برافو علك ياموتورايزر بتفكرني بالمحامين لما يقعدوا يدوروا في ثغرات القانون عشان يخالفوه بس انت دورت في الثغرات عشان ننفذه يعني من غير تلاكيك من رجال المرور.

بس في سؤال هما ليه منعو الاستيكرات من على الازاز وجسم العربية يعني في استيكرات بتبقي عبارة عن شريط رفيع كده برسة صغيرة بيتلزق على العربية ايه الضرر منه.
انا مثلا حاظة 2 استيكر قدام علي الازاز من فوق خالص عند الشماسة الفيمية ودول مالهمش اي تأثير عليا في السواقة يعني ولا بيلخموني ولا بيبنوا هويتي يعني زي استيكرات النيابة والشرطة وكده يعني حد حابب يذوق شكل عربيته ولا يداري حتة بازت في الدوكو من سواق ميكروباص مثلا فهما ليه بيعتبروها مخالفة لو حد يعرف ياريت يقولنا وكمان سمعت ان الشماسة الصغيرة الفيمية دي مخالفة طب ليه برده. ماهي في نفس حجم سماشة العربية الاصلية لما بتنزل علي الإزاز بدل مانقعد ننزل فيها كل شوية ونطلعها لحد ماتفوت مننا وبرده الحاات اللي بتتعلق في المرايا مشكلتها ايه معاهم .

عموما ربنا يستر ومحدش يرخم عليا في الحاجات دي بس الحزام والموبايل والاكل والشرب والسرعة والزينون والكلام ده انا ملتزمة بيهم جدا والطفاية هاطلعها من شنطة العربية وامري لله احطها تحت الكرسي يارب بس متقعدش تتدحرج وتقرفني

عموما ميرسي علي مجهودك وتفحيصك وتمحيصك لقانون المرور الجديد الشديد السعيد الفريد