العربية اتخبطت تاني !!!!!!!!!!!!!!!!!

كنت في مصر الجديدة و ركنت العربية و لزقتها في الرصيف و ضميت المرايا اللي ناحية الشارع رغم إن الشارع كان يعدي اتوبيس بالراحة و سبتها 5 دقايق بس .. 5 دقايق .. رجعت لقيت واحد منه لله مخربشلي الجنب الشمال من أول الباب اللي ورا لغاية الرفرف اللي قدام فوق الجريدة اللي في البابين!! و عاملي خط في البابين من فوق قرب الازاز و طبعا لولا فضل ربنا كان خد المراية في سكته

قعدت أبص شمال أو يمين يمكن ألاقي حد واقف لمجرد الاعتذار لكن لا حياة لمن تنادي .. هرب الجبان بعد ما بهدل العربية .. مش عارف الناس بقى مالها .. إيه قلة الاصل دي و اللا مبالاة و عدم الامانة اللي ملت البلد دي؟؟؟ يعني البني أدم ده ما فكرش في الخسارة اللي تسبب لي فيها ؟؟ عشان أعملها زي ما كانت هاعمل شغل في البابين و الرفرف دا غير إنها هعمرها ما هاترجع زي الاول لأن أي فك للأبواب ما بيرجعش تاني .. دا غير العطلة و البهدلة اللي هاتجيلي من ورا الموضوع ده .. دا غير الضيق اللي سببهولي .. اللي مش قادر أتخيله هو ازاي خبط في عربيتي لأنها كانت داخلة لجوه شوية عن اللي وراها و قدامها و المكان واسع .. دا يا إما سرحان يا إما قاصد !!!

حسبي الله و نعم الوكيل فيه و في كل اللي زيه .. بجد البلد دي بقت تستاهل كل حاجة تحصلها بسبب أهلها و أخلاقهم اللي بقت في الحضيض إلا من رحم ربي.