| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 22

  1. #11

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    معلش يا كيمو لسه متغدى و مفيش دم واصل للمخ، ياريت توضحلى انت قصدك اجيب الغالى و لا اجيب الرخيص؟

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  2. #12

    الصورة الرمزية m_aash

    رقم العضوية : 1196

    تاريخ التسجيل : 26Jun2007

    المشاركات : 532

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Elantra2013

    السيارة[2]: Fiat 128 - DAEWOO Lanos

    دراجة بخارية: No

    الحالة : m_aash غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hossam_Hassan مشاهدة المشاركة
    و على رأى المثل، سرقوا الأريال يا محمد لكن موتوره معايا.
    صحيح هم يبكى و هم يضحّك.
    ربنا يعوض عليك
    انا بقى كنت لسه شارى العربية ما كملتش ال 1000 الأولى وواحد إبن حلال رسملى خيطة الطريق بآلة حادة على جنب العربية من الفانوس الأمامى لحد الفانوس الخلفى و خطين زجزاج عرض الخط بتاع 3 او 4 مللى .
    إعتبر اللى حصل زكاة عنك و عن أولادك

    م/ محمد عبدالمعز
    اللهم إني أتخذ عندك عهدا لا تخلفنيه , فإنما أنا بشر .... فأي المؤمنين آذيته أو سببته أو قال لعنته أو جلدته..فاجعلها له زكاة وصلاة وقربة تقربه بها إليك يوم القيامة
    .


  3. #13

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    رحت اركب اريال جديد و لما فكينا جدار الشنطة لقينا الموتور و العقل سليمة، يعنى اللى فك خد الفبرة السوده اللى بره و الصامولة، المهم فرحت و قلت بسيطة بس مطلعتش بسيطة لانى ملقتش لافبرة و لا صامولة تركب على الأريال الموجود عند 3 محلات و جربنا ناخدهم من اريال عادى برضه منفعش.

    دلوقت ايه رأيكم، اروح الحرفيين ادور عليهم استيراد و لا اجيب واحد جديد و خلاص.

    المضحك بقى انى لقيت نفس الأريال عند ال3 محلات، واحد قالى 120 و التانى 180 و التالت 200

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  4. #14

    الصورة الرمزية badblood

    رقم العضوية : 2660

    تاريخ التسجيل : 17Oct2007

    المشاركات : 3,907

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: :(

    السيارة[2]: lanos 99

    دراجة بخارية: nop

    الحالة : badblood غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عشان كده انا شيله خالص بلها راديو
    مفيش فيدة في الحقد اللي موجود في معينه من المصريين (اللي عايزين الحرق)

    [mshosh2]http://s3.postimage.org/z1xf3bakp/image.jpg[/mshosh2]

    Mahmoud Fayed


  5. #15

    الصورة الرمزية Xpert

    رقم العضوية : 2999

    تاريخ التسجيل : 04Nov2007

    المشاركات : 2,472

    الاقامة : Beni suef

    الحالة : Xpert غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    باشا .. الاريال انا عن نفسي لو مكانك هاجيبه كله استيراد ...ببساطه لاني مابشجعش المنتج المضروب .. و طالما عندك الموتور سليم و شغال .. فالاريال اللي هاتجيبه يكون هوه هوه حتي لو بايظ و جبته بسعر رخيص و تاخد منه اللي ناقصك ...انما ادفع 200 جنيه في اريال انا عارف انه صيني دي لاء ..


  6. #16

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    كنت فى الهرم النهاردة و فوت اجيب اريال جديد من عند واحد فى أول فيصل اسمه المنير، لقيت عنده نوع كورى ب 130 جنيه و كنت هشتريه بس لما حكيت للبياع قالى خسارة و دلنى على كهربائى فى الشارع اللى جنبه و لقيت عنده الفبرة بالصامولة و ركبتهم و كله اتكلف 20 جنيه.

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  7. #17

    الصورة الرمزية Xpert

    رقم العضوية : 2999

    تاريخ التسجيل : 04Nov2007

    المشاركات : 2,472

    الاقامة : Beni suef

    الحالة : Xpert غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بركه .. مصلحه ...و وفرت تحط بيهم بنزين .. ده احنا في زمن وحش هههه


  8. #18

    الصورة الرمزية eng_mkhalaf

    رقم العضوية : 1869

    تاريخ التسجيل : 22Aug2007

    المشاركات : 4,058

    النوع : ذكر

    الاقامة : السعودية

    السيارة: A11

    السيارة[2]: TAHOE

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : eng_mkhalaf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مبروك يا حسام وربنا يعوض عليك
    على فكرة انت عارف مين إللى عمل معاك كدة - هو بغبوتة :-)

    [sor2]http://www2.0zz0.com/2012/03/20/06/448963560.jpg[/sor2]
    TAHOE THE LEGEND


  9. #19

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_mkhalaf مشاهدة المشاركة
    مبروك يا حسام وربنا يعوض عليك
    على فكرة انت عارف مين إللى عمل معاك كدة - هو بغبوتة :-)

    لا لا لا يا حمادة، الظلم حرام، بغباوته - قصدى بسلامته - كان فى الشغل ساعة ما الأريال اتسرق

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  10. #20

    الصورة الرمزية eng_mkhalaf

    رقم العضوية : 1869

    تاريخ التسجيل : 22Aug2007

    المشاركات : 4,058

    النوع : ذكر

    الاقامة : السعودية

    السيارة: A11

    السيارة[2]: TAHOE

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : eng_mkhalaf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    ياةةةةةةةةةةةة دة أنت دجرست جميع الحلول كمان - انت هولمز بجد

    [sor2]http://www2.0zz0.com/2012/03/20/06/448963560.jpg[/sor2]
    TAHOE THE LEGEND



 
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. الفرق بين الاسبراتير الكهرباء والعادى وينفع يركب الكهرباء على الفليشيا ولا لا
    بواسطة kamaro في المنتدى قسم خاص بسيارات سكودا فيفوريت وسكودا فليشيا
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 17-09-2012, 03:16 PM
  2. الأريال اتكسر
    بواسطة watzmann في المنتدى نيـــــــــسان
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 05-02-2012, 05:04 PM
  3. مساعدة بخصوص الأريال الكهرباء
    بواسطة JAM في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 53
    آخر مشاركة: 11-09-2010, 08:39 AM
  4. الأريال الكهربي
    بواسطة abo_lamar في المنتدى كــماليــات السيـــارات و الإكسسوارات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 22-11-2009, 07:33 AM
  5. الارتقاء بنوع زيت الموتور
    بواسطة Islam_galal في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 17-07-2007, 04:19 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2