| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 40 من 69

  1. #31

    الصورة الرمزية osama.m

    رقم العضوية : 5416

    تاريخ التسجيل : 09Feb2008

    المشاركات : 1,940

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: was: Nubira II-lanos 1-regata-128-124

    السيارة[2]: Peugeot 301

    دراجة بخارية: nop

    الحالة : osama.m غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    طيب حضرتك ما قلتش عملت اية في المشروع

    بس كان المفروض في الاخر كدا تقولة ان "عربيتة" لونها احمر

    انا معارضة على فكرة


  2. #32

    الصورة الرمزية NoRmAl

    رقم العضوية : 20585

    تاريخ التسجيل : 29Sep2008

    المشاركات : 4,663

    النوع : ذكر

    الاقامة : 7dayek al ahram

    السيارة: none

    السيارة[2]: KIA New Cerato EX 2010

    دراجة بخارية: None

    الحالة : NoRmAl غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoko مشاهدة المشاركة
    ده يا دوب شب مني من سرعة 140 لحد 150 وبعد كده جمعت وطلعت منه وبفرق واضح وفيه حتت كنت بسيبه يطلع شويه وأفضل وراه وبعد كده بجيبه

    أنا عموما لما حد بيسخني بجري وراه شويه وبعد ما يثق في نفسة بقوم طالع منه مرة واحده وينسى يجبني تاني صح يا ياسر
    إستراتيجيا هايله
    لما نشوف ياسر هيقول أيه :)))

    I am my problem
    [aldl]http://gickr.com/results4/anim_b94f28a8-06c8-72b4-9d4c-9e96384a88f2.gif[/aldl]
    Eng. M.Ali


  3. #33

    الصورة الرمزية NoRmAl

    رقم العضوية : 20585

    تاريخ التسجيل : 29Sep2008

    المشاركات : 4,663

    النوع : ذكر

    الاقامة : 7dayek al ahram

    السيارة: none

    السيارة[2]: KIA New Cerato EX 2010

    دراجة بخارية: None

    الحالة : NoRmAl غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamalover مشاهدة المشاركة
    طيب حضرتك ما قلتش عملت اية في المشروع

    بس كان المفروض في الاخر كدا تقولة ان "عربيتة" لونها احمر
    الحمد لله تعالى عملت كويس
    بس مش فاهم؟
    هو عربيته مكنتش حمرا كانت سودا :)

    I am my problem
    [aldl]http://gickr.com/results4/anim_b94f28a8-06c8-72b4-9d4c-9e96384a88f2.gif[/aldl]
    Eng. M.Ali


  4. #34

    الصورة الرمزية icehearted girl

    رقم العضوية : 22774

    تاريخ التسجيل : 20Oct2008

    المشاركات : 4,384

    النوع : انثى

    الاقامة : [email protected]@m

    السيارة: Punto classic 2o11

    السيارة[2]: FIAT 128

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : icehearted girl غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    افتكرت المثل اللي بيقول اذا انت اكرمت اللئيم تمرد

    واحد بالشكل دا مكنتش حضرتك تدخل معاه فحوار اصلا لاني توقعت

    من قبل ميحكي انه هيبتدي يستهبل فلطريق وللاسف هياخد فطريقه ناس ابرياء ملهمش ذنب


    ربنا يهديه

    واللهم لا شماته بس عن جد... مبسوطة مللي حصلله

    لآ تتشآئموآ . .آلحيآة آبسط ممّآ نتوقع رآئعه بكُل تفآصيلهآ
    لن نطيَل آلمكوُث فيهآ . . !
    فلمآذآ آلكدَر ؟!
    وهُنآك ربّ آلبشر
    إن عصينآ ستر وإن تبنآ غفر
    إبتسمَوآ..و آحسنوآ آلظن بآلموُلىَ لتنآلوُآ مآتمنيَتُم
    ابتسم وعيش احلى حياه


  5. #35

    الصورة الرمزية NoRmAl

    رقم العضوية : 20585

    تاريخ التسجيل : 29Sep2008

    المشاركات : 4,663

    النوع : ذكر

    الاقامة : 7dayek al ahram

    السيارة: none

    السيارة[2]: KIA New Cerato EX 2010

    دراجة بخارية: None

    الحالة : NoRmAl غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة icehearted girl مشاهدة المشاركة
    افتكرت المثل اللي بيقول اذا انت اكرمت اللئيم تمرد

    واحد بالشكل دا مكنتش حضرتك تدخل معاه فحوار اصلا لاني توقعت

    من قبل ميحكي انه هيبتدي يستهبل فلطريق وللاسف هياخد فطريقه ناس ابرياء ملهمش ذنب


    ربنا يهديه

    واللهم لا شماته بس عن جد... مبسوطة مللي حصلله
    هو أنا كنت ناوى أشمت لما الطريق يخلص :)
    لكن لما حصل الى حصل عياط البنت ونظرته هو خلتنى قولت الحمد لله ومشيت
    وشكرا على مرورك يا ايس

    I am my problem
    [aldl]http://gickr.com/results4/anim_b94f28a8-06c8-72b4-9d4c-9e96384a88f2.gif[/aldl]
    Eng. M.Ali


  6. #36

    الصورة الرمزية الغزالى

    رقم العضوية : 43904

    تاريخ التسجيل : 24Jul2009

    المشاركات : 6,322

    النوع : ذكر

    الاقامة : القناطر الخيرية

    السيارة: مفيش

    السيارة[2]: kia-sephia 99

    دراجة بخارية: كريم منير لسه هايشترلى واحد

    الحالة : الغزالى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة conspirator مشاهدة المشاركة
    أنا سامع ناس بيقولوا الفيتاوية والانسروية زبطوا السيراتو ؟؟؟؟ :b4_592: انا الحمد لله من ساعة ما جبتها محدش علم على كيداهم بالعكس دى علمت على الكل والرك على اللى قاعد على الدريكسيون ولو حد عنده اعتراض طريق العين السخنة فاتح دراعاته
    انا جاى اهدى النفوس بس

    بس يا هندسة لحسن على لو شافنى هايولع فيا هههههههههه بس الفيات لينيا تربو تعلم على السيراتو
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sephiaa2001 مشاهدة المشاركة
    هههههههه يعنى شباب غاوية نت وكمبيوتر

    حمدلله على سلامتك وعدين المهم البنت فى اخر مشهد عملت ايه
    وبعدين فين التفاصيل سواء بشعرها ولا ل احلوه ولا وحشه
    لا الموضوع ده ناقص تفاصيل يا ريس عيده من تانى
    اهلا يا ابن عمتى يعمى ماشوفكش فى القناطر واشوفك هنا
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tlrsiap مشاهدة المشاركة
    الحمد لله انها جت سليمة يا أخ "نورم آل"
    "مش بتوسع لي ليه ؟" , عجرفة ما بعدها عجرفة و الله
    عموما زي ما الناس بيقولوا , الأشكال دي البعد عنها احسن

    سؤال بيثير فضولي بشدة , مال بتوع الفيات و مالك ؟
    :)))
    ههههههههههههههههههههههههه ه طار قديم بنخلصة من النجم على

    مفيش توقيع
    عشان تتبسط :D


  7. #37

    الصورة الرمزية NoRmAl

    رقم العضوية : 20585

    تاريخ التسجيل : 29Sep2008

    المشاركات : 4,663

    النوع : ذكر

    الاقامة : 7dayek al ahram

    السيارة: none

    السيارة[2]: KIA New Cerato EX 2010

    دراجة بخارية: None

    الحالة : NoRmAl غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mgazaly مشاهدة المشاركة
    [size="5"][center][font="comic sans ms"]

    ههههههههههههههههههههههههه ه طار قديم بنخلصة من النجم على
    لا لا أعترف هو أستنصاد

    I am my problem
    [aldl]http://gickr.com/results4/anim_b94f28a8-06c8-72b4-9d4c-9e96384a88f2.gif[/aldl]
    Eng. M.Ali


  8. #38

    الصورة الرمزية الغزالى

    رقم العضوية : 43904

    تاريخ التسجيل : 24Jul2009

    المشاركات : 6,322

    النوع : ذكر

    الاقامة : القناطر الخيرية

    السيارة: مفيش

    السيارة[2]: kia-sephia 99

    دراجة بخارية: كريم منير لسه هايشترلى واحد

    الحالة : الغزالى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NoRmAl مشاهدة المشاركة
    لا لا أعترف هو أستنصاد
    لا هوا مش استئصاد دة الحق والحق احق ان يتبع

    مفيش توقيع
    عشان تتبسط :D


  9. #39

    الصورة الرمزية yasserelsayad

    رقم العضوية : 33117

    تاريخ التسجيل : 16Feb2009

    المشاركات : 4,097

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 Of October

    السيارة: Hyundai Veloster

    السيارة[2]: BMW 320i 2009

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : yasserelsayad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoko مشاهدة المشاركة
    إستنى لما أعمل صيانة ونجرب تاني

    ده يا دوب شب مني من سرعة 140 لحد 150 وبعد كده جمعت وطلعت منه وبفرق واضح وفيه حتت كنت بسيبه يطلع شويه وأفضل وراه وبعد كده بجيبه

    أنا عموما لما حد بيسخني بجري وراه شويه وبعد ما يثق في نفسة بقوم طالع منه مرة واحده وينسى يجبني تاني صح يا ياسر
    على فكرة انت طلعت منى بعد 160 لحد 180 وبعد كدا كنا ثبتين ورا بعض .. بس انت معرفتش تختفى منى انا كنت وراك او جنبيك على طول .. وعلى السرعات تحت 160 السيراتو بتجمع اسرع زى ما قولتلك :) .. بس ايه رأيك فى الثبات اللى الناس عمالة تقولك مش ثابتة .. كنا واخدين الملفات 190 ولا حاجة :)


  10. #40

    الصورة الرمزية Ralliart

    رقم العضوية : 53612

    تاريخ التسجيل : 22Nov2009

    المشاركات : 3,259

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: Nissan tiida HB '13, Renault Fluence '16

    السيارة[2]: Mitsubishi Lancer '06

    دراجة بخارية: ..

    الحالة : Ralliart غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    العيال السيس دي ملت البلد وكان المفروض متعبروش خالص
    لان مرره واحد ببولو زنق عليا جامد كان هيخبطني والمهم رخمت عليه جامد وطلع كان رايح العماره اللي قدامنا وكان سكران خالص ونزل قعد يشتم ويتكلم بطريقه غريبه ولولا اني مشيت وسبته كان ممكن الموضوع يتطور علشان حاجه ملهاش لازمه

    الناس دي ملهاش غير انك متعبرهمش ويا اما ربنا يهديه او ياخده وفي الحالتين انت المستفيد



 
صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. تجربه قياده الضفدعه احم قصدي الفوليستر و يا لها من تجربه
    بواسطة Screenplays في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 21
    آخر مشاركة: 01-10-2012, 12:46 PM
  2. وكما وعدت اوفيت صورتلكم القطع المعدلة قطعة قطعة.
    بواسطة Fadi Ezzat في المنتدى ألـــــــبوم سيـــارات الأعضــــاء
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 30-08-2010, 03:30 AM
  3. مشاركات: 79
    آخر مشاركة: 24-01-2010, 10:12 PM
  4. كما وعدت الاخوه تقرير 60000 كم من تويتي لجن 2 اوتوماتيك
    بواسطة ahmad alshaaer في المنتدى بــروتـــون
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 08-11-2009, 06:51 PM
  5. كما وعدت تقرير السيراتو 2008
    بواسطة slayer في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 43
    آخر مشاركة: 17-03-2009, 12:20 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2