شكرا جزيلا علي مجهودك الايجابي.
انا بس مستغرب من التوكيل في حاجة : كل شوية حد من التوكيل يكلمني يسألني اية رأيك في الصيانة و الخدمة ؟ و كل مرة اقول الناس زوق جدا بس المشاكل ان الفنيين و المهندسين غير مدربين بالمرة لان المشاكل مش بتتحل و دة لحد دلوقتي و كمان بأقعد كتير جدا في التوكيل يعني ممكن اقعد من 9 ص الي 5 مساء في الصيانة العادية. و بعد المكالمات مفيش نتيجة ولا حد بيتكلم بعد كدة يسأل اية المشكلة الي متحلتش و لما اروح التوكيل الاقيهم زي ما هما مش بيتغيروا يعني الزوق موجود بس السرعة و الاصلاح غير موجودين بالمرة. يعني هما عارفين المشاكل و مطنشين بس لاو عرفت تعمل حاجة معاهم تبقي بجد ممتاز.
مشاكل العربية الان:
1- لما اكون بلف او محود العجل و اخذ مطبات بسمع صوت خبط في الدريكسيون المشكلة دية في الدفعات 1و 2 ( التوكيل عارف المشكلة بس مطنش و مرة يقعدوا يجربوا و يقولوا مفيش حاجة دة طبيعي و مرة يقولوا الشركة في الصين لسة بيدرسوا الحل و لما يلاقوة هيكلموني علشان يصلحوة! عدي اكثر من سنة و هما طبعا لسة بيدرسوا و طبعا مفيش حاجة هتحصل قبل ما الضمان ينتهي)
2- أصوات تكتكة و تزيق خفيف من الابواب و الشنطة مع المطبات (مشكلة عبيطة جدا بس روحت اكثر من 4 مرات علشان نفس المشكلة بلا اي نتيجة غير طبعا تضيع اليوم)
شكرا مرة تاني علي مجهودك و علي الموضوع