ههههههههههههههههههههههههه ه
لا بجد بس انا عجبني توقيعك واخرو بلد فستك وشعب فستك ... دي مشتقة من مقولة قديمة بلد فستك بستك ... وفي روايا أخرى بلد هشك بشك هههههههههههههههه .

بس الملاحظ حاجه غريبة ...
انا بقالي شهور وشهور بدور على عربية ... وزي ما قال أخونا العزيز زي ماهو بقالو شهور وشهور بيدور على عروسة ... ورغم ان البنات كتير بس مفيش وحده تصلح للجواز ... وانا مريت بالمرحلة دي برضو ... لدرجة الناس قالت لي انتا بتدلع هو انتا هتنقي اتجوز وخلاص ...

بس الغريب في مجال العربيات انا كان معايه 50 ولفيت السوق وملقيتش قلت لا محتاج أكتر ربنا كرمني وبقوو 60 وبرضو لفيت وملقتش ... ربنا رزقني وبقو 70 واني الاقي عربية محترمة ملقتش كملتهم وخليتهم 75 وطلعت السوق ومريت بالي قلتلكم عليه في الموضوع ولقيت العربيات الحلوة على 80 المهم كملتهم وفعلا بقو 80 وبرضوو لفيت ومش لاقي عربية محترمه تسوى اني أحط فيها تعبي وشقاية ...

اااااااااااااااااالله ياترى العيب في أن الفلوس مفهاش بركة ، ولا العيب في السوق ولا انا الي بدلع .

بس لقيت المسئلة مش مسئلة فلوس ابداً ابداً ده المسئلة مسئلة حظ ... وفاكرين الحكاية بتاعت الحظ والمنطق لمن كانو ماشين في طريق مقطوع بالليل وتعبو من كتر المشي وقالو خلينا نقعد نستنى عربية او نغفلنا شووية فقال المنطق خلاص انا هنام تحت الشجرة دياااااا ... وجي الحظ قالك انا هنام في نص الشارع ... المهم المنطق قالو انتااا مجنون هتيجي عربية وتخبطك قام رادد عليه الحظ وقالو لا انا نفسي انام على الاسفلت وفي نص الشارع ..... المهم نام الحظ في نص الشارع والدنيا ظلمة ونام المنطق تحت الشجرة في الامااااااااااااااااان .

وفي نص الليل كانت معدية عربية وبأسرع مايمكن وفاتحه على الرابع وفجئة بصت لقيت جثت الحظ ملحقه على الطريق ونايم الاخ ... المهم جه يمسك فرامل معرفش فعلشان يتفادى الحظ الي نايم في وسط الشارع رايحة العربية منحرفة منوو وداخل في أم الشجرة ههههههههههههههه الي نايم تحتها المنطق وهرستووو ههههههههههههههه .

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه
ده المصريين عليهم حكايات وحوديت أنما أيه هههههههههه