رجعنا تاني للأظرف :)

ظرف عليه إسمي بالعنجليزي و عنواني.. أفتحه ألاقيه من فودافون بتاريخ 28 مارس 2007.. يعني قريب خالص، ساعتها كنت عملت انترفيو هناك عشان وظيفة في ال HR بس ما اختارونيش.. الجواب ده بأه عشان يقولوا لي اني ما اختارونيش.. و على فكرة انا عملت الانترفيو شهر يناير :)

Dear Ola,

Thank you for the interest you have expressed in employment opportunities with Vodafone Egypt Telecommunication S.A.E & the time you spent with us discussing the position that you applied for.

After careful reviewing your qualifications, they do not seem to closely match our current requirements.

Although we cannot offer further encouragement at this time, you expressed interest in Vodafone Egypt Telecommunication S.A.E is appreciated.

Should any position become available within the company for which you might qualify, we will contact you. Good luck in your future career.

Best regards.

Senior HR Manager, Talent Management.

و ما تسألونيييييييييش انا كتبت لكم الجواب كله هنا ليه :)
عموما خليه.. يمكن في يوم من الأيام أفكر أرفع عليهم قضية تعويض عن شحططي لحد القرية الذكية و ال50 جنيه اللي دفعتهم في السيتي كاب و يوم الأجازة اللي أخدته عشان اروح الانترفيو
-------------------------------------------------------
كارت عليه صورة عربية و مكتوب عليه: الحاج فلان الفلاني.. بيع - شراء - تأجير سيارات و رقم المحمول بتاعه.
ماعنديش أي فكرة أو حتى أمارة الكارت ده في درجي بيعمل ايه و لا أصله ايه.. انا أصلا لم أحتك بعالم السيارات إلا من كام شهر بس.. يبقى الحاج ده طلع لي منيييييييين في الدرج؟
برضه خليه يمكن ينفع في أي حاجة في يوم من الأيام :)