| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 8 من 8

  1. #1

    الصورة الرمزية Lion_Heart

    رقم العضوية : 4491

    تاريخ التسجيل : 19Jan2008

    المشاركات : 2,738

    النوع : ذكر

    الاقامة : Mansoura

    السيارة: ----------

    السيارة[2]: Excel 1300

    دراجة بخارية: ------------

    الحالة : Lion_Heart غير متواجد حالياً

    افتراضي هل المواطن المصرى ممكن يسمع كلام الحكومة بالنسبة لموضوع انفلونزا الخنازير ...؟؟ - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    دلوقتى الاعلانات مالية الفضائيات بخصوص الامتناع عن الذهاب للعمل او المدرسة عند الشعور ببوادر البرد او الانفلونزا , لكن سؤال صغير خطر فى بالى هل الموظف لما يغيب هيدوله اجازه من رصيده طيب لو رصيده خلص او كان خلصان هل هيتعرض لجزا ولا هيمرمطوه فى القومسيونات و التامين و يجرى ورا الاجازة المرضى اللى هتتخصم من مرتبه الهزيل اصلا لو حصل كده طبعا هيطلع لنا على طول المثل القائل عض قلبى و لا تعض رغيفى ,
    و كذلك بالنسبة للطلبة بالاضافة للامتحانات و السكاشن العملى ..... و الشفوى ,
    هل السنة دى هتكون فيها مرونة بالنسبة للموضوع ده و لا العقول الروتينية المصرية هتكون السبب فى لا قدر الله كارثة ,
    انا سمعت ان السنة دى ممكن يلغوا الدراسة بعد ما يأجلوها أكتر من مرة ... مش عارف دى اشاعة و لا ايه ؟؟ ياريت لو حد عنده فكرة ؟؟
    انا حاسس ان الموضوع كبير و عاوز تأنى و دراسة بحكمة .
    ربنا يستر الايام الجاية و تعدى على خير...

    اللهم اجعل قلوبنا عامرة بالإيمان


  2. #2

    الصورة الرمزية أحمد كمال

    رقم العضوية : 33438

    تاريخ التسجيل : 19Feb2009

    المشاركات : 14,563

    النوع : ذكر

    الاقامة : استراليا

    السيارة: None

    السيارة[2]: Toyota Camry

    دراجة بخارية: Harley-Davidson

    الحالة : أحمد كمال غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا شخصيا مش هاخد التطعيم لانه ما اتجربش برة

    و الشركة عندنا قالوا لنا اللي عنده اعراض يروح المستشفى و يجيب شهادة مرضي و يقعد في بيتهم


  3. #3

    الصورة الرمزية Terrible_DaRsH

    رقم العضوية : 17601

    تاريخ التسجيل : 31Aug2008

    المشاركات : 6,564

    النوع : ذكر

    الاقامة : Certainly .. In My House !

    السيارة: NA

    السيارة[2]: Corolla 1.3

    الحالة : Terrible_DaRsH غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مش هروح الجامعة الا بعد مرور شهر , مش هروح تجمعات مزدحمة .

    حتى معايا تذاكر دريم بارك , مش رايح و لا هروح .

    مش هركب مترو ابداااااااا .

    لحد ما ربنا يسهل و المرض ده يزول تماما .


  4. #4

    الصورة الرمزية SeiffoZ

    رقم العضوية : 17720

    تاريخ التسجيل : 01Sep2008

    المشاركات : 3,458

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Renault Logan 2010

    السيارة[2]: Florida 2006 1.4cc

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : SeiffoZ غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا هروح و مش هتفرق معايا

    نفسن براحتك ..
    إشتم براحتك ...
    إغلط و متعوزش تتحاسب ...
    إتبلطج و خدها دراع و أعمل دكر ..
    إحجر على الرأى التانى و إتريق على الناس ..
    إنت عن جدارة عالم ثالث و متتكلمش تانى على الهجرة.


  5. #5

    الصورة الرمزية amr.elsayed

    رقم العضوية : 32825

    تاريخ التسجيل : 13Feb2009

    المشاركات : 3,559

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: Lanos 2016

    السيارة[2]: Logan 2010..Elantra 2014

    دراجة بخارية: ..............

    الحالة : amr.elsayed غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بينى وبينك الموضوع بدء يخوف
    امبارح واحد صحبى بيقولى قفلوا نادى سبورتنج والكنيسة اللى اودامه
    بسبب المرض ربنا يستر علينا
    بس انا عن نفسى حمارس حياتى عادى وبرده مش حاخد التطعيم
    لنفس السبب اللى الاستاذ احمد كمال اشار اليه

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


  6. #6

    الصورة الرمزية totaa

    رقم العضوية : 28419

    تاريخ التسجيل : 25Dec2008

    المشاركات : 636

    النوع : انثى

    الاقامة : Dubai

    السيارة: Suzuki Grand Vitara 2007

    السيارة[2]: nissan-bluebird

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : totaa غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بصراحة يمكن انا مش فى مصر بس الوضع زى عندكم كدة

    ويمكن يأجلوا المدارس شوية كمان وفيه مدارس بدأت اعراض

    فيها فقفلوها فربنا يستر ..كمان بنحاول على قد ما نقدر

    نتلاشى تجمعات المولات والسناتر وتكون فى اضيق الحدود

    وربنا يعدى السنة دي على خير ويحمى الجميع بحوله وقوته

    اللهم آمين


  7. #7

    الصورة الرمزية Lion_Heart

    رقم العضوية : 4491

    تاريخ التسجيل : 19Jan2008

    المشاركات : 2,738

    النوع : ذكر

    الاقامة : Mansoura

    السيارة: ----------

    السيارة[2]: Excel 1300

    دراجة بخارية: ------------

    الحالة : Lion_Heart غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة
    امبارح واحد صحبى بيقولى قفلوا نادى سبورتنج والكنيسة اللى اودامه
    بسبب المرض ربنا يستر علينا
    انا سمعت حاجة زى كده و تقريبا كان 55 عضو كان عندهم اصابة .

    اللهم اجعل قلوبنا عامرة بالإيمان


  8. #8

    الصورة الرمزية sarah5

    رقم العضوية : 21516

    تاريخ التسجيل : 08Oct2008

    المشاركات : 262

    النوع : انثى

    الاقامة : cairo

    السيارة: no

    السيارة[2]: Maruti Suzuki 2009

    الحالة : sarah5 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الموضوع فعلا خطير اوي بس اغلب الناس لسه مش حاسه واحنا في مصر هنا معندناش ثقافة الاعتراف بالخطر بنفضل نقول عادي ومفيش مشكلة ده حتي في موضوع الحج والعمرة الناس مصرة تروح رغم التحذيرات ده انا اعرف ان اللي عايزين يحجوا بيزوروا شهادات صحية يثبتوا بيها انهم كويسين رغم ان بيكون عندهم امراض مزمنة وده خطر جدا ده لسة في واحدة معتمرة مصرية ماتت هناك في السعودية
    ده غير مشكلة المدارس المفروض الناس ميودوش ولادهم واللي يحصل يحصل اما الجامعة فاعتقد مفيش مشكلة لان احنا اصلا مبنروحش بنروح بمزاجنا



 

المواضيع المتشابهه

  1. التطعيم ضد انفلونزا الخنازير.. معه ام ضده
    بواسطة نور القمر في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 03-01-2010, 05:41 PM
  2. انفلونزا الخنازير والمدارس..
    بواسطة كابوس الليل في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 31-08-2009, 04:12 PM
  3. انفلونزا الخنازير....!
    بواسطة Mido80 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 01-07-2009, 07:20 AM
  4. انفلونزا الخنازير
    بواسطة mido_therock2004 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 07-06-2009, 02:24 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2