ألف ألف مبروك يافندم على العربية ...

بس نصيحة من أخوك الكبير ... بلاش الاسود او الرمادي ... هما صحيح شيك وحلوين بس أول سنة بس ... وبعد كده بتلاقي العربية جربانه بسبب الخرابيش والتجاريح الي هتبان عليها ... ومنساش شهور السيف عندنا هتلاقي نفسك بتفرهض وانتا جو العربية من الحر ...

في حجات بتبقى جميلة وبتشوق الانسان أليها ... رغم أنها غير عملية . وزهوتها بس في الباديه وبعد كده بتبقى ولا حاجة وتحس برغم ان العربية غالية بس تحسها كده مطفية وجربانه .

وعيوب الالوان دي في الصيف طبعاً وما أدراك مالصيف عندنا ... الخرابيش الي كل واحد معدي وشايف العربية بتلمع لازم يمسك مسمار ويكتبلك على العربية الف مبروك .

حتت الغبار الي بيبان عليها بسرعه ... ده غير ان حته المية بتلاقيها تجير على البدي بتاع العربية ، الا اذا كنت هتشتري العربية وتركنها في جراش خاص بيك وانتا من النوع الي بتحب تحنتف في الحاجه وكل شوية تلمعها ...

فخليك في اللون الفضي أو الابيض . الفضي هو لون الخرابيش اساساً ولون ملوكي على العربية ... والابيض بيدي للعربية وسع وكبر وبيخليها تلاجه في الصيف ... ده غير انو بيخلي العربية كده حمامة سلام ... وأذا كنت من عشاق الشبابية خليك في النبيتي ودرجاتو .

والف مبروك مقدماً مقلتلناش أيه نوع العربية ... دهيه لو كان الموضوع ده كلو على لادا ولا 128 هههههههههههههههه هاتهم اسود مش مشكلة .