انا اشترتي عربية ابيزا موديل 94 كويسه والحمد الله المساعدين كانت خفيفة الى حد ما قولت اغيرها حفاظا على العربية عشان الفخد فيها فتحه بطول واحد سم فى كل فخده روحت اشتريت 4 مساعدين جديدة من فتح الباب عشان متخصص فى الالمانى ومحل له سمعته نوع المساعدين ساكس ( غاز على هواء ) ركبتهم وبعد ما ركبوا العربية نشفت جداااااا والمساعدين تقال اوى فى حركتهم واى مطب بحس بيه ولو ماشى بسرعة العالى والواطى بتاع الشارع المفروض تحس ان العربية بتمتصه بانسيابيه بسيطة جميلة جدا كانك ماشى على مياه لكن العكس تحس ان العربية كلها بتميل مع العالى والواطى ولو كلت مطب بسرعة احسن المساعد حتة حديدة ومصدر قصاد المطب ........ الكلام ده ورا وقدام ومش عارف اعمل ايه روحت لمحل فتح الباب اشتكيت له ان العربية بتدب فى المطبات قالى اصبر شوية على العفشة ...... السؤال هنا بقا ؟
--- هل فعلاً الواحد يصبر على العفشة ؟ بالذمة ده كلام يتعقل ولا العفشة المفروض تشتغل من اول ما تركب وتبقى حنينه على العربية والمطبات خصوصا ان ما فيش حد بيركب معايا استعمالى للعربية فردى ومش من الشباب اللى بتتعفرت بالعربية .
---- الفتحات اللى فى الفخدتينى اللى بطوا واحد سم فى كل فاخدة خطيرة ؟ خصوصا ان ناس كتير قالت لى ان اغلب الابيزا والاوبل الكورسا كدا بتفتح من الفخد الفتحه دى
----- ايه هو نوع المساعد المحترم والافضل يكون زيت على هواء ولا ( غاز على هواء ) ؟
ارجوكم ما تبخلوش عليا بالافادة لانى ابتديت اتخنق وبفكر ابيع العربية رغم اعجابى بيها :(
شكرا لمروركم واسف لو كنت ضيعت وقتكم ..........