| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 5 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 45

  1. #1

    الصورة الرمزية Karim_Monir

    رقم العضوية : 32

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 26,316

    النوع : ذكر

    الاقامة : جسر السويس-القاهرة

    السيارة: BMW E90

    السيارة[2]: Jeep KK 2009

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Karim_Monir غير متواجد حالياً

    افتراضي هاتغير .. عشانك يا مصر-حملة نايل موتورز لتحسين سلوك المصريين - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    هاتغير عشانك يا مصر

    اخوانى واخواتى بالمنتدى
    اخيرا وبعد ثلاثون عاما تحت حكم مبارك
    والذي افسد الكثير والكثير في مصر
    والذي لو افردنا الاف الصفحات ما كفتنا ايام طويلة نصف حجم الفساد الذي وصلت اليه مصر
    وبناء على حبنا الشديد لبعض
    وحبنا الاشد لوطننا الحبيب مــــــــــــصر
    اختلفنا مع بعض في نقاط
    واتفقنا مع بعض في نقاط اخرى
    لكن ما جمعنا
    هو اسقاطنا لراس الفساد في مصر
    قطعنا لرأس الافعى
    ولكن جسد الوطن مثخن بالجراح
    جراح الفساد
    جراح الرشوة
    جراح المحسوبية والواسطة
    جراح الاهمال
    جراح التقصير في العمل
    جراح التقصير في حق ربنا
    جراح اخلاقنا التي تدهورت بشدة
    جراح اختفاء الاحترام

    ايدي في ايدك يا مصري

    ننهض بمصر
    نصلح مصر الحديثة
    باننا نغير من نفسنا

    محدش هايخد رشوة
    ولا هايدي لموظف رشوة
    هانحترم اشارة المرور
    وهاحترم المشارة
    وهاحترم راكب السيارة ايضا فله حق ويجب ان احترمه
    مش هارمي زبالة في الشارع فالنظافة ستكون عنواننا
    هاساعد الضعيف
    هاقف في وش الظالم واعاتب بادب
    مش هاركن صف تاني
    مش هانكذب
    مش هانشتم
    هاغير من نفسي عشان ربنا يقف جنبنا ونكون افضل شعب في العالم
    واعمل لولادي واهلي وطن كويس نعيش فيه
    ونكون محط انظار العالم كله
    الشعب اللي وقف في وش الظلم وغير نفسه

    ايدي في ايدك يا مصري
    نتغير عشانك يا مصر
    في انتظار اقتراحاتكم
    لصياغة بنود الحملة
    ونشرها بكل قوة على الانترنت
    وتكون على صفحة كل منا على الفيس بوك
    وهايتم اعادة صياغة بنود الحملة بواسطة خبراء ومثقفين
    وسيتم نشرها بكل الوسائل الاعلامية والمطبوعة
    وهانطبع بانرات ومطبوعات واللي عايز يساهم فيها

    ونكون احنا بنفسنا
    اللي صنعنا تاريخ مصر الحديث
    وغيرنا سلوكيات شعب مصر

    هاتغير عشانك يا مصر

    لينك الجروب على الفيس بوك
    http://www.facebook.com/home.php?sk=...870083433&ap=1

    كريم منير
    رئيس مجلس ادارة منتدى نايل موتورز
    اكبر موقع سيارات مصري على الانترنت في مصر
    www.NileMotors.com
    والرئيس الشرفي للحمله




    جروب ورشة نايل موتورز علي الفيس بوك


    صفحة ورشة نايل موتورز على الفيس بوك


  2. #2

    الصورة الرمزية FunnyMickey

    رقم العضوية : 57297

    تاريخ التسجيل : 29Dec2009

    المشاركات : 5,411

    النوع : ذكر

    الاقامة : مدينه نصر

    السيارة: 01009779970

    السيارة[2]: لانسر كريستاله 2000

    دراجة بخارية: قريبا ان شاء الله

    الحالة : FunnyMickey غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معاك ياكيمو
    في اي حاجه تقولها

    وياريت بقي عاوزين ندهن عربياتنا عشان ننضفها
    ولا ملهاش نفس يعني
    مفيش عرض اول مليون عربيه ببلاش كده ولا اي حاجه
    :)


  3. #3

    الصورة الرمزية ahmed_mido1889

    رقم العضوية : 50384

    تاريخ التسجيل : 19Oct2009

    المشاركات : 5,706

    النوع : ذكر

    الاقامة : ......

    السيارة: .........

    السيارة[2]: .........

    دراجة بخارية: ..........

    الحالة : ahmed_mido1889 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انت تآمر والمصرييين كلهم هينفذو

    ممتنع عن المشاركه


  4. #4

    الصورة الرمزية meeg

    رقم العضوية : 14874

    تاريخ التسجيل : 19Jul2008

    المشاركات : 412

    النوع : ذكر

    الاقامة : wadi 7of

    السيارة: SOOOOON

    السيارة[2]: SEAT IBIZA 1997

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : meeg غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معاكم فى اى حاجه علشان مصر


  5. #5

    الصورة الرمزية heshamzaky

    رقم العضوية : 66698

    تاريخ التسجيل : 31Mar2010

    المشاركات : 16,132

    النوع : ذكر

    الاقامة : مدينة نصر

    السيارة: fiat tipo

    السيارة[2]: fiat tempra

    دراجة بخارية: no

    الحالة : heshamzaky غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا رب يكون التغير للأفضل و البلد حالها يتغير و تبقى أحسن من اى بلد و زى ما المثل بيقول ابدا بنفسك اولا ز بس يا رب ميبقاش فية خيار و فاقوس و محسوبية و كله يبقى سواسية . يسمع منك ربنا يا باشا و الف مبروك للمصرين و يا رب الايام القادمة تعدى و تبقى كلها سلام


  6. #6

    الصورة الرمزية mhmdalsaadany

    رقم العضوية : 35933

    تاريخ التسجيل : 19Mar2009

    المشاركات : 1,607

    النوع : ذكر

    الاقامة : alharam

    السيارة: SPERANZA A516 2012

    السيارة[2]: BMW 520 2800cc 2001

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mhmdalsaadany غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مصر اولا واخيرا


  7. #7

    الصورة الرمزية kar!m

    رقم العضوية : 7018

    تاريخ التسجيل : 06Mar2008

    المشاركات : 6,388

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: _

    السيارة[2]: Hyundai Accent

    دراجة بخارية: Honda CBR 400 RR

    الحالة : kar!m غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ايدي في ايدك يا مصري

    هخلص فى شغلى على قد ما أقدر .. و مضيعش وقت الشغل .
    هعامل الناس باحترام و هكون صوره مشرفه لبلدى جوه مصر و براها.
    هبطل سلبية و لو شفت حاجه غلط هقول للى غلطان انت غلطان.

    القران الكريم بجودة صوت عاليه جدا
    http://www.nilemotors.net/Nile/230790-a.html


  8. #8

    الصورة الرمزية ashouhdy

    رقم العضوية : 36989

    تاريخ التسجيل : 01Apr2009

    المشاركات : 10,392

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: كروز 2014

    السيارة[2]: Car Enthusiaset

    دراجة بخارية: :))

    الحالة : ashouhdy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مشارك ... وبلاش فاميية بقى :((( يظهر مش مكتوبلى كان نفسى أفييم

    اللى حيضيع بلدنا : الفهلوة و كلمة باشا و معلش و أصل



  9. #9

    الصورة الرمزية mido777

    رقم العضوية : 29

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 1,612

    النوع : ذكر

    الاقامة : إٍسكندريه

    السيارة: أوبل - أسترا - 2000

    السيارة[2]: هيوانداى - النترا - 2007

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mido777 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ان شاء الله حيحصل التغير للأحسن
    والناس فعلا عندها الأستعداد لكده

    [gdwl]
    سبحانك اللهم وبحمدك ، أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك
    [/gdwl]

    مـحـمـد الـطـويـل - إسـكـنـدريـه


  10. #10

    الصورة الرمزية gebreel

    رقم العضوية : 28460

    تاريخ التسجيل : 25Dec2008

    المشاركات : 5,505

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Logan 2010/Astra Cosmo 2015

    السيارة[2]: Logan 2012 AT B.L

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : gebreel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    معاكممممممممممممممممممممم مممممممممممم

    يا رب وحدنا تحت هدف واحد و متفرقناش تاني

    اللهم استخدمنا ولا تستبدلنا يا رب العالمين

    يجب تعديل حجم الصورة



 
صفحة 1 من 5 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. حملة بطاطين نايل موتورز 2013
    بواسطة Karim_Monir في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 35
    آخر مشاركة: 31-12-2012, 12:25 PM
  2. معاك يا كريم ..........هاتغير عشانك يا مصر
    بواسطة nour_nrc في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 12-02-2011, 03:24 PM
  3. هاتغير عشانك يا مصر
    بواسطة X_MM_X في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 12-02-2011, 05:43 AM
  4. حملة نايل موتورز للإساءة إلى الدنمارك
    بواسطة د.أحمد سمير في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 98
    آخر مشاركة: 07-05-2008, 10:45 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2