| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 19

الموضوع: الرجل المصرى

  1. #1

    الصورة الرمزية Ahmed Sharaf

    رقم العضوية : 21149

    تاريخ التسجيل : 05Oct2008

    المشاركات : 954

    النوع : ذكر

    الاقامة : Guiza

    السيارة: No

    السيارة[2]: Renault Fluence SR3

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Ahmed Sharaf غير متواجد حالياً

    افتراضي الرجل المصرى - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ديانا ( البريطانية )

    ذكرى ( التونسية )

    سوزان تميم ( اللبنانية )

    تلك الاسماء يوجد رابط قوى بينهم .....

    كلهم ماتو بسبب رجل مصرى ......

    نستفيد من هذا ما يلى :

    أولاً : على الأجنبيات الحذر و عدم الإرتباط برجل مصرى .

    ثانياً : لا يوجد من هو أقوى من الرجل المصرى إلا المرأة المصرية (( ممشياة على العجين ميلخبطوش ))

    ملحوظة :

    الرجال الثلاثة للسيدات أعلاة بالترتيب ( واحد مات فى حادثة سيارة و الثانى إنتحر و الثالث حبل المشنقة ملفوف حول رقبتة ..... )

    إذا ..... ايها الرجل المصرى ...... عايز تعيش ...... يبقى تمشى على العجين متلخبطوش !!!!!!


  2. #2

    الصورة الرمزية hamedo0

    رقم العضوية : 2665

    تاريخ التسجيل : 17Oct2007

    المشاركات : 2,326

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: 128 حمرا

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : hamedo0 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههههههههههههه تصدق عندك حق رجاله تخاف صحيح

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    اخوكم : محمد عماد الدين
    الوظيفه : محاسب

    سبحانك اللهم وبحمدك ، أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك


  3. #3

    الصورة الرمزية أحمد كمال

    رقم العضوية : 33438

    تاريخ التسجيل : 19Feb2009

    المشاركات : 14,563

    النوع : ذكر

    الاقامة : استراليا

    السيارة: None

    السيارة[2]: Toyota Camry

    دراجة بخارية: Harley-Davidson

    الحالة : أحمد كمال غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    جامدة جدا يا معلم


  4. #4

    الصورة الرمزية zeka127

    رقم العضوية : 19588

    تاريخ التسجيل : 20Sep2008

    المشاركات : 290

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo N.C

    السيارة: opel vectra

    السيارة[2]: opel vectra

    دراجة بخارية: no

    الحالة : zeka127 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ده عقاب عشان مرتبطش بمصريه


  5. #5

    الصورة الرمزية أبو صلاح

    رقم العضوية : 30921

    تاريخ التسجيل : 23Jan2009

    المشاركات : 4,877

    النوع : ذكر

    الاقامة : KSA

    السيارة: kia rio 2001

    السيارة[2]: Lincoln Town Car 2001 4.6

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : أبو صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هي دي لعنة المصرية
    زي لعنة الفراعنة بالظبط


  6. #6

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ملاحظة ذكية وتحذير في محله
    المشي على العجين افضل برضو من الموت


  7. #7

    الصورة الرمزية eng.octooo

    رقم العضوية : 25711

    تاريخ التسجيل : 20Nov2008

    المشاركات : 4,864

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6octoper

    السيارة: nissan sunny 2010 ex

    السيارة[2]: renult duster 2014 fo

    دراجة بخارية: nefssssy

    الحالة : eng.octooo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههههههههههه الرجل المصرى .....



  8. #8

    الصورة الرمزية aboelnagah

    رقم العضوية : 22886

    تاريخ التسجيل : 22Oct2008

    المشاركات : 458

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: لما اجيب الاول

    السيارة[2]: لسه بدور

    الحالة : aboelnagah غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الرجل المصرى لا يوجد منه اتنين

    راجل بحق ربنا .. رافع .... راسنا ..... فى كل حته


    حمل هذا الشعار وضعه فى كل منتدى


  9. #9

    الصورة الرمزية أبو صلاح

    رقم العضوية : 30921

    تاريخ التسجيل : 23Jan2009

    المشاركات : 4,877

    النوع : ذكر

    الاقامة : KSA

    السيارة: kia rio 2001

    السيارة[2]: Lincoln Town Car 2001 4.6

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : أبو صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور القمر مشاهدة المشاركة
    ملاحظة ذكية وتحذير في محله
    المشي على العجين افضل برضو من الموت
    طبعا انتوا اكيد فرحانين بالكلام ده


  10. #10

    الصورة الرمزية WalidAdel

    رقم العضوية : 3848

    تاريخ التسجيل : 25Dec2007

    المشاركات : 3,011

    النوع : ذكر

    الاقامة : Heliopolis

    السيارة: ربنا يبارك في الاولي

    السيارة[2]: Mazda 3 - 2008

    دراجة بخارية: لا امتلك

    الحالة : WalidAdel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    تصدق استنتاج منطقي و مقنع جدا كمان

    ربنا يكملك بعقلك ياباشا و علي راي المثل من خاف سيلم



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. حمله ساعد المصرى , بدل أشترى المصرى
    بواسطة SAiF3S في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 15-12-2011, 10:21 PM
  2. شهادات إدخار البنك الأهلى المصرى البلاتينية بالجنيه المصرى
    بواسطة mohamed2002 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 10-07-2011, 08:43 PM
  3. الرجل
    بواسطة Powert في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 08-01-2008, 08:25 PM
  4. كيف يسعد الرجل المرأة .. وتسعد المرأة الرجل ..!
    بواسطة درش في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 24-08-2007, 04:25 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2