| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 5 من 5

  1. #1

    الصورة الرمزية shooter123

    رقم العضوية : 55169

    تاريخ التسجيل : 08Dec2009

    المشاركات : 808

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: ميتسوبيشي لانسر

    السيارة[2]: كتير اوي يجي 11 عربية

    الحالة : shooter123 غير متواجد حالياً

    Post تم اختراق موقع سيارات مصري - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    تم اختراق موقع xxxxدلوقتي الساعه 2 وربع بعد نص الليل اللي هو صباح 7 يناير 2010 والهاكر سعودي وانا كان سبق لي التحذير من ثغرة قاتله بلغة الترميز html
    والحمد لله الخاصية دي مغلقة في منتدي نايل موتورز
    انا عارف ان في منافسة بين المنتديين ولكن المنتدي التاني مصري برده يا رجالة ولا ايه؟
    ___________________

    لطفاً تم غلق الموضوع حتى لا يكون هناك مجالاً للشماتة كما سبق وحدث من قبل ونكتفي بذكر خبر "اختراق موقع سيارات مصري" دون تفاصيل اخرى فلن يزيدنا خبر اختراقهم أو يقلل منهم فالقرصنة الإلكترونية باتت من الأفات الشائعة هذه الأيام ويتعين على الجميع توخي الحذر دائماً، ونحن هنا لسنا بصدد توجيه الاتهام لك أو لغيرك بالشماتة لا قدر الله.

    المشرف العام

    مشاركة محذوفة


  2. #2

    الصورة الرمزية saat

    رقم العضوية : 28587

    تاريخ التسجيل : 27Dec2008

    المشاركات : 21

    الحالة : saat غير متواجد حالياً

    مشاركة محذوفة


  3. #3

    الصورة الرمزية أبو إياد

    رقم العضوية : 25425

    تاريخ التسجيل : 17Nov2008

    المشاركات : 7,576

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: 1

    السيارة[2]: 1

    دراجة بخارية: no

    الحالة : أبو إياد غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انت بتتكلم بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:b4_556:
    لا حول ولا قوه الا بالله .................سعودى !!!!!

    بس انت بتقول 2.15 وانت عامل الموضوع 2.14

    مشاركة محذوفة


  4. #4

    الصورة الرمزية shooter123

    رقم العضوية : 55169

    تاريخ التسجيل : 08Dec2009

    المشاركات : 808

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: ميتسوبيشي لانسر

    السيارة[2]: كتير اوي يجي 11 عربية

    الحالة : shooter123 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ما انا اللي قهري انه سعودي تخيل
    علي راي المثل علمناهم الشحاته
    بس حقيقي الثغرة دي قاتله وحتي المبتدئين مبيقعوش فيها عشان كدا انا مستغرب ومتضايق جدا

    مشاركة محذوفة


  5. #5

    الصورة الرمزية أبو إياد

    رقم العضوية : 25425

    تاريخ التسجيل : 17Nov2008

    المشاركات : 7,576

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: 1

    السيارة[2]: 1

    دراجة بخارية: no

    الحالة : أبو إياد غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    مين بقا قالك على المعلومه دى الموقع شغال ومافيهوش اى حاجه من كلامك

    مشاركة محذوفة



 

المواضيع المتشابهه

  1. اختراق موقع اخبار اليوم
    بواسطة aly_hosny في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 05-06-2011, 03:31 AM
  2. اختراق موقع قناه تزغيط البط
    بواسطة FunnyMickey في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 22
    آخر مشاركة: 25-05-2011, 11:53 PM
  3. اختراق موقع الحزب الوثني
    بواسطة mrwho1982 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 11-02-2011, 01:08 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2