| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ميعاد المقابلة الخميس

المصوتون
15. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • 10/5/2012

    8 53.33%
  • 17/5/2012

    5 33.33%
  • 24/5/2012

    2 13.33%
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 14

  1. #1

    الصورة الرمزية tarek_2005

    رقم العضوية : 35477

    تاريخ التسجيل : 14Mar2009

    المشاركات : 6,442

    النوع : ذكر

    الاقامة : فيصل

    السيارة: 127 نصر موديل 1983

    السيارة[2]: لانوس 2 موديل 2003 f/o

    دراجة بخارية: not now

    الحالة : tarek_2005 غير متواجد حالياً

    افتراضي تصويت علي موعد المقابلة - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ياتري تحبوا الميعاد امتي يارت تبداوا بالتصويت حالاً

    [mn7ot2]http://i827.photobucket.com/albums/zz193/tarek_2005/nile%20motors/stamp_zps919d7215.jpg[/mn7ot2]


  2. #2

    الصورة الرمزية tarek_2005

    رقم العضوية : 35477

    تاريخ التسجيل : 14Mar2009

    المشاركات : 6,442

    النوع : ذكر

    الاقامة : فيصل

    السيارة: 127 نصر موديل 1983

    السيارة[2]: لانوس 2 موديل 2003 f/o

    دراجة بخارية: not now

    الحالة : tarek_2005 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يلا بسرعة علشان عايز اشوفكم ههههههههه

    [mn7ot2]http://i827.photobucket.com/albums/zz193/tarek_2005/nile%20motors/stamp_zps919d7215.jpg[/mn7ot2]


  3. #3

    الصورة الرمزية me_medoo

    رقم العضوية : 117629

    تاريخ التسجيل : 09Dec2011

    المشاركات : 2,672

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة- الشيخ زايد

    السيارة: اكسينت Rb 2012

    السيارة[2]: YARIS

    دراجة بخارية: اسكوتر

    الحالة : me_medoo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا صوووت ياباشا على يوم ١٠-٥
    انا هاخود موضوع حضرتك بردو للشباب علشان يصوتوا معناااا

    me_medoo


  4. #4

    الصورة الرمزية MMamdouh

    رقم العضوية : 102

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 34,229

    النوع : ذكر

    الاقامة : Downtown - Cairo, Egypt

    السيارة: Daewoo Lanos I 1999

    السيارة[2]: Daewoo Lanos II 2001

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : MMamdouh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    دى مقابلة الدايو ولا المقابلة المختلطة؟؟

    MMamdouh

    What is the difference between ignorance and apathy?...I don't know & I don't care



    [marq="3;right;3;scroll"]اللى ميعرفش... يقول هجس[/marq]

    [marq="Error"]what goes around... comes around[/marq]





  5. #5

    الصورة الرمزية tarek_2005

    رقم العضوية : 35477

    تاريخ التسجيل : 14Mar2009

    المشاركات : 6,442

    النوع : ذكر

    الاقامة : فيصل

    السيارة: 127 نصر موديل 1983

    السيارة[2]: لانوس 2 موديل 2003 f/o

    دراجة بخارية: not now

    الحالة : tarek_2005 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmamdouh مشاهدة المشاركة
    دى مقابلة الدايو ولا المقابلة المختلطة؟؟

    mmamdouh

    دي كانت مقابلة تويوتا ياباشا وانا غلست عليهم وقلت ننطلهم فيها وطبعاً دي غير المقابلة بتاعتنا

    [mn7ot2]http://i827.photobucket.com/albums/zz193/tarek_2005/nile%20motors/stamp_zps919d7215.jpg[/mn7ot2]


  6. #6

    الصورة الرمزية mero100

    رقم العضوية : 84819

    تاريخ التسجيل : 03Jan2011

    المشاركات : 1,991

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo , Nasr city

    السيارة: not yet

    السيارة[2]: chevrolet lanos 2011

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mero100 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياريت الخميس 10/5 ان شاء الله

    [mtohg=#ff0000]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13797137751.jpg[/mtohg]
    مع تحيتي
    عمرو ابراهيم


  7. #7

    الصورة الرمزية mailo

    رقم العضوية : 82426

    تاريخ التسجيل : 01Dec2010

    المشاركات : 3,029

    النوع : ذكر

    الاقامة : Maadi

    السيارة: __

    السيارة[2]: lanos 2007

    دراجة بخارية: __

    الحالة : mailo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek_2005 مشاهدة المشاركة

    دي كانت مقابلة تويوتا ياباشا وانا غلست عليهم وقلت ننطلهم فيها وطبعاً دي غير المقابلة بتاعتنا
    ده إنت عندك فراغ بقى


  8. #8

    الصورة الرمزية me_medoo

    رقم العضوية : 117629

    تاريخ التسجيل : 09Dec2011

    المشاركات : 2,672

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة- الشيخ زايد

    السيارة: اكسينت Rb 2012

    السيارة[2]: YARIS

    دراجة بخارية: اسكوتر

    الحالة : me_medoo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا جماعة تويوتا ايه ودايو ايه ... ماهو كلهم عربيات وباربع عجلات المقابلة هتكون بين البشر والاعضاء مش بين العربيات ...

    وعلى قولة المثل دايو وتويوتا ايد وحده ... ويامراحب فيكم يا مراحب ... عامة تشرفونا وتنورونا وعلى فكرة كان في توكيل كبير في شارع فيصل في منطقة الهرم كان مخصوص لدايو وتويوتا لو تفتكرو ...
    http://www.nilemotors.net/Nile/287047-6.html

    وتعالو شرفونا يوم الخميس الي جية وبالمره نتفق على ميعاد أخر لمقابلة تانية احنا ورانا حاجة ... وتحياتي


  9. #9

    الصورة الرمزية tarek_2005

    رقم العضوية : 35477

    تاريخ التسجيل : 14Mar2009

    المشاركات : 6,442

    النوع : ذكر

    الاقامة : فيصل

    السيارة: 127 نصر موديل 1983

    السيارة[2]: لانوس 2 موديل 2003 f/o

    دراجة بخارية: not now

    الحالة : tarek_2005 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا ملاحظ ان الشباب متفق علي الخميس الجي 10/5/2012 علي العموم انا راشق طبعاً وفي اعضاء من دايوو كتير اكدولي الحضور

    [mn7ot2]http://i827.photobucket.com/albums/zz193/tarek_2005/nile%20motors/stamp_zps919d7215.jpg[/mn7ot2]


  10. #10

    الصورة الرمزية tarek_2005

    رقم العضوية : 35477

    تاريخ التسجيل : 14Mar2009

    المشاركات : 6,442

    النوع : ذكر

    الاقامة : فيصل

    السيارة: 127 نصر موديل 1983

    السيارة[2]: لانوس 2 موديل 2003 f/o

    دراجة بخارية: not now

    الحالة : tarek_2005 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    عايزين نحدد الساعة ورقم البوابة الي هنتقابل عندها ولا متفقين اننا نتقابل جوة علاطول

    [mn7ot2]http://i827.photobucket.com/albums/zz193/tarek_2005/nile%20motors/stamp_zps919d7215.jpg[/mn7ot2]



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 103
    آخر مشاركة: 20-03-2012, 10:32 PM
  2. مشاركات: 32
    آخر مشاركة: 15-07-2011, 12:00 AM
  3. تصويت فى مسألة حرب غزة
    بواسطة homme49 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-01-2009, 07:30 PM
  4. **إعـلان نتيجة التصـوييت على موعد المقابلة+ تحديد المكــان**
    بواسطة memo_hefnawy في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 85
    آخر مشاركة: 06-07-2007, 07:17 AM
  5. موعد ومكان المقابلة القادمة .. يوليو 2007
    بواسطة د.أحمد سمير في المنتدى قسم المقابلات والاجتماعات بالمنتدى
    مشاركات: 51
    آخر مشاركة: 26-06-2007, 08:31 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2