| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 5 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 49

  1. #1

    الصورة الرمزية A.Saad

    رقم العضوية : 25216

    تاريخ التسجيل : 15Nov2008

    المشاركات : 14,019

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram & My mobile phone

    السيارة: New Accent 08

    السيارة[2]: Picanto 09

    دراجة بخارية: no

    الحالة : A.Saad غير متواجد حالياً

    افتراضي افتتاح وصلة المريوطية على الدائرى - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    تم افتتاح وصلة المريوطية على الطريق الدائرى يوم الاحد
    وهو بمثابة طريق حر علوى يربط القوسين الشرقى والغربى للطريق الدائرى ، وبه اربع حارات مرورية فى كل اتجاه بطول 8ر5 كيلو متر بالاضافة إلى 4 كيلومترات كمطالع ومنازل .

    واوضح وزير النقل ان المحور - الوصلة يعنى - الذى افتتحه الرئيس مبارك تصل تكلفته الى مليار جنيه وجزء مهم من الطريق الدائرى الذى يستوعب 600 الف سيارة يوميا . مؤكدا ان وزارة النقل حرصت على دعم أعمال سلامة المرور على المحور والطريق الدائرى وعمل العلامات الارشادية والخدمات اللازمة بتكلفة عشرة ملايين جنيه .


    تم النقل للطرق و السفريات
    و التثبت للفائدة

    مشرف القسم العـــــــــــــام

    A.Saad


  2. #2

    الصورة الرمزية Samir Elshahawy

    رقم العضوية : 20472

    تاريخ التسجيل : 28Sep2008

    المشاركات : 7,471

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Alrehab

    السيارة: Hyundai - Getz 2007

    السيارة[2]: Elantra AD - 2017

    دراجة بخارية: -----

    الحالة : Samir Elshahawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شكرا علي الخبر , بس كنت عايز اعرف , هو ده الكوبري اللي في أول الدائري و أنت جاي من الهرم و كان لسه تحت الانشاء ؟؟
    و هل هايكون مفيد ل اللي رايح في أتجاه مدينة نصر و جاي من الهرم ؟؟


  3. #3

    الصورة الرمزية أبوعائش

    رقم العضوية : 38384

    تاريخ التسجيل : 18Apr2009

    المشاركات : 104

    النوع : ذكر

    الاقامة : Maadi

    السيارة: الحمد لله

    السيارة[2]: Proton Waja 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : أبوعائش غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طب كان لازم عشان يفتحوه يوقفونا ساعة على مطلع الدائري من المعادي؟؟؟؟


  4. #4

    الصورة الرمزية mazagngi2010

    رقم العضوية : 14582

    تاريخ التسجيل : 11Jul2008

    المشاركات : 3,804

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig-Mariotia

    السيارة: LANCER 1998

    السيارة[2]: MAZDA323-ِALFAROMEO146

    دراجة بخارية: لاحول ولا قوه الا بالله

    الحالة : mazagngi2010 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مشكله المشاكل هتكون فى مطالعه من الدايرى لان قطر دورانه صغير قوى اكنه زاويه قايمه وبالتالى الصواريخ اللى هتطلعه هتهدى اول ماتطلعه (الاحمر)
    وبالتالى الرجاله اللى وراهم هيقفوا تقريبا(الاحمر برضه) والفهلويه المعروفين(الازرق) هيعوزوا يزنقوا عند المطلع بالظبط علشان يختصروا وبالتالى ممكن الدايرى كله يقف (الاخضر اللى ملهمش ذنب وعايزين يكملوا الدايرى عادى من غير مايطلعوا الوصله)
    يارب اكون غلطان وده ميحصلش بس ازاى وعندنا فى محور لبنان عبر

    جروب مالكى وعاشقى لانسر كريستاله
    https://www.facebook.com/groups/lancer.egypt.1996.2000/


  5. #5

    الصورة الرمزية A.Saad

    رقم العضوية : 25216

    تاريخ التسجيل : 15Nov2008

    المشاركات : 14,019

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram & My mobile phone

    السيارة: New Accent 08

    السيارة[2]: Picanto 09

    دراجة بخارية: no

    الحالة : A.Saad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se_coralsea مشاهدة المشاركة
    شكرا علي الخبر , بس كنت عايز اعرف , هو ده الكوبري اللي في أول الدائري و أنت جاي من الهرم و كان لسه تحت الانشاء ؟؟
    و هل هايكون مفيد ل اللي رايح في أتجاه مدينة نصر و جاي من الهرم ؟؟
    ايوة هوة بعينه
    بس الاتجاه اللى بتقول عليه من الهرم لمدينة نصر مش هيفرق معاه
    لانك هتطلع من بعد كدة على الدائرى
    هوة هيفيد
    اللى رايح مصر اسكندرية الصحراوى
    بد ما كان بينل ويتعطل فى اشارات المريوطية
    هيكمل على طول
    ولو حد طالع من المعادى وواخد الدائرى فى اتجاه الوراق او شبرا برده مفيد ليه

    A.Saad


  6. #6

    الصورة الرمزية ahmed1981

    رقم العضوية : 778

    تاريخ التسجيل : 24May2007

    المشاركات : 6,693

    النوع : ذكر

    الاقامة : العالم الإسلامي

    السيارة: C

    السيارة[2]: G

    الحالة : ahmed1981 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الله أكبر
    الحمد لله
    أخيراً جاء الفرج
    ألف مبروك
    هو إنجاز عظيم جداً الصراحة

    وشكراً على الخبر

    مهندس أحمد. facebook.com/AHMED1981
    facebook.com/AHMED1981MECHANICAL


  7. #7

    الصورة الرمزية gebreel

    رقم العضوية : 28460

    تاريخ التسجيل : 25Dec2008

    المشاركات : 5,505

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Logan 2010/Astra Cosmo 2015

    السيارة[2]: Logan 2012 AT B.L

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : gebreel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معلش انا مش فاهم انا لسة كنت على الدائري من مدينة نصر للهرم من كام يوم و كنت هدخل فيه بالغلط و اكسر الاقماع ما علينا هو ده هينفعني لو انا عاوز اروح الرماية من مدينة نصر؟!

    يجب تعديل حجم الصورة


  8. #8

    الصورة الرمزية Hosam_Optrawy

    رقم العضوية : 13687

    تاريخ التسجيل : 27Jun2008

    المشاركات : 14,730

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Doha

    السيارة: Optra 2008 A/T

    السيارة[2]: Kia Cerato K3 TopLine

    دراجة بخارية: -

    الحالة : Hosam_Optrawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أخيرا

    بعد عذاب أكتر من سنتين

    [aldl]http://s17.postimg.org/ygne2hebj/F2000045710.jpg[/aldl]


  9. #9

    الصورة الرمزية MoToRiZeR

    رقم العضوية : 2780

    تاريخ التسجيل : 25Oct2007

    المشاركات : 4,837

    النوع : ذكر

    الاقامة : beneath the sky

    السيارة: Renault Clio 2007

    السيارة[2]: Daihatsu Sirion XL 2008

    الحالة : MoToRiZeR غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الحمد لله !

    طب كدة يا جماعة ممكن أروح مدينة نصر من 6 أكتوبر كله دائري ؟ من غير ما أنزل البلد تحت خالص ؟ يا ريت حد يوصفلي الطريق .


    Leadership is based on inspiration, not domination


  10. #10

    الصورة الرمزية ابوهاشم

    رقم العضوية : 2602

    تاريخ التسجيل : 14Oct2007

    المشاركات : 3,896

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo new

    السيارة: volks beetle

    السيارة[2]: LANSER -1999.GLX

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ابوهاشم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الف مبروك
    بصراحه انجاز حقيقى
    انا من المعادى وعلشان اروح الوراق بتبقى حكايه
    وبفتكر المثل اللى بيقول (ودنك منين ياجحا)
    ربنا يقدر الحكومه ويعينها على مزيد من التقدم

    ابـــــو هــــــــــاشـــــــــم [sor2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13674136111.jpg[/sor2]



 
صفحة 1 من 5 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. احترس علي المريوطية
    بواسطة SYD في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 21-06-2011, 04:44 PM
  2. نايل موتورز يستمر فى متابعة ملف حوادث الدائرى وحادثة المريوطية المنيب بالصور
    بواسطة Samah AbdAllah في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 31-05-2011, 02:43 PM
  3. رادار على وصلة المريوطية الجديدة ... خلي بالكم
    بواسطة aif في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 06-08-2010, 12:30 AM
  4. منزل المطار من وصلة المريوطية الجديدة
    بواسطة Imhotep في المنتدى دليل الطرق الداخلية وطرق السفر
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 06-11-2009, 04:47 AM
  5. شقة للبيع فى المريوطية
    بواسطة Sherif Khalifa في المنتدى نايل موتورز مول
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 07-02-2008, 02:53 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2