| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 20

  1. #1

    الصورة الرمزية Eng.Mina

    رقم العضوية : 6665

    تاريخ التسجيل : 29Feb2008

    المشاركات : 847

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-Sharkia

    السيارة: none

    السيارة[2]: Verna f\o 1.6L 2007

    دراجة بخارية: none

    الحالة : Eng.Mina غير متواجد حالياً

    افتراضي كونسول للكنبة الخلفية؟؟؟ - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    مساء الفل علي احلي شباب انا معايا عربية فيرنا وزي مانتوا عارفين ان لما تلاتة ورا بيركبوا العربية بتبقي واطية جدا وبتحك في المطبات وكمان السواق مابيخدش راحته لانه بيبقي مطلع الكرسي بتاعه قدام ورجليه ياعيني بتتكسر فكنت عايز اسأل هو فيه كونسول يركب في نص الكنبة اللي ورا بحيث انه يبقي ثابت ومايتشلش بحيث ان لو فيه تلاتة حايركبوا اعمل موضوع الكونسول ده حجة علشان ماركبشي غير اتنين ورا ياريت لو فيه حاجة زي كده حد يصورهالي ويقولي تمنها كام وبتتباع فين ولو حد عنده افكار تانية يقوللي علشان اتخلص من موضوع رخامة الناس اللي بتبقي عايزه تركب العربية وخلاص في اي مشوار (علي رأي المثل ابو بلاش كتر منه)
    معلش وجعتلكوا دماغكوا بس انا بثق في رأيكوا


  2. #2

    الصورة الرمزية badblood

    رقم العضوية : 2660

    تاريخ التسجيل : 17Oct2007

    المشاركات : 3,907

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: :(

    السيارة[2]: lanos 99

    دراجة بخارية: nop

    الحالة : badblood غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    فعلا موضوع يخنف شويه
    بس ملكش غير التعديل على الكنبه الخلفية (وكده هتقطع في الظهر والاقعدة)

    [mshosh2]http://s3.postimage.org/z1xf3bakp/image.jpg[/mshosh2]

    Mahmoud Fayed


  3. #3

    الصورة الرمزية Eng.Mina

    رقم العضوية : 6665

    تاريخ التسجيل : 29Feb2008

    المشاركات : 847

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-Sharkia

    السيارة: none

    السيارة[2]: Verna f\o 1.6L 2007

    دراجة بخارية: none

    الحالة : Eng.Mina غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طيب هو ممكن سروجي شاطر يعمله ويخيطه في الكنبة؟؟؟؟


  4. #4

    الصورة الرمزية NaderNabil

    رقم العضوية : 45

    تاريخ التسجيل : 18Apr2007

    المشاركات : 5,565

    النوع : ذكر

    الاقامة : المعادي..أخر الشارع

    السيارة: Logan A/T-Yaris HB HL

    السيارة[2]: Astra J Cosmo

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : NaderNabil غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طب اافرض احتجت الكنبة بطولها لأي سبب؟؟؟؟

    هتشيل حاجة طويلة و لا واحد تعبان محتاج يمدد!!!

    بلاش لعب فيا و خليه زي ما هي...ممكن تفصل مخدع بس منفصل و يتحط في النص و خلاص...

    بيبقي عبارة عن قطعة أسفنج مستطيلة و بتتغلف بالقماش او الجلد اللي انت عايزه:)


  5. #5

    الصورة الرمزية Eng.Mina

    رقم العضوية : 6665

    تاريخ التسجيل : 29Feb2008

    المشاركات : 847

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-Sharkia

    السيارة: none

    السيارة[2]: Verna f\o 1.6L 2007

    دراجة بخارية: none

    الحالة : Eng.Mina غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    فعلا انت عندك حق وانا فعلا حافكر ارجع عن الموضوع ده بس انا نفسي في حل للناس اللي بتنط في العربية برخامة وتخلي الواحد سايق وهو متعكنن


  6. #6

    الصورة الرمزية NaderNabil

    رقم العضوية : 45

    تاريخ التسجيل : 18Apr2007

    المشاركات : 5,565

    النوع : ذكر

    الاقامة : المعادي..أخر الشارع

    السيارة: Logan A/T-Yaris HB HL

    السيارة[2]: Astra J Cosmo

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : NaderNabil غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    قوللوهم و ما تتكسفش!!!

    العربية مابتسحملش 3 ورا...بكل بساطة!


  7. #7

    الصورة الرمزية Eng.Mina

    رقم العضوية : 6665

    تاريخ التسجيل : 29Feb2008

    المشاركات : 847

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-Sharkia

    السيارة: none

    السيارة[2]: Verna f\o 1.6L 2007

    دراجة بخارية: none

    الحالة : Eng.Mina غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الواحد بس بيخاف ان الناس تزعل منه وعلي فكرة انا شفت البيكانتو بتاعتك جميلة جدا ربنا يباركلك فيها واهم ميزة ان شكلها صغير مايشجعش ان حد يركب زيادة


  8. #8

    الصورة الرمزية NaderNabil

    رقم العضوية : 45

    تاريخ التسجيل : 18Apr2007

    المشاركات : 5,565

    النوع : ذكر

    الاقامة : المعادي..أخر الشارع

    السيارة: Logan A/T-Yaris HB HL

    السيارة[2]: Astra J Cosmo

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : NaderNabil غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina87 مشاهدة المشاركة
    الواحد بس بيخاف ان الناس تزعل منه وعلي فكرة انا شفت البيكانتو بتاعتك جميلة جدا ربنا يباركلك فيها واهم ميزة ان شكلها صغير مايشجعش ان حد يركب زيادة
    ربنا يخليك...بس هيه مشكلتها انها واسعة من جوه و بتشيل ال 3 من غير حك ولا حاجة:D


  9. #9

    الصورة الرمزية Eng.Mina

    رقم العضوية : 6665

    تاريخ التسجيل : 29Feb2008

    المشاركات : 847

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL-Sharkia

    السيارة: none

    السيارة[2]: Verna f\o 1.6L 2007

    دراجة بخارية: none

    الحالة : Eng.Mina غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    :d
    طيب تيجي نبدل


  10. #10

    الصورة الرمزية Hossam.Hamdy

    رقم العضوية : 2917

    تاريخ التسجيل : 01Nov2007

    المشاركات : 1,071

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Kia Rio 2013

    السيارة[2]: Verna 2006

    الحالة : Hossam.Hamdy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    انا معايا فيرنا واشتكيت فى التوكيل من حوار الحكه بتاعت الشكمان اكثر من مره و فى الاخر ضبطهولى و مبقاش يحك خالص



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. انا محتار بين الكاميرا الخلفية و الحساسات الخلفية؟؟!!
    بواسطة aymanshebl في المنتدى كــماليــات السيـــارات و الإكسسوارات
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 17-02-2014, 11:48 PM
  2. كونسول الماتريكس
    بواسطة meshocall في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 25-08-2012, 02:28 PM
  3. كونسول لانوس
    بواسطة masmad في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 16-03-2012, 09:35 PM
  4. كونسول للسيراتو
    بواسطة me5222222 في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 26-01-2012, 11:44 PM
  5. انا محتار بين الكاميرا الخلفية و الحساسات الخلفية؟؟!!
    بواسطة aymanshebl في المنتدى كــماليــات السيـــارات و الإكسسوارات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-08-2011, 07:38 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2