| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 26

  1. #1

    الصورة الرمزية hapepeyaa133

    رقم العضوية : 19672

    تاريخ التسجيل : 20Sep2008

    المشاركات : 49

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لانوس

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : hapepeyaa133 غير متواجد حالياً

    Unhappy الحقونى ياجماعة عربيتى قرعة!!!! - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ازيكم يااحلى شباب فى الدنا كلها
    بصراحة ياجماعة انا متعقد خالص من شكل عريتى
    العربية ياجماعة لانوس 2008ولونها ابيض حاسس ان العربية قرعة خالص بسبب قاون المرور المنيل ده ولا عارف افيم ولا عارف احط اى استيكر وكمان عرفت انه ممنوع اعلق اى حاجة فى مراية الصلون.
    والجديد بقى ان لاقيت واحد صاحبى بيقولى ابوه وقفوه عشان علبة مناديل محطوطة ع التابلوه.بصراحة ياجماعة الواحد مخوق اوى.وكمان عندى شماسة لونها اسود اللى بتتحط ع الازاز ورا خايف احطها بعد ااشترتها يوقفونى عليها دى كمان.
    ياريت ياجماعة تعرفونى ايه اللى ممنوع وايه اللى مش ممنوع عشان مولعش فى العربية واولع فى نفسى بعدها. وسؤال كمان ياجماعة معلش عارف انى رخم وطماع شوية.
    ايه هى اقل درجة فاميه ممكن اعملها ومش يتكلموا عليها واسمها ايه الدرجة دى
    طالما كل حاجة ممنوع ممنوع ممنوع... انا بقيت بخاف امشى بالعربية من العساكر :k30: اسف لوكنت طولت عليكم


  2. #2

    الصورة الرمزية دموع الثلج

    رقم العضوية : 3478

    تاريخ التسجيل : 28Nov2007

    المشاركات : 1,656

    النوع : انثى

    الاقامة : الهــــــــــــرم

    السيارة: تويوتا ياريس

    السيارة[2]: هوندا سيفك

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : دموع الثلج غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شوف يا سيدى

    على رائ المثل اللى بيقول

    امشـــــــــــى بعربيتك عــــــــــدل يحتــــــــار ظابط المرور فيـــــــك

    الفاميه بكل درجاته ممنوع وحتى الشماسه اللى على الزجاج الامامى
    وكل انواع الملصقات على الزجاج والستائر الخلفيه

    واى شى يتعلق فى مرايه الصالون او على التابلوه لا تقول سبحه ولا دبدوب

    كلــــــــــــــه لو مش مخالف الظابط ممكن يستظرف ويغلس فى بعض الاحيان


    اه ونسيت اقولك

    ان الكلاكس مممممممممممممممممنوع ومخالفه الكلاكس 100 جنيه
    وحصلت معايا قبل كده

    <font size=3><b>لا  اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين</b></font>


  3. #3

    الصورة الرمزية pro_samir

    رقم العضوية : 11181

    تاريخ التسجيل : 21May2008

    المشاركات : 5,568

    النوع : ذكر

    الاقامة : NULL value in a database

    السيارة: BMW E34 - 518i

    السيارة[2]: Toyota Starlet EP80

    دراجة بخارية: Toktok Coupe

    الحالة : pro_samir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انت ممكن تعمل اى حاجة انت عايزها بس بشرط تسجلها فى الرخصة
    يعنى ممكن تسجل فى الرخصة ان العربية لونين مثلا او عليها ملصقات كذا
    لكن موضوع الفامية دة بقى صعب ومش بسهولة ممكن تعملة الا لو العربية مكتوب فى الافراج الجمركى بتاعها ان الزجاج ملون
    انت ممكن بس تعمل جزء من الازاز الربع الأعلى فقط على سبيل المثال ودة مفيهوش حاجة ان شاء الله
    دة لو عجبك شكلة يعنى

    Mohamed Samir

    '


  4. #4

    الصورة الرمزية pro_samir

    رقم العضوية : 11181

    تاريخ التسجيل : 21May2008

    المشاركات : 5,568

    النوع : ذكر

    الاقامة : NULL value in a database

    السيارة: BMW E34 - 518i

    السيارة[2]: Toyota Starlet EP80

    دراجة بخارية: Toktok Coupe

    الحالة : pro_samir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ملحوظة: مش متأكد من نقطة الملصقات هل ينفع تتضاف فى الرخصة ولا اية لكن موضوع ان العربية اكتر من لون دى غالبا ممكن

    Mohamed Samir

    '


  5. #5

    الصورة الرمزية hapepeyaa133

    رقم العضوية : 19672

    تاريخ التسجيل : 20Sep2008

    المشاركات : 49

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لانوس

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : hapepeyaa133 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ايه ياجماعة الحلاوة دى ده كأنكم قاعدين فى الاودة اللى جنبى بصراحة انا مبسوط جدا لسرعة ردكم واهتمامكم
    شكرا للاخت دموع الثلج ولاخى pro_samir
    مش فاهم اناوالله حتى الكلكس ممنوع؟ بجد بقت حاجة تقرف
    ويظهر فعلا انه اتكتب عليها تفضل قرعة او حافيه او اى حاجة بقى وخلاص اللى مضايقنى انى بشوف الفاميه ع اللون الابيض تحفة بجد واللى مضايقنى اكتر انى بشوفه فى الشارع مش فى التلفزيون او فى احلامى مثلا
    ع رائ المثل اللى ليه شنطه مينضربش ع كبوته

    اه يا بلد.......... ولا بلاش


  6. #6

    الصورة الرمزية M.Mokhtar

    رقم العضوية : 3419

    تاريخ التسجيل : 25Nov2007

    المشاركات : 3,945

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza - Haram, Damietta

    السيارة: Skoda Fantasia 2011

    السيارة[2]: Opel Vectra B2 CDX 136 HP

    الحالة : M.Mokhtar غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro_samir مشاهدة المشاركة
    لكن موضوع ان العربية اكتر من لون دى غالبا ممكن
    اكيد ممكن مش غالبا


  7. #7

    الصورة الرمزية hapepeyaa133

    رقم العضوية : 19672

    تاريخ التسجيل : 20Sep2008

    المشاركات : 49

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لانوس

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : hapepeyaa133 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مهو مش معقول برده ياجماعة كل لما اعوز ازود حاجة فى العربية اجرى ع المرور عشان ازودها فى ارخصة الاول حاجة تزعل بجد


  8. #8

    الصورة الرمزية احمد عز

    رقم العضوية : 13372

    تاريخ التسجيل : 21Jun2008

    المشاركات : 1,219

    النوع : ذكر

    الاقامة : CAIRO-ELMANYAL

    السيارة: Skoda Octavia A4

    السيارة[2]: Chevrolet-cruze 2012

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : احمد عز غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    على راى دموع الثلج امشـــــــــــى بعربيتك عــــــــــدل يحتــــــــار ظابط المرور فيـــــــك

    [mshosh2]http://www.arab-box.com/i/00100/d933a9o272po.jpg[/mshosh2]


  9. #9

    bee

    الصورة الرمزية bee

    رقم العضوية : 1595

    تاريخ التسجيل : 27Jul2007

    المشاركات : 1,682

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: peugeot 205

    السيارة[2]: peugeot 205

    دراجة بخارية: None

    الحالة : bee غير متواجد حالياً

    افتراضي -


    موضوع اللونين ممكن وانا عملت كده
    استكرات انسىىىىىىىىىىىى

    فامية لو زجاج ملون اصلي للعربية وبالك طويل ممكن
    ودي خطوتي الجاية باذن الله غير كده انسىىى
    بعيدا عن اي حاجه
    لو ماشي سليم وهيغلس هيغلس
    رأيي الشخصي اعمل الي نفسك فيه وكن مستعدا تسحب الستارة في اي وقت
    ومتنساش الي بيخاف م العفريت يطلعله

    [rmade]http://www6.0zz0.com/2009/07/09/11/723881507.jpg[/rmade]

    [justify]...
    [/justify]


  10. #10

    الصورة الرمزية magyver

    رقم العضوية : 26178

    تاريخ التسجيل : 26Nov2008

    المشاركات : 5,505

    النوع : ذكر

    الاقامة : mansoura

    السيارة: ان شاء الله E36 M3 ياامسهل

    السيارة[2]: BMW E21 2500CC

    دراجة بخارية: no

    الحالة : magyver غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    في درجة فاامية جميلة جداااا درجتها لايت انا مركبها
    عندي ومحدش بيااخد باالة منها قوي وبتدي منظر للعربية

    [media]http://www6.0zz0.com/thumbs/2011/09/14/04/347541799.jpg[/media]
    MY BMW 2500CC



 
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. الحقونى ياجماعة هجدد بعد بكرة ومش عارف حاجة
    بواسطة mazikagamda في المنتدى ساحة المرور وموضوعات التأمين في مصر
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 31-07-2010, 03:31 AM
  2. الحقونى عربيتى حتجننى
    بواسطة drmomoking في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 19-05-2010, 01:56 PM
  3. الحقونى ياجماعة البولو 2005
    بواسطة gamal2009 في المنتدى فــــولكـــس
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 21-12-2009, 12:43 AM
  4. الحقونى ياجماعة...... ارجوا الدخول
    بواسطة louding في المنتدى شــيفـرولــيه
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 20-10-2009, 12:45 AM
  5. الحقونى عربيتى اتخبطت
    بواسطة msfahim في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 03-07-2009, 04:08 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2