| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 29

الصورة الرمزية ASD peugeot

النوع : ذكر

الاقامة : شبين القناطر -قليوبيه

السيارة: كده رضا

السيارة[2]: Lanos

دراجة بخارية: njbkjb

الحالة : ASD peugeot غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

انا عندي العربيه في الملفات بيطلع صوت من العجل كأني بسابق بالرغم اني باخد الملف براحه
    و المشكله الدركسيون بيهتز جامد في السرعات العاليه من اول مثلا 80 ولو زودت نفش الاهتزام و نفس درجته موجود في الدركسيون
    حضرتك بتكون موجود في اي بنزينه يا درش ولاا اتصل بيك اقبل ما اجيلك
    و خلي بالك اهم حاجه الخصم

الصورة الرمزية momo44

الاقامة : القاهرة

السيارة: يا مسهل الحال يا رب

السيارة[2]: mirage

دراجة بخارية: cfmoto-jetmax 250

الحالة : momo44 غير متواجد حالياً

افتراضي -

هو الكشف على السيارة يتكلف كام
    وضبطها كام

الصورة الرمزية uioprty

الاقامة : مصر

السيارة: opel

السيارة[2]: bmw

الحالة : uioprty غير متواجد حالياً

افتراضي -

معلم درش اخبارك ان شاء الله تكون بخير
    عندي شكوي بجد وبكل شفافية

اولا ان روحت لحضرتتك في مركز ضبط الزوايا في المسلة المطرية ...بعد بهدلة في معرفة الطريق ومعاناة في صعوبة وتكسير وعشوائية الشوارع ...وبقول كدة يادرش فقط لاني كنت بقول كلة يهون واوصل لدرش ...بس للاسف
    وصلت عند حضرتك ......ووجدت مايالي
    1- لم اجد اي تخفيض ولما قلت في تخفيض لاعضاء نادي نايل ...محدش عبرني عندكم ....؟؟
    2- عملت ترصيص للعربية وللاسف العربية زي ما هية ورحت لواحد معرفة فني سيارات بعد كدة لاني خفت تكون حاجة تانية غير الترصيص قال لي لا المشكلة الترصيص اي كلام لازم اروح لواحد تاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برغم حضرتك اخدت 30 جنية للترصيص وهو اقل في اماكن اخري؟؟؟؟؟
    3- الاخوة العاملين فضلو يمدحون ويعيدو ويذيدو في روعة وضرورة تعبئة الكاوتشات الاربعة بالنتروجين بدل من الهواء ...وقمت حطيت عندك نتروجين .....وطبعا ان محستش بالفرق قووي عادي يعني ...بس الكلفة عندك 20 جنية يعني 5 جنية للكاوتش الواحد ........وطبعا سعرها كدة غالي لان الاسعار دي موجودة في الاماكن والمراكز الخمة التي بنهرب منها لارتفاع اسعارها وحضرتك بنفس السعر بس لقيت مراكز وعروض كثير ب 12.5 لكل الكاوتشات يعني النصف تقريبا

ضبط الزوايا ان معملتش لاني كان قدامي كم عربية فقلت اروح اخلص مشوار وارجع بس لصعوبة وضيق وزحمة المنطقة خبطو لي العربية خبطة صغيرة ..كلفتي 400 جنية سمكرة ودوكو بعد كدة ..؟؟وطبعا كمان كنت حسيت ان الترصيص اي كلام فبطلت ارجع تاني
    الوصل بتاع حضرتك عندي
    وحبيت اقدم هذة الملاحظة ....للامانة ...ولكي يتم توضيح مصداقية عروض الخصم المعلنة هنا بالمنتدي او الغائها ؟؟؟
    ثانيا للبحث بموضوع الترصيص السيء
    والله راء القصد

الصورة الرمزية درش

الاقامة : القاهره

السيارة: فولفو

السيارة[2]: فولكس واجن

الحالة : درش غير متواجد حالياً

Thumbs up -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة uioprty مشاهدة المشاركة
    معلم درش اخبارك ان شاء الله تكون بخير
    عندي شكوي بجد وبكل شفافية

اولا ان روحت لحضرتتك في مركز ضبط الزوايا في المسلة المطرية ...بعد بهدلة في معرفة الطريق ومعاناة في صعوبة وتكسير وعشوائية الشوارع ...وبقول كدة يادرش فقط لاني كنت بقول كلة يهون واوصل لدرش ...بس للاسف
    وصلت عند حضرتك ......ووجدت مايالي
    1- لم اجد اي تخفيض ولما قلت في تخفيض لاعضاء نادي نايل ...محدش عبرني عندكم ....؟؟
    2- عملت ترصيص للعربية وللاسف العربية زي ما هية ورحت لواحد معرفة فني سيارات بعد كدة لاني خفت تكون حاجة تانية غير الترصيص قال لي لا المشكلة الترصيص اي كلام لازم اروح لواحد تاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برغم حضرتك اخدت 30 جنية للترصيص وهو اقل في اماكن اخري؟؟؟؟؟
    3- الاخوة العاملين فضلو يمدحون ويعيدو ويذيدو في روعة وضرورة تعبئة الكاوتشات الاربعة بالنتروجين بدل من الهواء ...وقمت حطيت عندك نتروجين .....وطبعا ان محستش بالفرق قووي عادي يعني ...بس الكلفة عندك 20 جنية يعني 5 جنية للكاوتش الواحد ........وطبعا سعرها كدة غالي لان الاسعار دي موجودة في الاماكن والمراكز الخمة التي بنهرب منها لارتفاع اسعارها وحضرتك بنفس السعر بس لقيت مراكز وعروض كثير ب 12.5 لكل الكاوتشات يعني النصف تقريبا

ضبط الزوايا ان معملتش لاني كان قدامي كم عربية فقلت اروح اخلص مشوار وارجع بس لصعوبة وضيق وزحمة المنطقة خبطو لي العربية خبطة صغيرة ..كلفتي 400 جنية سمكرة ودوكو بعد كدة ..؟؟وطبعا كمان كنت حسيت ان الترصيص اي كلام فبطلت ارجع تاني
    الوصل بتاع حضرتك عندي
    وحبيت اقدم هذة الملاحظة ....للامانة ...ولكي يتم توضيح مصداقية عروض الخصم المعلنة هنا بالمنتدي او الغائها ؟؟؟
    ثانيا للبحث بموضوع الترصيص السيء
    والله راء القصد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    سيدي الفاضل / الاستاذ الفاضل صاحب الشكوي
    بامانة وبكل شفافية وبجد احيك علي الجراء ولازم كلنا نحترم ارء بعض وبجد النقد يا جماعة دائما في صالح الشخص او صالح المكان وليس ضدة/
    اولا نحن نعترز لك لو حصل وكنا متسببين لك في اي مشكلة
    ثانيا / المطرية الفرع الرئيسي ولنا فرع اخرفي جسر السويس خلف حديقة بدر والشوارع بتاعتنا مش مساول عنها درش
    وكان اختيار حضرتك للمطرية مش اختيارنا
    ثالثا / التخفيضات كانة لمدة سنة وطبعا في اعضاء كتير من نايل موترز اتت للمكان ايام العرض وهما اكيد اصدق مني لانهم هما الي استفادو من العرض وطبعا حضرتك من حظك اتيت بعد ما العرض خليص
    رابعا / النيتروجين بعد مسافة 100 كم هتحس بتغير كلى وجزى فى العربيه واسعاره مش اقل من كده فى اى مكان وممكن تجيب فاتوره من اى مكان
    خامسا/ اسعار الرصاص غليت جدا جدا وبردو ممك اشوف فاتوره بترصيص 4عجلات بكام من اى مركز خدمه انت روحته او تجيب حضريتك الرصاص واحنا نكمل
    وسادسا/ الف شكر لهتمامك بينا قوى كده/ واسال جميع اعضاء نيل موتز عن العرض بتاعنا واستقبلنا للاعضاء في المركز وبعد ازنك انت ليك حق المراجعة واستقبال اي مشكلة بسببنا ومكتوب علي الفاتورة مراجعة الكشف بلمركز خلال اسبوع ويارب ما نكون ظالمينك علاشان بجد

نحن نخاف الله رب العالمين

الصورة الرمزية eng_mkhalaf

الاقامة : السعودية

السيارة: A11

السيارة[2]: TAHOE

دراجة بخارية: لا

الحالة : eng_mkhalaf غير متواجد حالياً

افتراضي -

يعنى الواحد يفهم كدة أنى مفيشى خصم ولا حاجة دلوقتى ولا إية التظام

[sor2]http://www2.0zz0.com/2012/03/20/06/448963560.jpg[/sor2]
    TAHOE THE LEGEND

الصورة الرمزية uioprty

الاقامة : مصر

السيارة: opel

السيارة[2]: bmw

الحالة : uioprty غير متواجد حالياً

Smile -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة درش مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    سيدي الفاضل / الاستاذ الفاضل صاحب الشكوي
    بامانة وبكل شفافية وبجد احيك علي الجراء ولازم كلنا نحترم ارء بعض وبجد النقد يا جماعة دائما في صالح الشخص او صالح المكان وليس ضدة/
    اولا نحن نعترز لك لو حصل وكنا متسببين لك في اي مشكلة
    ثانيا / المطرية الفرع الرئيسي ولنا فرع اخرفي جسر السويس خلف حديقة بدر والشوارع بتاعتنا مش مساول عنها درش
    وكان اختيار حضرتك للمطرية مش اختيارنا
    ثالثا / التخفيضات كانة لمدة سنة وطبعا في اعضاء كتير من نايل موترز اتت للمكان ايام العرض وهما اكيد اصدق مني لانهم هما الي استفادو من العرض وطبعا حضرتك من حظك اتيت بعد ما العرض خليص
    رابعا / النيتروجين بعد مسافة 100 كم هتحس بتغير كلى وجزى فى العربيه واسعاره مش اقل من كده فى اى مكان وممكن تجيب فاتوره من اى مكان
    خامسا/ اسعار الرصاص غليت جدا جدا وبردو ممك اشوف فاتوره بترصيص 4عجلات بكام من اى مركز خدمه انت روحته او تجيب حضريتك الرصاص واحنا نكمل
    وسادسا/ الف شكر لهتمامك بينا قوى كده/ واسال جميع اعضاء نيل موتز عن العرض بتاعنا واستقبلنا للاعضاء في المركز وبعد ازنك انت ليك حق المراجعة واستقبال اي مشكلة بسببنا ومكتوب علي الفاتورة مراجعة الكشف بلمركز خلال اسبوع ويارب ما نكون ظالمينك علاشان بجد

نحن نخاف الله رب العالمين
    الحمدالله ان مازال هناك من يتقبل النقد .......وهذا في حد ذاتة قمة الايجابية
    صحيح موضوع الطرق دا شي خارجي فعلا ...ونص بلدنا كدةوانا ذكرتة فقط ...لتويح المعاناة

مووع التخفيات انا ذكرتة لانةكان موجود في الموقع وقلت بالحرف لو العر انتهي ...يبقا لازم نشيل العر من المنتدي ..حتي الاعاء لا يعتقدو انة موجود وبالتالي ممكن يتحمل معاناة الطرق عليامل وجد عر ...فكم ذكر العر اجد الامانة ..والخوف من الله يحكمو علي صاحب المووع او المنتدي التنوية بانتهاء العرض

موضوع الترصيص فعلا اسعارة موجودة في اغلب المراكز بنفس سعر حضرتك ..بس ان قلت ان هناك مراكز عاملة عروض قوية تصل لتخفيض 25% علي الترصيص ....وتخفي نتروجين يصل الي 50% ...وزوايا ب 15 الي 25 جنية (((انا معرفش اسعار الزوايا عند درش ))..وهي موجودة في احد المنتديات الصديقة ....وبالتالي انا قصدت ان الموضوع محل العرض والتخفيض لايوجد فية جديد عن اسعار السوق المرتفعة

موضوع النتروجين اتمني ان اجد ان شاء الله تغير بعد ال 100 كيلو بس اتمني ان الاخوة العاملين يذكرو المعلومة دي ايضا للزبائن حتي ندرك الموضوع

اخيرا اتنمي من الله سعة الصدر وانا مش مهتم بحضرتك جامد قوي كما ذكرت انا مهتم بكل ما هو جدير بالاهتمام ايجابا وسلبا ...حتي نكون مجتمع بناء مش مثل النعام ......
    ونقطة اخيرة لللزملاء هنا
    يااخوان مركز درش انا ذكرت حالة ورؤية شخصية من تجربة مش تقيم للمركز اطلاقا
    المركز لما ذهبت وحسب مشاهدات عينية .....ولاعطاء كل ذو حق حقة ..... ما شاء الله والله شيء يفرح ...والحجز مذدحم عندة ..واكيد هذا من التجربة والخدمة والصيانة الجيدة ..ربنا يبارك لة ....والله وراء القصد

بس يخف الاسعار شوية :):)

الصورة الرمزية درش

الاقامة : القاهره

السيارة: فولفو

السيارة[2]: فولكس واجن

الحالة : درش غير متواجد حالياً

افتراضي -

الف شكر للاستاذ الفاضل والله يبارك فيك وفي امثالك ورجاء خاص
    نتمني الزيارة في اقرب وقت ممكن وياريت في فرع جسر السويس
    لكي نكشف علي السيارة وتاخذ حقق زي ما احنا اخذنا حقنا وانت ليك عندنا مراجعة ويبقي شرف لينا ولو زهبت جسر السويس برجاء الاتصال بنا علي ارقام تليفوناتنا
    وبرجاء الدعاء لنا بلتوفيق وربنا يقدرنا علي الخدمة

aif

الصورة الرمزية aif

الاقامة : العباسية المنطقة .... مش المستشفى

السيارة: فيرنا 2007

السيارة[2]: سيراتو 2011

دراجة بخارية: مش وش ذلك ههههه

الحالة : aif غير متواجد حالياً

افتراضي -

استاذ درش
    انا العربيتين الحمد لله ما فيهمش شكاوي حاليا ....
    انا بس كني عاوز اقولك .... عمرة مقبولة ...
    ربنا يجعلها في ميزان حسناتك وعقبال العودة

يظن الناس بي خيرا وإني ... لأشقى الناس إن لم ترض عني
    ومالي حيــلة إلا رجــائي ... وعفوك إن عفوت وحسن ظني
    محاسب / احمد ابراهيم

الصورة الرمزية ابو سيف

الاقامة : zagazig

السيارة: اسبرانزا..A516

السيارة[2]: دايو..اسبيرو

دراجة بخارية: no

الحالة : ابو سيف غير متواجد حالياً

افتراضي -

هوا ايه السبب في موضوع ان الاحساس بالفرق في موضوع النيتروجين بعد اول 100 كيلو
    انا اول ما حطيته حسيت بفرق فعلا في السيارة و المشي و على طريق السفر !!
    يا ريت حضرتك توضحلنا الموضوع دة للمعرفه فقط
    و شكرا

الصورة الرمزية kimo-nubira

الاقامة : EL-Dokki

السيارة: lanos II 2008

السيارة[2]: Daewoo Nubira II - 2001

دراجة بخارية: NO

الحالة : kimo-nubira غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سيف مشاهدة المشاركة
    هوا ايه السبب في موضوع ان الاحساس بالفرق في موضوع النيتروجين بعد اول 100 كيلو
    انا اول ما حطيته حسيت بفرق فعلا في السيارة و المشي و على طريق السفر !!
    يا ريت حضرتك توضحلنا الموضوع دة للمعرفه فقط
    و شكرا

[img3]http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic3343_6.gif[/img3]
    لــــــو لـــــم أكــن مصريـــــــــــــــآ لأرتــــحـــت نفسيـــــــــــــآ

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة