| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 51 إلى 60 من 67

  1. #51

    الصورة الرمزية maka

    رقم العضوية : 5950

    تاريخ التسجيل : 18Feb2008

    المشاركات : 8,108

    النوع : ذكر

    الاقامة : .

    السيارة: .

    السيارة[2]: .

    دراجة بخارية: .

    الحالة : maka غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    يا جماعة حتى لو السودان مش معانا توفيق ربنا اهم من اى حد وان شاء الله المكسب لمصر

    بَلْ سَوَّلَتْ لَكُمْ أَنفُسُكُمْ أَمْرًا فَصَبْرٌ جَمِيلٌ وَاللَّهُ الْمُسْتَعَانُ عَلَى مَا تَصِفُونَ

    مشاركة محذوفة


  2. #52

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    السودانين كشعب بيحبوا المصريين كشعب
    ده غير انهم طيبين وقلوبهم بيضاء والمثل بيقول انا واخويا على ابن عمي وانا وابن عمي على الغريب والمصريين والسودانيين اخوات

    مشاركة محذوفة


  3. #53

    الصورة الرمزية Drift_Lover

    رقم العضوية : 30602

    تاريخ التسجيل : 20Jan2009

    المشاركات : 2,691

    النوع : ذكر

    الاقامة : Mansoura

    السيارة: PeUgeot 504 GL

    السيارة[2]: Fiat 128 - Fiat 132 - Lanose - Toyota Camry

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Drift_Lover غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور القمر مشاهدة المشاركة
    السودانين كشعب بيحبوا المصريين كشعب
    ده غير انهم طيبين وقلوبهم بيضاء والمثل بيقول انا واخويا على ابن عمي وانا وابن عمي على الغريب والمصريين والسودانيين اخوات
    مش حاسس كده يا نور ...

    اللهم إني أَعُوذُ بِكَ أنْ أضِلَّ أَوْ أُضَلَّ، أوْ أزِلَّ أَوْ أُزَلَّ، أَوْ أظْلِمَ أَوْ أُظْلَمَ، أوْ أجْهَلَ أَوْ يُجْهَلَ عليّ

    مشاركة محذوفة


  4. #54

    الصورة الرمزية kasten

    رقم العضوية : 32619

    تاريخ التسجيل : 10Feb2009

    المشاركات : 2,217

    الاقامة : El Haram

    السيارة: ___

    السيارة[2]: Golf 1

    الحالة : kasten غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    كل لناس بقت بتكره مصر
    هل احنا وحشين اوى كده ؟؟

    مشاركة محذوفة


  5. #55

    الصورة الرمزية ahmed_su

    رقم العضوية : 9524

    تاريخ التسجيل : 24Apr2008

    المشاركات : 6,381

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Tempra_1996

    السيارة[2]: Cerato _2008_Auto

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : ahmed_su غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Drift_Lover مشاهدة المشاركة


    مش حاسس كده يا نور ...

    ولا انا .....

    شكلنا عايشين فى الوهم ... ومابقاش حد بيحبنا ...

    Eng.Ahmed Ismail


    You Can't Never Ever to Keep a Nice Car in This Country....!!! S.O.S
    [sor2]http://www.wasit.net/alrowad/images/hit.gif[/sor2]

    كل شيء عن السيراتو

    _______________
    اللهم إن في تدبيرك مايُغني عن الحِيَل، وفي كرمك ماهو فوق الأمل، وفي حلمك مايسد الخلل، وفي عفوك مايمحُو الزلل..


    اللهم فبقوة تدبيرك وعظيم عفوك، وسعة حلمك ,وفيض كرمك، أسألك أن تدبرني بأحسن التدابير، وتلطف بي وتنجيني، مما يخيفني ويهمني..

    اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك


    ______________________
    [shfaf2]http://www7.0zz0.com/2011/11/29/23/575740455.gif[/shfaf2]

    مشاركة محذوفة


  6. #56

    الصورة الرمزية mnabil1980

    رقم العضوية : 31701

    تاريخ التسجيل : 31Jan2009

    المشاركات : 268

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: saga

    الحالة : mnabil1980 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أكد يوسف السمان رئيس الإذاعة الرياضية بالسودان، أن أحد رجال الأعمال السودانيين تبرع بتجهيز 40 ألف علم لمصر، وشراء 40 ألف تذكرة لصالح الجماهير المصرية
    كل الشكر والتقدير لهذا الرجل.. ربنا يباركله.

    مشاركة محذوفة


  7. #57

    الصورة الرمزية Drift_Lover

    رقم العضوية : 30602

    تاريخ التسجيل : 20Jan2009

    المشاركات : 2,691

    النوع : ذكر

    الاقامة : Mansoura

    السيارة: PeUgeot 504 GL

    السيارة[2]: Fiat 128 - Fiat 132 - Lanose - Toyota Camry

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Drift_Lover غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kasten مشاهدة المشاركة
    كل لناس بقت بتكره مصر
    هل احنا وحشين اوى كده ؟؟
    معاك في نفس السؤال ؟!!

    اللهم إني أَعُوذُ بِكَ أنْ أضِلَّ أَوْ أُضَلَّ، أوْ أزِلَّ أَوْ أُزَلَّ، أَوْ أظْلِمَ أَوْ أُظْلَمَ، أوْ أجْهَلَ أَوْ يُجْهَلَ عليّ

    مشاركة محذوفة


  8. #58

    الصورة الرمزية Ahmed R08

    رقم العضوية : 18

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 1,344

    النوع : ذكر

    الاقامة : Damietta

    السيارة: Nissan Sunny 1.3 2004

    السيارة[2]: KIA Soul 2011

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Ahmed R08 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لأ احنا مش وحشين اوى كدة

    فينا ناس وحشين اه بس الغالبيه كويسين

    ومعظم الجمهور السودانى هيشجع مصر بأذن الله وميمنعش ان فى قله هتشجع الجزائر...

    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    مشاركة محذوفة


  9. #59

    الصورة الرمزية emadkamel

    رقم العضوية : 751

    تاريخ التسجيل : 21May2007

    المشاركات : 630

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: ..............

    السيارة[2]: سوبارو ليجاسى 2011

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : emadkamel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور القمر مشاهدة المشاركة
    السودانين كشعب بيحبوا المصريين كشعب
    ده غير انهم طيبين وقلوبهم بيضاء والمثل بيقول انا واخويا على ابن عمي وانا وابن عمي على الغريب والمصريين والسودانيين اخوات
    يا شباب تانى.....وانا متضايق انى بقول كده ..... الشعب السودانى فى عمومة "مابيستظرفش" المصريين... عكس التوقعات وعكس كل ما يقال ... هو طبعا ده مش ظاهر قوى ومش بيكلموا عنه كتير... انما فيه خلفيات وعوامل كتييييييير قوى للموضوع ده من اول اللى حصل فى محمد نجيب (اللى والدته سودانية) مرورا بمشاكل المياة وحلايب والنميرى والمدرسين المصريين ومعاملة بعض المصريين ...و ..و...و إلخ

    بس فى نفس الوقت زى ما قلت قبل كده ده كله مش فارق .. لان الاستاد هايبقى مقسوم نصين مصر وجزائر ومش هيكون فيه اى تواجد للسودانيين الا فى الشوارع .. وهما بصفة عامة مسالمين ... مش هايعملوا اى اذى

    رأس الحكمه مخافه الله
    وبخ الحكيم يزداد حكمه وبخ الجاهل يزداد جهاله
    لا تكن حكيماً فى عينى نفسك

    http://www3.0zz0.com/2008/03/31/11/728664843.jpg

    مشاركة محذوفة


  10. #60

    الصورة الرمزية abou_ruqi

    رقم العضوية : 11020

    تاريخ التسجيل : 19May2008

    المشاركات : 3,938

    النوع : ذكر

    الاقامة : Kuala Lumpur-Malaysia

    السيارة: -

    السيارة[2]: Audi A6

    دراجة بخارية: -

    الحالة : abou_ruqi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_su مشاهدة المشاركة
    ولا انا .....

    شكلنا عايشين فى الوهم ... ومابقاش حد بيحبنا ...
    مرة جابوا راجل عجوز سوداني بعد ماتش لمنتخب مصر مع المنتخب السوداني في استاد القاهرة
    وقال إنه حزين حزن شديد من المصريين و لا يكاد يصدق نفسه
    المذيعة سألته ليه
    قالها إنه كان مجند في الجيش المصري كان صف ظابط أيام ما كان مصر والسودان موحدة , وفضل أربعين سنة يحيي علم مصر كل يوم الصبح و يقول "تحيا مصر"
    ولكنه لما جاء للقاهرة علشان الماتش سمع هتاف المشجعين المصريين من نوعية , بربريكا / زناجرة / البوابين فحزن جد أنه كان مستعد يموت في سبيل شعب لا يعتبره إلا زنجي وبواب

    بالله عليكم عاوزينهم يحبونا ليه ؟

    خد عندك العوجان المصري على كل الشعوب العربية (العرب بس) دول كانوا حافيين والبترول عملهم بني أدمين , دول بايعين أرضهم , دول بربر همج
    دول إحنا اللي عملناهم
    دول إحنا اللي علمناهم
    دول إحنا اللي ساعدناهم
    دول إحنا اللي حررناهم


    لما ولله الحمد مافيش حد طايقنا للعنصرية الغير مبررة بالرغم من إننا فينا العبر

    بالظبط زي الألمان بالنسبة لباقية الأوروبيين , بالرغم من إن ألمانيا فعلا أفضل دول أوروبا , إنما الفرنساويين يطيقوا العمى ولا يطيقوهمش ولا الهولانديين و لا الإنجليز و لا أي حد

    عاوز تكسب عداوة الناس جميعا ؟ خليك نازي عنصري

    هي دي الروشتة اللي إحنا ماشيين عليها ,وأديكوا شايفين الثمار.

    مشاركة محذوفة



 
صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 02-06-2012, 06:28 PM
  2. تحية شكر لمنتخب مصر العظيم
    بواسطة mr_sameh في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 19-11-2009, 05:48 PM
  3. مظاهر تشجيع الشعب لمنتخب مصر في الشوارع!
    بواسطة NaderNabil في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 14-11-2009, 10:37 PM
  4. اغرب تشجيع
    بواسطة ecybrarian في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 17-11-2007, 05:00 PM
  5. تهنئة كبيرة لمنتخب العراق
    بواسطة M_Abdallah في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 31-07-2007, 07:54 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2