أشكر حضرتك لتأييد كلامي - مع انة مش كلامى دة العقل و المنطق بيقول كدة - لان العربيات مسألة تعود وايضا مسألة نسبية , هضرب لحضرتك امثلة مع فارق التشبية .
1- ممكن واحد عندة كمبيوتر وبيقول ان ما ينفعش ان الهارد يكون اقل من 1 تيرا , دة اكيد حسب استخداماتة ( بيحب يكون عندة افلام وبرامج تقيلة و اغانى والعاب محتاجة كروت ميمورى عالية ) فى حين ان حد تانى شايف انها كتير على استخداماتة )
2- ناس كتير تقول ان العربيات الـ لادا و الشاهين الدركسيون بتاعهم تقيل قوى , فى حين ان ملاك العربية دى اكيد متعودين عليها ومش شايفين ان فى مشكلة - انا مثلا كان عندى فيات 128 وبعد ما جبت شاهين حسيت ان العربية الباور بتاعها ممتاز مع ان العربية كانت من غير باور لكن كانت مريحانى وبعد ما ربنى كرمنى وجبت النترا حسيت بفرق بينهم كبير - اذا دى مسالة تعود .
3- احنا طبعنا - مع كامل احترامى وتقديرى للجميع - ان كل واحد يحب يكون عارف فى كل حاجة ويعرف كل حاجة كأن عدم المعرفة ببعض الامور عيب.

اللى خلانى اكتب عن الموضوع دة ان لاقيت ناس كتير بتتكلم على باور الـ إلنترا وانة فى عيوب وكلام كتير بالرغم من مداخلات كل الاعضاء اللى عندهم العربية ومش شايفيين ان فى عيب ومع ذلك الناس تقول لا فيها عيب , وهقول تانى كأن الناس اللى معاها العربية ما بتفهمش.
( إسأل مالك السيارة وما تسألش ولا مجرب ولا طبيب )
تقبلوا تحياتى جميعاً