| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 17 من 17

  1. #11

    الصورة الرمزية A.Elsheikh.01

    رقم العضوية : 26798

    تاريخ التسجيل : 04Dec2008

    المشاركات : 1,398

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL SHARKIA

    السيارة: بفكر اجيب هيلوكوبتر

    السيارة[2]: ِOpel Astra Mo.2000 - 1600 CC

    دراجة بخارية: no

    الحالة : A.Elsheikh.01 غير متواجد حالياً

    Exclamation -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A_H_M_A_D مشاهدة المشاركة

    و الهند هيه أول دوله إخترعته فطبيعي إننا ناخد منهم الخبرة
    [info]
    خبره ايه فى كارتونه البيض دى كمان يا معلم
    دى صاجه وعليها ماتور موتوسيكل بطه وتنده جلد ولا فايبر ومكتوب عليها كلام سافل ومش محترم وبيسوقها عيال اخرهم ابتدائيه وتربيتهم تربيه عربجيه ولا مبالاه باملاك الغير
    [/info]

    .!! People should not be afraid of their government.....the government should be afraid of their people

    Opel, 1 Team, 1 Goal, 1 Family


  2. #12

    الصورة الرمزية hossam_chixo

    رقم العضوية : 13269

    تاريخ التسجيل : 20Jun2008

    المشاركات : 236

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza - khartoum

    السيارة: .

    السيارة[2]: .

    دراجة بخارية: .

    الحالة : hossam_chixo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياعينى كل دة عشان التوك توك
    :pointi~2[2]::pointi~2[2]::pointi~2[2]:

    عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال "لا يدخل الجنة من في قلبه مثقال ذرة من كبر , فقال رجل إن الرجل يحب أن يكون ثوبه حسنا ونعله حسنا , فقال إن الله جميل يحب الجمال , الكبر بطر الحق - أي دفعه ورده - وغمط الناس".. رواه مسلم
    ........


  3. #13

    الصورة الرمزية د.محمود صلاح

    رقم العضوية : 1435

    تاريخ التسجيل : 14Jul2007

    المشاركات : 14,773

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا

    السيارة[2]: اوبترا

    الحالة : د.محمود صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لغز , تصنعه وتمنع ترخيصه


  4. #14

    الصورة الرمزية أبو عبدالله

    رقم العضوية : 97

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 11,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : ManSOuRa

    السيارة: coRoLLa 06

    السيارة[2]: siRiOn 07

    دراجة بخارية: ان شاء الله

    الحالة : أبو عبدالله غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عاوز اقولكم مفاجأة جميله جدا
    الا وهيا
    ان مجموعة شركات السعد كانت بتجمع التكتوك ده في الثمانينات في مصر هنا
    وان المدعي العام الأشتراكي كان اخد النموذج اللي بيجمعوا عليه
    وده عرفته وانا بتفرج على حلقات اشرف السعد على قناة المستقلة

    ودي صورة من الأعلان بتاعها ايامها
    شوف الراجل ده كان بيعمل حاجات بجد جامده شوفوا التكتوك جالنا بعدها بكام سنة بعدها
    حسبي الله ونعم الوكيل

    عن أبي هريرة قال :
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :
    إذا قال الرجل لأخيه :جزاك الله خيرا ، فقد أبلغ في الثناء


  5. #15

    الصورة الرمزية Ahmed Samy

    رقم العضوية : 1716

    تاريخ التسجيل : 12Aug2007

    المشاركات : 12,834

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egy

    السيارة: ex polo ex lancer

    السيارة[2]: Kia Cerato

    الحالة : Ahmed Samy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    سبحان الله

    التوكتوك اللي كان محافظ الجيزة بيخطفه من الناس!!!

    و حلف انه لن يبقى أي توكتوك على وجه البسيطة

    و ما رجعوش الا بإتاوة خمسميت جنيه

    انما سبحان الله

    الباشا الكبير ياخد التوكيل ....

    يترخص التوكتوك في القانون الجديد ....لا و إيه

    و هايصنعه كمان



    اصل سنة 88 ما كانش السعد خد نظرية تفتيح الدماغ

    و دي النظرية اللي تبانها غبور


    خليهالو

    بالسم الهاري


  6. #16

    الصورة الرمزية ashraf229

    رقم العضوية : 41998

    تاريخ التسجيل : 07Jun2009

    المشاركات : 1,042

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza EGYPT

    السيارة: verna

    السيارة[2]: KIA CERATO HIGH LINE

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : ashraf229 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مصر...........من تطور لتطور

    هوه ده التطور مش مترو دبي وكلام فارغ من ده

    و على رأي المثل: ماشي على رجلك ليه...ما التوكتوك بنص جنيه


  7. #17

    الصورة الرمزية ابوهاشم

    رقم العضوية : 2602

    تاريخ التسجيل : 14Oct2007

    المشاركات : 3,896

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo new

    السيارة: volks beetle

    السيارة[2]: LANSER -1999.GLX

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ابوهاشم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    وكمان بقى له مثل شعبى
    ياحلاوه ياولاد

    ابـــــو هــــــــــاشـــــــــم [sor2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13674136111.jpg[/sor2]



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 22-08-2012, 06:56 PM
  2. انطلاق "xuv500" اول سيارة suv من انتاج "ماهيندرا" الهندية
    بواسطة Donzi في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-10-2011, 02:52 AM
  3. مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 21-04-2011, 01:15 PM
  4. مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 19-02-2009, 03:24 PM
  5. يا جماعه محتاج مساعده سريعه لضيق الوقت """"""""""""""
    بواسطة ama79 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-09-2008, 04:45 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2