اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة araaesh مشاهدة المشاركة
والله يا استاذى كتر الف خيرك بجد
هو الموضوع مش منظم نهائيا :) ولكن,,
اسئلة الاعضاء جعلت من الموضوع كنز
انا حاجز فيات برافو وكان معايا قبلها دايهاتسو تيريوس
وقلبت بيها فرمضان
ودلوقت بعد بحث فى النت ملقيتش موضوع مفيد اكتر من موضوعك عن العربية وردك للاسئلة
انا قررت اشترى كيا سبورتاج هاى لاين وهحجز ان شاء الله وهلغى حجز الفيات برافو
انا كلمت محل بيع سيارات واتفقت معاها على الحجز وكله
الف شكر اخى الكريم,
السلام عليكم جميعا

متشكر جدا لزوق حضرتك وبالنسبة لموضوع التنظيم ده فأعزرني لأنه كان اول تقرير اعمله بنفسي والناس ساعدتني في عملية رفع الصور وطلعت شاطر الحمد لله ونفذت كل الخطوات بنجاح .

وعلى فكرة كان في رد من احد مشرفي قسم كيا وقالى هارفعلك الصور في اول الموضوع بعد الإنتهاء من رفعها جميعا وفعلا رفعت كل الصور وخلصت ورديت عليه وقولتله الموضوع بتاعكو تشيلووه تنسقووه تثبتووه براحتكوا ...................... ولا حياة لمن تنادي .

رغم الإشادة بالموضوع والمرفقات من اكثر من عضو وزي ما حضرتك تكرمت وقولت عليه كنز وده شيئ يشرفني ومع ذلك لم يتم تنسيقة او تثبيته من قبل الإدارة معلشي بقى اعمل خير و.................. انت عارف بقى .

و الف سلامة على حضرتك وفداهية اي عربية المهم سلامتك .

واحب اباركلك مقدماً وعلى فكرة الهاااااااااااااااااااااا ااااااااااي لاين هتعجبك اوي وهتحس بفرق جامد اوي عن الفئات الأقل وكل جنيه هتدفعه فيها هتاخد مقابله ( اساسيات زي الثبات الإلكتروني وده لوحدة كفاية وكذلك المساعدة في المنحدرات و كمان هتاخد كماليات زي الليدات والسقف البانوراما والفرش الجلد والكرسي الكهرباء الخ الخ......... ) واكبر دليل ان كل الناس اللي اشترت دفعت اوفر برايس نظراً لتميز العربية حتى الفئات الأقل بيدفعوا 20 الف اوفر وده اكبر دليل .

اي استفسار انا في الخدمة .