السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..................

إستكمالا للمعلومات أنا لسه مكلم أخونا فى الله صاحب العربية ........ ( الأستاذ شريف ) بجد راجل ذوق جدا و محترم أوووووووووى بجد إدعوله يا جماعة من قلبكم بظهر الغيب ( إن مع العسر يسرا ) .

العربية إتسرقت يوم 5/12/2010 من شارع متفرع من شارع السودان خلف نادى التوفيقية و المحضر إتعمل فى نفس اليوم فى قسم العجوزة برقم 30590 فياريت إللى ممكن يساعد بأى حاجة ما يتأخرش و أنا عهدى بالناس هنا إنهم رجالة و بجد ده فرصة كويسة أوى إننا نرجع نتفاعل مع بعض مرة تانية و نرجع للمنتدى مرة تانية رونقه و بريقه و جماله و عسى الله لو رأى منا خيرا أن يكافئنا و يرد الغائب على أيدينا ............ عندى إحساس غريب إن الراجل ده هيلاقى عربيته أو على أقل تقدير هيسترد حقه من الحيوانات إللى عملو كده ............. بالله عليكم ده فرصة نلم فيها بعضنا من جديد و عفى الله عما سلف ........ و لا إيه يا عم وائل ( حبيبى يا أبو ليلى يا جميل )

أنا بفكر نطلب من إدارة المنتدى إننا ننشر الموضوع فى كل الأقسام و نعممه علشان الكل يعرف و يشارك و يتفاعل معانا............. إيه رأيكم ؟

كمان عايز أطلب من إخوانا إللى فى المحافظات إنهم يدوروا فى مخارج و مداخل البلاد لإن على حسب تخيلى إنهم خدوا العربية لفوا بيها لفتين و سابوها فى أى حتة ممكن تكون موجودة على مداخل المحافظات و لا إيه رأيكم .

و لا تنسوا ( تعاونوا على البر و التقوى ) بالله عليكم دعوة لللتعاون على البر و التقوى فياليت الكل يقبلها و يعمل بها