السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا يا جماعة إشتريت لوجان فول أوبشن 2011 بتاريخ 8/11/2011 وكان فضل إختياري لهذه السيارة يرجع بعد الله سبحانه وتعالى لهذا المنتدى والمعلومات الرائعة اللي عرفتها منه قبل ماشتري واللي ساعدتني في إتخاذ قرار شراء هذه النوعية.

ورداً للجميل عملت ساعتها موضوع جامد أوي بإسم "لوجان 2011 خطوة بخطوة" عرضت فيه تجربتي كاملة مع هذه العربية لكي يستفاد منها من هو مقبل على شراء سيارة جديدة وبرضه عرضت تقييمي للعربية وإجراءات الترخيص والتأمين و...و... لكي يظل هذا الموضوع مرجع شامل للعربية دي.

المهم شاء ربنا إن هذا الموضوع يضيع مع المشاكل الأخيرة اللي حصلت للمنتدى ومنفعشي يرجع تاني ففكرت إني أعمل موضوع جديد بس المرة دي يكون بحق وحقيق مرجع شامل كامل للعربية دي (لوجي حبيبتي).

العربية دلوقتي بقالها معايا داخل على شهر وعديت الألف كيلو وبصراحة رأيي زي ماهو - العربية دى ممتازة وأحسن واحدة في الفئة السعرية دي.

الموضوع الجديد دة أتمنى من ربنا إن يوفقني فيه ويحقق المراد منه - أنا في تخيلي إن المنتدى مليان بالأخبار الحلوة عن العربية دي ففكرت إني اعمل موضوع يلم كل الملاحظات السلبية والأعطال اللي تخص هذه العربية من خلال ملاحظات وتجارب الأعضاء عشان كل اللي يشك في حاجة غلط في عربيته يرجع لهذا الموضوع ويعرف سبب دة إيه وكمان علاجه إيه.

ربنا المستعان