اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed.hany مشاهدة المشاركة
فعلا ملاحظة دقيقة من عين ثاقبة خبيرة .
التويوتا سيارة عائلية و طول عمرها بتارجت فئة معينة مكنش منهم فئة الشباب كان اكتر لسن فوق 40 سنة و ده كان شئ ملحوظ من كماليات السيارة.
بالنسبة لي الكراسي السبور رائعة و بتديك احساس خطير خصوصا لو انت جراي و بتاع غرز، لكن لناس كتير جدا موضوع سئ جدا و غير مريح بالمرة خصوصا لو جسمك مليان شوية هتحس بعدم ارتياح.
لو دماغك قوي في الموضوع ده فهو متوفر في النسخة الهاتش باك الرياضية اللي هيا الاوريس بموتور شبابي 132 حصان بالتمام و الكمال حصان ينطح حصان و كراسي سبور ضامة علي جسمك يديك احساس مايكل شوماخر في عز شبابه.

كنت مع والدة واحد صديقي شافت الكوروﻻ و الاوريس و عجبتها الاوريس جدا عن الكوروﻻ لكن لما ركبتها اتضايقت جدا جدا و كان اول تعليق ليها لما ركبت الكوروﻻ ان كرسيها مريح جدا بالنسبة للاوريس ، و ده تفكير معظم الناس اللي مش في دماغهم القيادة الرياضية و همهم البحث عن سيارة مريحة و تويوتا فكرت في كدا اعتقد وقالت توفره في الاوريس للي عاوز .
و علي رأي عادل امام عاوز رياضي ياخد ، عاوز مريح ياخد .
شكرا على المجامله

الله ينور عليك وصلت للى انا عايز اقوله وشكرا على اﻻجابه الوافيه

اتا عندى فى الكروز الجوانب دى موجوده وببروز مثالى زياده عن الﻻزم كمان بس لﻻسف الكرسى رياضيه اوى زياده عن اللزوم وناشفه بس طبعا ده لصالح العمر المديد لشكل الكرسى وقالب الفوم وان شاء الله احاول احل المشكله دى بالفرش الجلد