| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 4 من 11 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 40 من 105

  1. #31

    الصورة الرمزية Ahmed Selim

    رقم العضوية : 2316

    تاريخ التسجيل : 25Sep2007

    المشاركات : 16,640

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City - UAE

    السيارة: Accent 2006

    السيارة[2]: Megane II 2005/Megane II 2007

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Ahmed Selim غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mayyam مشاهدة المشاركة
    مصر والجزائر شقيقتين فى الوطن العربي!

    وتتحرق الكورة اللى هتفرق بيننا!

    مش كورة القدم ولا كأس العالم اللى هيدخلونا الجنة!

    حسبنا الله ونعم الوكيل
    مش الكورة اللى تفرقنا.........

    اللى يفرقنا الأعتداء علينا بواسطة بلطجية مش مشجعين متعصبين

    لو مشجعين متعصبين هيحدفو الأتوبيسات بالطوب......مش بالطوب و السنج و السكاكين

    على فكرة......الكلام ده أنا مقرتهوش فى الجرايد ولا سمعته فى التلفزيون.......أنا ليا 2 من أعز أصحابى كانو هناك.....و الكلام ده أنا سامعه منهم.......

    .

    يا بلادى يا بلادى.........أنا بحبك يا بلادى


  2. #32

    الصورة الرمزية dodino2006

    رقم العضوية : 18824

    تاريخ التسجيل : 13Sep2008

    المشاركات : 693

    النوع : ذكر

    الاقامة : Hong Kong

    السيارة: Terios

    السيارة[2]: Terios 2009

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : dodino2006 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mayyam مشاهدة المشاركة
    مصر والجزائر شقيقتين فى الوطن العربي!

    وتتحرق الكورة اللى هتفرق بيننا!

    مش كورة القدم ولا كأس العالم اللى هيدخلونا الجنة!

    حسبنا الله ونعم الوكيل

    انا لا ليا في الكورة ولا بحبها، بس ملعووووووووووووون ابو الجزاير مليون الف مرة، شقيقتيم ايه بس و ارف ايه يا جدعان، ما تقروا اللي بيتكتب كل يوم عن مصر، هو ايه مفيش ........
    حرااااااااااااام بقي كفاية

    و مرة كمان

    ملعوووووووووووووون ابو الدول العربية دولة دولة من المحيط للخليج اللي ما شفناش منهم غير الهم و الارف و التخلف كله

    In a thousand year people will not only admire the miracle of building the pyramids, but also the toppling of a pharaoh by peaceful masses with no weapon but cell phones in their hands.


  3. #33

    الصورة الرمزية dodino2006

    رقم العضوية : 18824

    تاريخ التسجيل : 13Sep2008

    المشاركات : 693

    النوع : ذكر

    الاقامة : Hong Kong

    السيارة: Terios

    السيارة[2]: Terios 2009

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : dodino2006 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mayyam مشاهدة المشاركة
    مصر والجزائر شقيقتين فى الوطن العربي!

    وتتحرق الكورة اللى هتفرق بيننا!

    مش كورة القدم ولا كأس العالم اللى هيدخلونا الجنة!

    حسبنا الله ونعم الوكيل

    اتفضل "الشقيقة" لو تقبل يقولوا عليك ابن فيفي عبده

    صحيفة جزائرية: المطربون المصريون يبكون كالنساء في الفضائيات.. ومصر وصمت جبين العرب والمسلمين بالعار


    11/22/2009 10:07:00 am
    أحمد الدسوقي -خاص - واصلت صحيفة الشروق الجزائرية هجومها على رموز الفن المصري واصفة المطربين والفنانيين المصريين بالفاظ يعف اللسان عن ذكرها حيث ذكرت في احد مقالاتها التي عنونتها "هذه رموز أبناء جميلة بوحريد فأين رموزكم يا أبناء فيفي عبده؟"، قالت الصحيفة: "أرأيتم أشباه المطربين المصريين الذين ظهروا يبكون كالنساء، مع احترامي للنساء طبعا، في فضائيات العهر الإعلامي؟ أرأيتم ذاك البدين المدعو محمد فؤاد، الذي بدا من هيئته البشعة وكأنه حمال في ميناء وليس كمطرب؟ أرأيتم ذاك الإيهاب توفيق، الذي بدت منشطة تلك الحصة عبر ماخور "دريم" وكأنها أكثر ذكورة منه؟ أرأيتم ذاك التافه المنحرف المدعو سعد الصغير، الذي يجمع في كباريهات القاهرة فضلات أموال بعض الخليجيين لو طلبوا منه الغناء والرقص بسروال قد من دبر لفعل؟.. كل هؤلاء المخنثين وآخرين قضوا كل حياتهم يحلمون في الظهور ولو لربع أغنية مع مطرب جزائري اسمه الشاب خالد، حتى يذيقهم بعض حلاوة عالميته".
    الان نجوم الغناء العربي الذي كان الجزائريون بالامس القريب يتمنون زيارتهم لبلادهم والتقاط الصور التذكارية معهم من اجل احياء الحفلات الغنائية بهم اصبحوا مخنثين في نظر الجزائريين وتاريخهم لا يقارن بتاريخ الشاب خالد الذي قام قبل المباراة بيومين باحياء حفل غنائي بالقاهرة، وكان يتشدق حبا وعشقا في مصر وافضالها عليه وتأكيده انه لولا الدويتو الذي جمعه بالفنان عمرو دياب ما عرفه العالم العربي .
    هل اصبح الشاب مامي المسجون حاليا في فرنسا بتهمة اجهاض صديقته والاعتداء عليها رمزا للعالمية والفن الراقي؟..واذا كان فنانونا الذين تسيدوا العالم العربي سينمائيا وغنائيا بهذا الوصف القذر فماذا عن فنانتهم ومطربتهم الشهيرة فلة التي تم القبض عليها في قضية دعارة شهيرة وتم ابعادها نهائيا وحتي الان من الدخول الي مصر وتوسلت كثيرا من أجل رفع الحظر واذا كانت فناناتنا داعرات فماذا عن فناناتهم والريكلام الجزائري المنتشر في الكازينوهات والبارات السياحية يا بلد المليون الشهيد.
    واتهمت الصحيفة الجزائرية مصر بالحقد علي الجزائر وشعبها زاعمة أنه "سببه دخول الجزائر بقوة في حلبة السياسة الدولية رغم حداثة عهدها بالاستقلال، فكيف يمكن لزعيم عربي محترم بحجم جمال عبد الناصر، كان يجول وحده ويصول بين العرب والأفارقة، أن يقبل بظهور شاب صغير درس بالقاهرة مثل العقيد هواري بومدين ينتزع منه بعض بريقه ويزاحمه في شيء من صولجانه؟".
    الان اصبح جمال عبد الناصر الذي ساعدهم في ثورتهم والتي كانت احد الاسباب الرئيسية في شن العدوان الثلاثي علي مصر يغار من بومدين الذي كان يتعلم من الزعيم المصري معني النضال والقومية العربية ..هل نجح بومدين الذين كان دائما يردد في خطاباته فضل مصر عليه وعلي بلاده في تحرير بلاده ينتزع منه بريقه.

    وتساءلت الصحيفة: "كيف للمصريين أن لا يكرهونا وهم يعلمون بأنهم، وبالرغم من امتلاكهم لعشرات القامات الموسيقية والغنائية، لكنهم حيثما ساحوا في هذا العالم الفسيح وسألوا عن الذي يعرفه البشر عن الموسيقى العربية فإن اسما واحدا سيسمعونه هو اسم "الشاب خالد"، فلا أم كلثوم ولا عبد الوهاب ولا عبد الحليم ولا رياض السنباطي ولا نجاة ولا هم يحزنون؟.
    وتسترسل الصحيفة: "كيف للمصريين أن لا يبغضونا وأن لا يحقدوا علينا وهم الذين يتبجحون أمام الصديق قبل العدو بأنهم أرباب الدبلوماسية العربية، وبأنهم أطلقوا المسخ الذي أطلقوا عليه ظلما ونفاقا اسم "جامعة الدول العربية"، قبل أن يأتي دبلوماسيون جزائريون شباب سحبوا البساط من تحت أقدامهم المنتنة، وفضحوا عجزها وخنوعها و"حنجريتها" وقلة ذات يدها، معلنين سقوط حضارة الأقوال وقيام حضارة الأفعال مكانها".
    الان اصبحت الجامعة العربية مسخا وانتم بالامس القريب بكيتم دما عندما عاد مقر الجامعة الي وضعها الطبيعي في القاهرة الان تستهينوا بالجامعة العربية التي لم يذكر التاريخ ابدا اي موقف سياسي لكم .. بالتأكيد العالم يعلم من هي صاحبة حارة الافعال فعلا..
    هل حدث مرة ان قام احد منتخبكم الوطني الذي تتغنون به وكلهم حاصلون علي جنسيتين الجزائرية والفرنسية وانتمائهم الاساسي لباريس واغلبيتهم لا يتكلم العربية هل قام احدهم مرة بموقف بطولي كالذي قام به ابو تريكة في بطولة الامم الافريقية بغانا عندما ارتدي تي شيرت حمل شعار تضامنا مع غزة ..بالتأكيد لا لانهم لا يعرفون موقع غزة من الخريطة.
    وزعمت الصحيفة الجزائرية الصفراء أن الدبلوماسية المصرية لم تنجح يوما في فض أي اشتباك بين العرب، "بل على العكس من ذلك تماما، وعكس العواصم المحترمة فإن القاهرة كانت تتدخل كطرف في الصراعات العربية والإفريقية مما أفقدها مصداقيتها، فقد تدخلت عسكريا في الحرب الأهلية بين الأشقاء في اليمن، ولم تكتف بدعم الأمريكيين في حربه على الأشقاء في العراق بل وأمدت وجودها بفيلق من العاهرات، وساندت التشاديين في حربهم على الشقيقة ليبيا، وفجرت الحرب بين الأشقاء في المقاومة الفلسطينية. هذا ما فعلته دبلوماسيتهم المحنطة - المحنكة عفوا - والعروبية والمتحضرة".
    وواصلت الصحيفة الجزائرية سمومها المستفزة قائلة: "العالم ليس غبيا ويعرف تماما كذبكم ونفاقكم وعهركم السياسي والدبلوماسي والعسكري، ويعرف أيضا بأن البلد الذي تتحول فيه العاهرات إلى نجمات مجتمع من الصف الأول لا يمكن أن يحترمها أي طرف في أي أزمة.. دبلوماسيتنا أيها الساقطين، يا من وصمتم جبين العرب والمسلمين بالعار، يا من فضضتم بكارة الأمة وقدمتم دمها قربانا لإسرائيل".
    نعم ..العالم ليس غبيا ولكنه يعرف مكانة مصر وقدرها لان لبلادنا قيمة ووزنا وثقلا سياسيا لذا تلتف دائما وابدا الانظار الي مصر لمعرفة رد فعلها ولكن اين مكانتكم علي الخريطة العالمية ..ماذا قدمتم وماذا فعلتم وماهو دوركم هل دبلوماسيتكم في اذكاء الصراع في ازمة الصحراء المغربية ضد جارتكم المغرب ..واذا كنتم تتغنون بالقضية الفلسطينية فماذا قدمتم لها الا الخيانة والعار والخزي.
    واختتم المقال المسموم بالقول: "رفقا بكم أيها المتخلفون، يا من ليس في أجندتكم عيدا للاستقلال تحتفلون به شأن كل الشعوب المحترمة، لم نرحل بكم أبعد من تاريخنا المعاصر، ولو ذهبنا أبعد من ذلك لما اتسعت عشرات الكيلومترات من الورق، هذه بعض رموز أبناء وأحفاد حسيبة بن بوعلي وجميلة بوحيرد وجميلة بوعزة وزهرة ظريف ووريدة مداد، فما هي رموزكم يا أحفاد أبناء سامية جمال وبرلنتي عبد الحميد وتحية كاريوكا وليلى مراد وفيفي عبده ونجوى فؤاد".
    والمتأمل والقارئ للتاريخ المصري يعرف تماما أن كل هذه افتراءات وأكاذيب وقصر نظر وجهل واضح، فكيف يكون لدينا عيد للاستقلال ونحن لم نتعرض للاحتلال بل كان انتدابا فقد كان لدينا ملكا وحكومة وجيشا يحكم بلاده وكانت تجري الانتخابات وكانت الحياة النيابية في أفضل حالاتها بينما كنت قابعون تحت الاحتلال لا تملكون من امركم شيئا ..وعندما وقعت ثورتنا المجيدة اخترنا عيدا نحتفل به سنويا .
    ولعل مثل هذه المقالات العدوانية التي تسعى للنيل من كل ماهو مصري والاساءة الي رموزنا وتاريخنا وحضارتنا وقذفنا بالباطل، يجعلنا نيطرح سؤالا هام عن التوجه الجزائري نحو التصعيد خاصة وان تلك الصحيفة هي الرسمية الاولي بالجزائر والتي يتم تمويلها من المؤسسة العسكرية مما يعني رضا القيادة السياسية عما يكتب فيها.

    In a thousand year people will not only admire the miracle of building the pyramids, but also the toppling of a pharaoh by peaceful masses with no weapon but cell phones in their hands.


  4. #34

    الصورة الرمزية Ghamrawy

    رقم العضوية : 4385

    تاريخ التسجيل : 17Jan2008

    المشاركات : 4,078

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: grande punto T-jet

    السيارة[2]: خلاص بخ

    دراجة بخارية: nope

    الحالة : Ghamrawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed a.maksoud مشاهدة المشاركة
    طارق.....أنا مقولتش أنهم متعرضوش للرشق بالحجارة......بس كام طوبة جت فى الأزاز و خلاص.....ممكن يكون فى حد أتعور ماشى.....مش بعيد و مش بنفى كلامك أو بأكده.

    أنا بس كنت بعلق على السؤال اللى هو سأله بتاع " هل ممكن اللاعبين الجزائرين يكسروا أتوبيسهم؟ "...........أيوة ممكن و شبه متأكد كمان.

    و على فكرة الفيديو الأول أحد أدلة كذبهم........

    الجماهير فى الفيديو على الجنب اليمين من الأتوبيس...........و الجنب اللى زجاجه مكسر فى الأتوبيس أمام الفندق هو الجنب التانى.
    كلامك صح
    انا اخويا ضابط فى قوات الامن المركزى و اكد لى ان البربر هما اللى كسروا الاوتوبيس و عوروا نفسهم يعنى شغل نسوة سيئات السمعة بترمى بلاها


  5. #35

    الصورة الرمزية Ghamrawy

    رقم العضوية : 4385

    تاريخ التسجيل : 17Jan2008

    المشاركات : 4,078

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: grande punto T-jet

    السيارة[2]: خلاص بخ

    دراجة بخارية: nope

    الحالة : Ghamrawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بصراحة علامات استفهام كتيير ابتدت تظهر
    مين المحرض على السفالة اللى حاصلة دى ؟؟
    فين الموقف الرسمى الجزائرى ؟؟
    جريدة الشروق دى ما فيش رقابة عليها ؟؟
    مين اللى بيحكم الجزائر ؟؟ الاعلام ؟؟ الارهابيين ؟ اليهود ؟؟
    لماذا تدخلت حكومة الجزائر فى لعب العيال ده ...المشجعيين طحنوا بعض و ماله ؟؟؟ مال الحكومات بلعب العيال ؟؟
    ليه حكومة الجزائر تلم البلطجية و الحرامية و الشواذ من السجون و تبعتهم السودان لضرب المصريين ؟؟
    النتائج من وجهة نظرى :
    الايدى الخفية وراء كل ذلك هى اسرائيل و بموافقة امريكا و الدليل على ذلك هو تخاذل و ضعف و عدم رجولة الموقف الرسمى المصرى و ذلك بسبب الخوف من اسرائيل و امريكا لان لو كان ذلك الموقف من الجزائر منفردة [gdwl]اعتقد[/gdwl] ان الرد المصرى سوف يكون مختلف و الله اعلم طبعا
    اخيرا ما الهدف من وراء تلك الازمة ؟؟؟ هناك لعبة قذرة و مؤامرة قذرة تحاك فى الخفاء و اعتقد ان الحكومة المصرية على علم بها
    و اللى انا اعرفه دلوقتى ان كرامة مصر كلها قد بال عليها البربر فى العلن و امام كل العالم و المطلوب هو انصياع الحكومة المصرية لرغبة الشعب فى استرجاع كرامته و الا يكون اللعب على المكشوف و تحدث مصارحة من الحكومة للشعب عن سبب التخاذل الغريب ده


  6. #36

    الصورة الرمزية Col. Eng. Khaled

    رقم العضوية : 44725

    تاريخ التسجيل : 10Aug2009

    المشاركات : 5,325

    النوع : ذكر

    الاقامة : Triumph Sq. - Heliopolis

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: MEGANE EXTREME 2008

    الحالة : Col. Eng. Khaled غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عادي جدا

    تصور حضرتك لو وقفت قصاد واحد لا حدود له في السفالة مهما حاولت أن تجاريه و ترد له

    الكيل بكيلين (عفوا لحضرتك دا مجرد مثال لا أعني إن حضرتك مثله بتاتا) ، حتلاقي نفسك

    وقفت عند حد معين (ليس عن عجز منك) و لكن هو لا حدود لقلة تربيته ........


    السادة الزملاء عذراً لإمتناعي عن المشاركة ما حييت

    abdelaalkhaled@yahoo.com

    Khaled Abdelaal


  7. #37

    الصورة الرمزية adel1414

    رقم العضوية : 8788

    تاريخ التسجيل : 12Apr2008

    المشاركات : 1,976

    النوع : ذكر

    الاقامة : الاسكندرية

    السيارة: كفاية عربية واحدة :)

    السيارة[2]: gen2 a/t...08

    دراجة بخارية: no

    الحالة : adel1414 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamzawy مشاهدة المشاركة
    العضو ahmed5997
    احترمك واحترم رايك وبشده احنا فعلا عمالين نكلم نفسنا بس والعالم كلو مع الجزائر اللى نزلت الماتش وهى متعورة واللى اتزاع فى الاعلام عندهم ان فى 18 واحد مات فى مصر وحنا مش عارفين نجيب دليل قاطع على ضربنا فى السودان غير كلام

    مافيش مصرى مرتاح فى اى بلد عربى وللاسف مافيش مصرى مرتاح جوة مصر
    لو مش عايزين نضرب من حد برة مصر لازم ما نضربس من حد جوة مصر الاول
    وبعدين جى الوقت اللى لازم نفوق ونعرف الناس مش بتحبنا ليه
    اتفق مع حضرتك..وانا قريت من سنة كدة ف جريدة صوت الامة ان واحد انضرب واتعدم العافية فالقسم وراح يطلب الجنسية الاسرائيلية وعاوز يسقط المصرية..طبعا انا مش بعمم-التعميم صفة الجهلاء-بس بوضح لما يحصلك كدة جوة بلدك بجد بتكرة نفسك ولا فى فرق بين انى انضرب من مين وفين..المبدا مرفوض لانى انسان وبنى ادم لازم الناس اجمعييييييييييييييييييييي يين تعاملنى باحترام

    [rmade]http://www3.0zz0.com/2011/08/06/16/245952301.jpg[/rmade] [frame="1 80"]((اللهم لك الحمد ولك الشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك ))[/frame]


  8. #38

    الصورة الرمزية Abo.Mayyam

    رقم العضوية : 44711

    تاريخ التسجيل : 10Aug2009

    المشاركات : 1,204

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: بروتون بيرسونا 2010

    الحالة : Abo.Mayyam غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodino2006 مشاهدة المشاركة
    انا لا ليا في الكورة ولا بحبها، بس ملعووووووووووووون ابو الجزاير مليون الف مرة، شقيقتيم ايه بس و ارف ايه يا جدعان، ما تقروا اللي بيتكتب كل يوم عن مصر، هو ايه مفيش ........
    حرااااااااااااام بقي كفاية

    و مرة كمان

    ملعوووووووووووووون ابو الدول العربية دولة دولة من المحيط للخليج اللي ما شفناش منهم غير الهم و الارف و التخلف كله
    لا حول ولا قوة إلا بالله

    يا أخى حرام عليك متعممش! (حتى السعوديه؟ بلد الحرمين الشريفين؟ وفلسطين بلد مسرى الرسول (ص) ) بلاش تعميم وربنا يهدينا جميعا للخير


  9. #39

    الصورة الرمزية Col. Eng. Khaled

    رقم العضوية : 44725

    تاريخ التسجيل : 10Aug2009

    المشاركات : 5,325

    النوع : ذكر

    الاقامة : Triumph Sq. - Heliopolis

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: MEGANE EXTREME 2008

    الحالة : Col. Eng. Khaled غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    [QUOTE=Col. Eng. Khaled;3872143014]حد شاف على المحور دلوقت كيس (وجبة فردية للقتال) الموزعة من حكومة الجزائر ، و هو ما تم

    أخذه كمستند من رد مصر تجاه الموضوع المثار ؟

    دا إللي بنقول عليه في قواتنا المسلحة (تعيين قتال فرد مقاتل)[/QUOTE
    كنت عايز أرفع فيديو من مصراوي و مش نافع

    بأعتذر لحضراتكم


    السادة الزملاء عذراً لإمتناعي عن المشاركة ما حييت

    abdelaalkhaled@yahoo.com

    Khaled Abdelaal


  10. #40

    الصورة الرمزية Col. Eng. Khaled

    رقم العضوية : 44725

    تاريخ التسجيل : 10Aug2009

    المشاركات : 5,325

    النوع : ذكر

    الاقامة : Triumph Sq. - Heliopolis

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: MEGANE EXTREME 2008

    الحالة : Col. Eng. Khaled غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    [QUOTE= Eng. Khaled;3872143014]حد شاف على المحور دلوقت كيس (وجبة فردية للقتال) الموزعة من حكومة الجزائر ، و هو ما تم

    أخذه كمستند من رد مصر تجاه الموضوع المثار ؟

    دا إللي بنقول عليه في قواتنا المسلحة (تعيين قتال فرد مقاتل)[/QUOTE

    جبته من موضوع للزميل م / هشام :

    http://www.nilemotors.net/Nile/10774...post3872143756


    السادة الزملاء عذراً لإمتناعي عن المشاركة ما حييت

    abdelaalkhaled@yahoo.com

    Khaled Abdelaal



 
صفحة 4 من 11 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. تقريرى المتواضع عن رينو سيمبول
    بواسطة m_gody في المنتدى ريــــنو
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 08-05-2010, 11:42 AM
  2. باركولي علس الساوند المتواضع
    بواسطة zidaneelwaly في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 03-05-2010, 08:43 PM
  3. تقيمى المتواضع للفرنا بعد 130 الف كيلو
    بواسطة pedooooo في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 04-12-2009, 02:25 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2