| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 14

  1. #1

    الصورة الرمزية Dr_Mido

    رقم العضوية : 4503

    تاريخ التسجيل : 19Jan2008

    المشاركات : 2,257

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: N/A

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Dr_Mido غير متواجد حالياً

    افتراضي الحلقه الاولى (بودرة ركب النمل) - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    كلنا طبعا للاسف عندنا الداء اللى اسمه دش
    وكلنا بنتفرج عليه كمحاوله لنسف اى بقيه باقيه من معدل الذكاء اللى عندنا بس مش دة الموضوع
    الموضوع حاجه خطيرة وجت فى بالى دلوقتى اما شفت اعلان مستفز
    مش عارف بودرة ايه تعالجك من العقم لا وبودرة للسيدات وبوردة للرجاله
    تخصص يعنى
    الكارثه فى الاعلان دة كمثال حاجتين ان المعلن بيلعب على وتر حساس جدا بالنسبه للناس اللى عندها عقم لاقدر الله ودى كارثه كبيرة
    والكارثه الاكبر انه مجهول المكونات يعنى متعرفش ايه على ايه وهل انت جسمك معندوش حسااسيه تجاة اى من المكونات او فى مكون هيتفاعل مع دوا انت بتاخدة او مش مناسب لسنك او او او والاحتمالات كتير جدا
    ودة قطعا معمول تحت بير السلم لانه لا عليه موافقه وزارة الصحه ولا التموين يعرف عنه حاجه لانه مش معرفو هو مصنف كدواء ولا كسلعه غذائيه
    لان دى حاجه ودى حاجه
    هنقوزل واحد ونصاب
    لا وحاطط نمر تليفونات وبيعمل اعلان كل 4 ثوانى ومحدش قله انت بتعمل ايه واللى انا واثق منه انه بيكسب كتير والا مكنش كمل فى حملات الدعايه الضخمه دى واللى انا واثق انها بتعدى ملايين كل شهر
    السؤال المنطقى هو متساب ازاى وبيدفع المعلوم لمين لانه مش مقنع انه متساب كدة علشان مش واخدين بالهم منه لاسمح الله


    ثم فى حاجه تانى عدم الوعى ومش هقلك الجهل لان للاسف ناس متعلمه بتروح وتشترى منه
    وانا كلمت واحد بالصدفه وهو محاسب وشغال فى وظيفه محترمه فى بنك اجنبى
    الرد بتاعه غاظنى
    بيقلى حتى لو منفعش اهو مش هيضر دى اعشاب
    وطبعا مقتنعنش انه ممكن تركيبه اعشاب تقصف عمرة بدرى بدرى

    وقيش على كدة بقى علاج السكر والجدرى والايدز وكل الامراض طيب انا كصيدلى هشتغل ايه فى وجود المنتج دة وبرضه الدكتور هيشتغل ليه ادام المنتدى العبقرى دة بيعالج من البرد لمرض السكر مرورا بالكلى وباقى لسته الامراض المستعصيه فى مصر
    هل انتشار الاعلانات دى دليل على جهل الحكومه عنها ولا دليل على تفشى الفساد لاقصى الدرجات فى الاجهزة الرقابيه

    :dعلى فكرة عندى بودرة هايه عبارة عن ركب نمل وشنب صرصار مراهق وجناح حمامه مريضه نفسيا وديل هدهد يتيم بيعالجح كل حاجه وبسعر خاص جدا 199 جنيه

    التعديل الأخير تم بواسطة Dr_Mido ; 03-03-2008 الساعة 05:14 PM سبب آخر: بودرة ركب النمل

    مصر دلوقتى بقيت عاملة زى واحد أخرس بيقول لواحد أطرش إن فى واحد أعمى شاف واحد مشلول بيجري ورا واحد أقرع بيشد فى شعره


  2. #2

    الصورة الرمزية Dr Ahmed

    رقم العضوية : 79

    تاريخ التسجيل : 22Apr2007

    المشاركات : 9,737

    النوع : ذكر

    الاقامة : بنــهــا

    السيارة: Perodua Kancil 1998

    السيارة[2]: NIssan Qashqai 2014

    الحالة : Dr Ahmed غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أنا ركبتى وجعانى
    منين بودرة ركب النمل دى لو سمحت ؟ :d

    [aldl]http://www.jewelsf.com/up/uploads/542f6eee3a.gif[/aldl]
    وأقم الصلاة طرفي النهار وزلفا من الليل إن الحسنات يذهبن السيئات ذلك ذكرى للذاكرين
    Dr Ahmed Abdelghany
    ENT,H&N consultant - Benha University
    my website: www.drahmedclinic.com


  3. #3

    الصورة الرمزية Dr_Mido

    رقم العضوية : 4503

    تاريخ التسجيل : 19Jan2008

    المشاركات : 2,257

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: N/A

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Dr_Mido غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    :dانت تامر انا هجيبلك النمل وانت خد اللى نت عايزة

    مصر دلوقتى بقيت عاملة زى واحد أخرس بيقول لواحد أطرش إن فى واحد أعمى شاف واحد مشلول بيجري ورا واحد أقرع بيشد فى شعره


  4. #4

    الصورة الرمزية El Prince

    رقم العضوية : 3171

    تاريخ التسجيل : 13Nov2007

    المشاركات : 1,509

    النوع : ذكر

    الاقامة : وسط زحمه وخنقة القاهرة

    السيارة: هيونداى فيرنا

    السيارة[2]: سوزوكى سويفت ديزاير 2015

    دراجة بخارية: المفروض لأنها هى اللى بتسلك فى البلد دى !!

    الحالة : El Prince غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    والله عندك حق فى كل كلمة وحرف قلته يا د/ ميدو
    لانى انا شخصياً كل ما أشوف النوعية دى من الاعلانات بتحصلى حاجة من الاتنين:
    1- مرة ضغط دمى يرتفع و أقول للى قاعدين يتفرجوا معايا - فين الرقابة؟ الاجهزة التنفيذية ؟
    الحكومة ؟ اى حد ؟؟؟
    2- أو اقعد اضرب كف على كف و اضحك و اسال : هل فى ناس فعلاً بتصدق و تدفع المبالغ الكبيرة دى فى مجرد وهم ليس له اساس علمى ؟ هى فوضى ؟؟!!

    وعجبى ...


  5. #5

    الصورة الرمزية Sherif Khalifa

    رقم العضوية : 162

    تاريخ التسجيل : 24Apr2007

    المشاركات : 3,521

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Opel Corsa 1998

    السيارة[2]: KIA Carens 2011

    دراجة بخارية: no

    الحالة : Sherif Khalifa غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الاكثر استفزاز ان الى بيعرض الاعلان دا قناة من المقترض انها قناة من القنوات المحترمة
    مش عارف هل صاحب الاعلان دافع مبالغ كبيرة اوى كدة تخليهم يتنزلو عن مكانتهم كا قناة اعلامية


  6. #6

    الصورة الرمزية ramyfawzy

    رقم العضوية : 148

    تاريخ التسجيل : 24Apr2007

    المشاركات : 362

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Lancia Dedra

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ramyfawzy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا جماعة ماتزعلوش قوي كده
    موضوع الاعلانات ده مابقاش يفرق من محطة محترمة او محطة مش ولابد
    المهم في الاخر (الاوبيج) او اللحاليح
    انا اتهريت من الاعلانات الهايفة دي في الشغل واقول للمدير بتاعي ينفع الحاجات اللى احنا بنعرضها للناس دي ، يقوللي هوا انت دافع حاجة من جيبك
    انتوا عارفين اعلان زي بتاع الشعر والكلام الفارغ ده مدفوع فيه كام ؟؟؟
    وعلى رأي المثل:
    القرعة بتتباهة بشعر بنت اختها
    ويجعله عامر

    رامي (ابو احمد)

    رامي فوزي


  7. #7

    الصورة الرمزية badblood

    رقم العضوية : 2660

    تاريخ التسجيل : 17Oct2007

    المشاركات : 3,907

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: :(

    السيارة[2]: lanos 99

    دراجة بخارية: nop

    الحالة : badblood غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    والله حالنا بقى يموت من الضحك مش فالحين غير النصب والضحك على عقول الناس

    [mshosh2]http://s3.postimage.org/z1xf3bakp/image.jpg[/mshosh2]

    Mahmoud Fayed


  8. #8

    الصورة الرمزية abdelaziz-waleed

    رقم العضوية : 3851

    تاريخ التسجيل : 26Dec2007

    المشاركات : 3,010

    النوع : ذكر

    الاقامة : محافظة حلوان المستقلة

    السيارة: اوبل فيكترا 2008

    السيارة[2]: اوبل فكترا 97 1600CC

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : abdelaziz-waleed غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    والله يا جماعة انا جيبت للناس هنا في الجزائر يجي اكتر من 10 عبوات من المنتج المهبب ده وكل ما حاول اقنعهم انه ضحك على الدقون يفتكروا اني بتهرب منهم ومشعاوز انقذ ابناءهم وجيرانهم زي ماكون انا اللي هاحل مشكلة العقم في الجزائر.
    وزي ما الاستاذ شريف قال المفروض ان القناة اللي مسمية نفسها قناة الاسرة العربية واللي بتحارب الفساد السياسي والاقتصادي تحارب الفساد التجاري اللي بيلعب على مصائب الناس لابتزاز اموالهم تحت شعار الوهم البديل قصدي الطب البديل. دا من كتر ما المنتجات ديه بتتباع ابتدت تضرب ويطلع منها منتجات مقلدة ومضروبة شوف وصلنا لفين. شعب عايز الحرق ببنزين 80 ويكون مغشوش بمية نار

    ------------------------------------

    وليد عبد العزيز
    Opel, 1 Team, 1 Goal, 1 Family
    لو لم اكن اوبلاويا لوددت ان اكون اوبلاويا


  9. #9

    الصورة الرمزية ahmedsamir79

    رقم العضوية : 511

    تاريخ التسجيل : 07May2007

    المشاركات : 2,481

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexnadria

    السيارة: Verna

    السيارة[2]: Saba Saipa

    دراجة بخارية: No

    الحالة : ahmedsamir79 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ده بيفكرتي بنصباية الأعشاب اللي أسمها شوجر لعلاج السكر
    النصابيين دول بيلعبوا بأحلام الناس


    مهندس أحمد سمير


  10. #10

    الصورة الرمزية iunknown

    رقم العضوية : 3129

    تاريخ التسجيل : 12Nov2007

    المشاركات : 529

    النوع : ذكر

    الاقامة : Victoria Island

    السيارة: why this field is mandatory ??

    السيارة[2]: ميتسوبيشي لانسر

    الحالة : iunknown غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    [qoute]

    ثم فى حاجه تانى عدم الوعى ومش هقلك الجهل لان للاسف ناس متعلمه بتروح وتشترى منه
    [/qoute]


    لا بالعكس ده قمة الجهل اني اكون متعلم مهما كان مستوى تعليمي واصدق النصب ده.
    المعلنين دول هما والقنوات اللي بيطلعوا فيها عازين يتشنقوا هما واللي سايبينهم و سلملي عالميثاق

    محمد عيسى
    دعوة دروب بوكس



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. شارك 1500 الفئة الاولى وشارك 1600 الفئة الاولى برضه
    بواسطة flavio_egypt في المنتدى ميتـسوبيـشى
    مشاركات: 36
    آخر مشاركة: 03-11-2012, 04:34 PM
  2. بودرة التسريب
    بواسطة mirra في المنتدى لادا
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 09-02-2012, 07:12 PM
  3. الحل في النمل
    بواسطة SYD في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 47
    آخر مشاركة: 05-09-2011, 08:05 PM
  4. من الاول كده - خطوه خطوه لحد الرخصه : الحلقه الاولى
    بواسطة abdallh_magdy في المنتدى القــــسم التعلــــيمى
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 20-03-2009, 03:06 PM
  5. أثار بودرة بيضاء على الكبوت من الداخل؟؟؟!
    بواسطة goodwave في المنتدى ورشـــة نــايل مــــوتـــورز
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 21-01-2008, 02:59 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2