقه - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    تأخرت الزوجة فى العوده لبيتها ذات ليلة . فقالت: لزوجها بأنها كانت عند صديقتها. اتصل الزوج بأفضل 10 صديقات لديها فأنكرن جميعا رؤيتها تلك الليلة





    إما الصداقة بين الرجال:



    لم يعد الزوج لبيته ذات ليلة, قال لزوجته بأنه نام عند صديقة, اتصلت زوجته بأفضل 10 أصدقاء لديه 8 منهم أكدوا بأنه نائما عندهم !

    و 2 منهم اقسما بأنه لازال عندهم!!

    هو الصاحب ليه أيه عند صاحبه غير كده ؟
    .
    __,_._,___

    مين اللى يستحمل كل ده


  2. #2

    الصورة الرمزية PAYOO

    رقم العضوية : 50

    تاريخ التسجيل : 18Apr2007

    المشاركات : 1,532

    الاقامة : CAIRO

    الحالة : PAYOO غير متواجد حالياً

    افتراضي -




  3. #3

    الصورة الرمزية M_ashraf

    رقم العضوية : 719

    تاريخ التسجيل : 17May2007

    المشاركات : 299

    النوع : ذكر

    الاقامة : mansoura

    السيارة: -

    السيارة[2]: Lanos II

    دراجة بخارية: -

    الحالة : M_ashraf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لكن المثل بيقول قعدة الراجل ب 100 ست لكن لو جت الست يغوروا ال100 راجل
    :D
    انا بهزر مفيش احسن من صداقة الرجاله

    MOHAMMED ASHRAF


  4. #4

    الصورة الرمزية Islam_galal

    رقم العضوية : 772

    تاريخ التسجيل : 24May2007

    المشاركات : 2,655

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: Polo 1999 & Elantra 2012

    السيارة[2]: Fiat 127

    الحالة : Islam_galal غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    جامدة
    فليحيا الرجالة . . . . فلتسقط الستات

    مش عارف ازاي ناس تقدر تقول الكلام اللي فوق علي طول ده . . .


  5. #5

    الصورة الرمزية modux

    رقم العضوية : 263

    تاريخ التسجيل : 26Apr2007

    المشاركات : 1,689

    الاقامة : heliopolis

    الحالة : modux غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m
    لكن المثل بيقول قعدة الراجل ب 100 ست لكن لو جت الست يغوروا ال100 راجل


    لكن المثل ما بيقوليشي كده

    اللهم اني صائم

    :lol: :lol:



 

المواضيع المتشابهه

  1. الصداقه بين النساء
    بواسطة هيثم في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 07-06-2009, 02:16 AM
  2. ما معنى vs ؟
    بواسطة new في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 25-02-2009, 04:13 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2